පලදී තිබෙන්නේ දිට්ඨ ධම්මවේදනීය කර්මයයි

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
palayan doo yanna !! :growl::growl: umba methana kade yannawanam paduwe palayan !! nikan gobbayek wenna epa !! :angry::angry: kata unath adahasak idiripath karanna puluwan wenna ona !! :growl:

:yes:

ona kenketa adahas kiyanna puluwan machan

samahara aya mage reputh kapanawa eth mama mage thread wala post dana ayage rep kapanneth naha

kage hari rep adu karalanam mata kiyanna mama rep denawa eyalata
 

tharinda76

Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    :yes:

    ona kenketa adahas kiyanna puluwan machan

    samahara aya mage reputh kapanawa eth mama mage thread wala post dana ayage rep kapanneth naha

    kage hari rep adu karalanam mata kiyanna mama rep denawa eyalata

    eka wenna athi umba mageth REP kapuwe !! balu weda karanna epa ban !! api methana minimara gattata desapaluwo oya wage minimaraganne naa !! :no: umba eda mata -rep deela thibba !! menna mei thread ekedi http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=8107714#post8107714
     

    anuradha2009

    Member
    Dec 21, 2008
    1,331
    112
    0
    aththane

    පලදී තිබෙන්නේ දිට්ඨ ධම්මවේදනීය කර්මයයි
    Aththane udde karana kale ekata vala kapapu JVP + UNP EKKA EKAYHU VIIIIMAMA THAMAI දිට්ඨ ධම්මවේදනීය කර්මය. vena monavth nemene .dan balapanko u kiyana deval .Gotabaya SUDU KODI KATHAVA DANNAVANE. EKA aththanam eth SF kiyanda one ehema naaa kiyala neda? una kiyana eken gas yanne Gotabaya VITHARAK NEMENE
    1 .Jenaral Sharendra silva
    2. Jenarala Prasannada Silva
    3. saha uddedi hitapu loku niladariyooooooo okkoooooooma
    Ekattiya gana kauruvath katha karanne naa aiiiiii. ekattiya thamai essallama Ahuvenne mokada ekattiya udabime hitapu aya.
    danata hamudave inna ekattiya bera ganda nam Fonsekage kata vahagena enda one. Naththan kata vahanda one . Eka thamai thiyenne
    .SF ge parsne diha nikan balanda epa ,eka nikan seen ekak neme rate hamudavama gaa vila inne.

    Kohomath udde karapu kale kakulen adda unp+jvp aya hamadava bera ganida?
    naaa ne surangana katha vitharane .

    ehenam therenava athi mokakda karanda one kiyala SF ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    therum ganda venava
     
    Last edited:

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    පලදී තිබෙන්නේ දිට්ඨ ධම්මවේදනීය කර්මයයි
    Aththane udde karana kale ekata vala kapapu JVP + UNP EKKA EKAYHU VIIIIMAMA THAMAI දිට්ඨ ධම්මවේදනීය කර්මය. vena monavth nemene .dan balapanko u kiyana deval .Gotabaya SUDU KODI KATHAVA DANNAVANE. EKA aththanam eth SF kiyanda one ehema naaa kiyala neda? una kiyana eken gas yanne Gotabaya VITHARAK NEMENE
    1 .Jenaral Sharendra silva
    2. Jenarala Prasannada Silva
    3. saha uddedi hitapu loku niladariyooooooo okkoooooooma
    Ekattiya gana kauruvath katha karanne naa aiiiiii. ekattiya thamai essallama Ahuvenne mokada ekattiya udabime hitapu aya.
    danata hamudave inna ekattiya bera ganda nam Fonsekage kata vahagena enda one. Naththan kata vahanda one . Eka thamai thiyenne
    .SF ge parsne diha nikan balanda epa ,eka nikan seen ekak neme rate hamudavama gaa vila inne.

    Kohomath udde karapu kale kakulen adda unp+jvp aya hamadava bera ganida?
    naaa ne surangana katha vitharane .

    ehenam therenava athi mokakda karanda one kiyala SF ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    therum ganda venava

    ela
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    mama kiwwe mage thread wala reply walata mama - rep denne naha :cool:

    ubata mama hawasata rep ekak dennam

    aei kiyanne umba piligattane umbai -REP dunne kiyala ? :dull: mata epa umbe REP !! :no: REP kapuwa kiyala eththa netththa
    wahanna baa eka mathaka thiyagain ! :cool: :dull: umba umbe mathaya kiyanawa wagema anik ayage mathaya kiyannath ida deepan ... ethakota iwarai ! :yes: mata kawawath hodanna ona naa ... moko mata kanna denne oya desapaluwo nowena nisa !! :dull:
     

    dreezone

    Well-known member
  • Sep 18, 2006
    1,374
    80
    48
    හීන-ලන්තය
    ෆොන්සේකා හමුදාපතිව සිටියදී 4786කට යුද්ධාධිකරණය හරහා දඬුවම් ලබා දුන්නා



    එහෙම දඩුවම් දුන්න කෙනෙක් තමෛ සුමිත් මානවඩු. වැරදි තීරණ නිසා අපේ අය ගොඩක් මැරුණා. ඔන්න පහල තියෙන ලින්ක් ටික බලන්න. සාක්ෂි වලට.


    Code:
    "However, by removing Brig. Sumith Manawadu from 57 Division- created for offensive operations in the Wanni- and posting him to a non operational theatre, the army chief had a message: Those who fail will not be tolerated.
    
    The correct decision has now been made to have Brig. Jagath Dias, an Infantry officer from 56 Division, to head the offensive 57 Division,"
    http://www.nation.lk/2007/06/17/newsfe3.htm
    
    and from pro unp sources - 
    "Major General Sumith Manawadu was the officer in charge of Mullaitivu during the Eelam War IV and he was transferred to the Army headquarters in Colombo by then Army Chief General Sarath Fonseka as punishment for issuing wrong orders to the ground troops, which resulted in the death of 117 soldiers in combat."
    http://www.lankanewspapers.com/news/2010/2/53888_88.html
    
    and this is from Observer itself   
    "It was in May 2007, Brigadier Jagath Dias took over the 57 Division from Brigadier Sumith Manawadu at a time it was facing its worst experiences facing the LTTE. "
    http://www.sundayobserver.lk/2009/10/18/sec03.asp

    එහෙම වැරදි කරපු කෙනාට දැන් උසස් වීමක් දීලා යුධ හමුදාවේ ලොකු තැනක් දීලා තියෙනවා. ඒවා හරිද?

    වැ‍රැද්දට දඩුවම් දෙන එක වැරදි කියලද කියන්නේ? එහෙම වැරදි කාරයෙකුට උසස් වීමක් දෙන එක හරිද එතකොට?????

    දීපන් උත්තරයක්
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    aei kiyanne umba piligattane umbai -REP dunne kiyala ? :dull: mata epa umbe REP !! :no: REP kapuwa kiyala eththa netththa
    wahanna baa eka mathaka thiyagain ! :cool: :dull: umba umbe mathaya kiyanawa wagema anik ayage mathaya kiyannath ida deepan ... ethakota iwarai ! :yes: mata kawawath hodanna ona naa ... moko mata kanna denne oya desapaluwo nowena nisa !! :dull:


    mama - rep dila thiyenawa eth ubata dunne mamada danne naha hariyatama
    ape nam dala wena ayata rep adu karala kotawana set ekakuth innawa
    anduwa nisa thamai api mehema hari kala bila inne
    eka nisa rata kana unta kade yanna epa :no:
     

    anuradha2009

    Member
    Dec 21, 2008
    1,331
    112
    0
    PISSU BAN UBATA

    එහෙම වැරදි කරපු කෙනාට දැන් උසස් වීමක් දීලා යුධ හමුදාවේ ලොකු තැනක් දීලා තියෙනවා. ඒවා හරිද?
    වැ‍රැද්දට දඩුවම් දෙන එක වැරදි කියලද කියන්නේ? එහෙම වැරදි කාරයෙකුට උසස් වීමක් දෙන එක හරිද එතකොට?????

    දීපන් උත්තරයක්[/SIZE][/COLOR][/QUOTE]

    mehename Fonseka kidenekuge pali gaththada? kauda danne eya ehema kenekda? kiyala. Anika danata hamudave inna aya gana hariyata nodanna seen daddi dana eka hodada? kiyala kalpana karoth thamai hoda? neda?. mokada mathakane apita mileniyam sity valadi una deval -sudu kodi kathava nisa uan deval-

    Hariyata nodanna deval gana VISHESHAYEN DANATA HAMUDAVE INNA KOLLO GANA NODANNA DEVAL NAM PITIN NODA PATHTHAKATA UNA NAM THAMAI HODA?
    MOKADA OAYA E NILADARIYA VARADI KARAYEK KIYANDA UDDE GIYA THANA HITIYADA?
    MODA VADA KARANDA EPA :no::no::no::no::no::no::no::no::no:
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    mama - rep dila thiyenawa eth ubata dunne mamada danne naha hariyatama
    ape nam dala wena ayata rep adu karala kotawana set ekakuth innawa
    anduwa nisa thamai api mehema hari kala bila inne
    eka nisa rata kana unta kade yanna epa :no:

    hari hari !!

    Anduwa nisa kohomada bola api kala beela inne ? :growl: yako unne TAX ganne apen.. ape atha paya helluwoth thamai api kanne ! :yes: moko anik andu thiyena kota minissu kawe biwwe nedda ? suddage kale minissu kawe biwwe nedda ? :dull: nikan wilihilu tharka danna epa.. umbata anduwa honda nam mata aei gena kisi awlak naa... mokada mama TAX gewana minihek misak eka ekage passen gihilla jeewath wena ekek nemei !! Jawaram karayekuth nemei !

    Api katha karanna ona anduwe weradi genath honda genath.. karana kehel malawal okkoma hondai kiyanne nethuwa !! :yes:

    Den Balapan GSP+ neti una .. oya kehel mala nethi wechcha eka hondai... mokada garment karayo minis sharamaya hooran kanawa.. owaye inna eka kellek gamata salli geniyanawada hamba wena sochchamen ? naa un colombo ewilla bendapu minihek ta set wela phone ekatai utai wiyadam karanawa..gamei yanawa satha 5k nethuwa.. gamen enne asarana demawpiyo kumburu kotala hoyagatta salli walin keeyak hari illagena (ithuru karana aya nethuwa nemei) .. oken hamba karanne garment wala loku lokko !!

    eka nisa mama GSP nethi wechcha ekata asai... :lol: nethuwa kade yanne naa anduwata meka example ekak witharai !! :yes:
     

    dreezone

    Well-known member
  • Sep 18, 2006
    1,374
    80
    48
    හීන-ලන්තය
    mehename Fonseka kidenekuge pali gaththada? kauda danne eya ehema kenekda? kiyala. Anika danata hamudave inna aya gana hariyata nodanna seen daddi dana eka hodada? kiyala kalpana karoth thamai hoda? neda?. mokada mathakane apita mileniyam sity valadi una deval -sudu kodi kathava nisa uan deval-

    Hariyata nodanna deval gana VISHESHAYEN DANATA HAMUDAVE INNA KOLLO GANA NODANNA DEVAL NAM PITIN NODA PATHTHAKATA UNA NAM THAMAI HODA?
    MOKADA OAYA E NILADARIYA VARADI KARAYEK KIYANDA UDDE GIYA THANA HITIYADA?
    MODA VADA KARANDA EPA :no::no::no::no::no::no::no::no::no:


    mama nodanna ewa damme na. mama damme lankawe piligath paththara wala palawechcha news link tikak. Lakehouse paththareth link ekak athi. Ewa mama hadapu news nemei. Ithin oyage logic eka walangu wenne na.

    paliganna hari wena reason ekakata hari manawadu ain karala damma ekkena nisa 57 dvision eka godak issarahata giya. ithin e decision eka waradi deyak da?
     

    anuradha2009

    Member
    Dec 21, 2008
    1,331
    112
    0
    mmm

    mama nodanna ewa damme na. mama damme lankawe piligath paththara wala palawechcha news link tikak. Lakehouse paththareth link ekak athi. Ewa mama hadapu news nemei. Ithin oyage logic eka walangu wenne na.

    paliganna hari wena reason ekakata hari manawadu ain karala damma ekkena nisa 57 dvision eka godak issarahata giya. ithin e decision eka waradi deyak da?

    News gana mama danne naa. varadi news nadda?oya sudu kodi news ekath , ehemane neda?

    eken kamak naaaa mama kiyanne danata hamudave inna Niladariyage nam DANDA EPA KIYALA ,MOKADA EKATTIYATA OVATA UTHTHARA DENDA BAA NE .

    anika oya vage news paththara vala yanne naa . KOHE HARI atava gahtha web site ekak venda athi. Ovata ahuvenda epa kauda danne ova karanne L.T.T.E KARAYEDDA? KIYALA

    Mama aye kiyanne hamudave inna ayata apahasa vena vidihata nam pitin danda epa kiyala .:yes::yes::yes::yes::yes:
     

    dreezone

    Well-known member
  • Sep 18, 2006
    1,374
    80
    48
    හීන-ලන්තය
    News gana mama danne naa. varadi news nadda?oya sudu kodi news ekath , ehemane neda?

    eken kamak naaaa mama kiyanne danata hamudave inna Niladariyage nam DANDA EPA KIYALA ,MOKADA EKATTIYATA OVATA UTHTHARA DENDA BAA NE .

    anika oya vage news paththara vala yanne naa . KOHE HARI atava gahtha web site ekak venda athi. Ovata ahuvenda epa kauda danne ova karanne L.T.T.E KARAYEDDA? KIYALA

    Mama aye kiyanne hamudave inna ayata apahasa vena vidihata nam pitin danda epa kiyala .:yes::yes::yes::yes::yes:

    Oya kiyana kathawa hari. Hamudawe ayage num danna one nathi eka gana.

    Oya e link tikata gihin baluwada aduma tharame. Ekak awilla "Sunday Observer" eke link ekak. Eka government news paper eka.

    Mamath normally oya kohewath yana ewagen post karanne na.

    api me thread eke topic eken wena paththakata yanawa neda? mama e comment eka damme "Windows8" ta uththarayk denna.
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    හමුදාවේ 4788කට දඬුවම් පැමිණ වූ ෆොන්සේකා
    යුද්ධාධිකරණය හරහා නිලධාරීන් 165කටත් දඬුවම් දුන්නා



    සරත් ෆොන්සේකා මහතා යුද හමුදාපති ධූරයේ සිටියදී සෙසු නිලයන් 4788 කට සිදුකළ දඬුවම් පැමිණවීමට අමතරව නිලධාරීන් 165 කටද යුද්ධාධිකරණය හරහා දඬුවම් ලබා දී තිබෙන බව යුද හමුදාව සඳහන් කරයි.

    ගාල්ල දිස්ත්‍රික් මන්ත්‍රී සජින් ද වාස් ගුණවර්ධන මහතා පෙරේදා (18 දා) පාර්ලිමේන්තුවේදී කළ ප්‍රකාශය පිළිබඳව විස්තර විමැසීමේදී යුද හමුදා මූලස්ථානය මගින් මේ කරුණ හෙළිදරව් කරන ලදී. ෆොන්සේකා මහතා යුද හමුදාපතිව සිටි වසර 2 1/2 ක කාලය තුළදී ඔහු හැම විටම තනි මතයට කටයුතු කළ අයෙකු වන අතර, නිලධාරීන් හා සෙසු නිලයන් ඉතා අපහසුතාවට පත්කිරීමේ තීන්දු තීරණ ගනිමින් කටයුතු කැර තිබේ.

    ”මූලික පරීක්‍ෂණ උසාවි” මගින් ද හමුදාවේ පුද්ගලයින් සේවයෙන් පහකිරීම වැනි බැරෑරුම් තීන්දු මොහු ලබා දුන් බවද, එම උසාවි හරහා සුළු තීන්දු තීරණ පමණක් ගැනීමට නීතියෙන් අවසර තිබියදී පවා මෙවැනි අකටයුතුකම් සිදුවූ බව ද පහළ නිලයන්ට නිහඬව සිටීමට එබඳු අවස්ථාවලදී සිදුවූ බව ද, යුද හමුදාවේ ජ්‍යෙෂ්ඨ නිලධාරියෙක් “දිනමිණ” ට පැවැසීය. සේවයෙන් ඉවත් කිරීම වැනි බැරෑරුම් තීන්දු – තීරණ ගැනීමට හැකියාව පවතින්නේ යුද්ධාධිකරණය හරහා පමණක් බව හෙතෙම කීය.
     

    rajith84

    Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    හමුදාවේ 4788කට දඬුවම් පැමිණ වූ ෆොන්සේකා
    යුද්ධාධිකරණය හරහා නිලධාරීන් 165කටත් දඬුවම් දුන්නා



    සරත් ෆොන්සේකා මහතා යුද හමුදාපති ධූරයේ සිටියදී සෙසු නිලයන් 4788 කට සිදුකළ දඬුවම් පැමිණවීමට අමතරව නිලධාරීන් 165 කටද යුද්ධාධිකරණය හරහා දඬුවම් ලබා දී තිබෙන බව යුද හමුදාව සඳහන් කරයි.

    ගාල්ල දිස්ත්‍රික් මන්ත්‍රී සජින් ද වාස් ගුණවර්ධන මහතා පෙරේදා (18 දා) පාර්ලිමේන්තුවේදී කළ ප්‍රකාශය පිළිබඳව විස්තර විමැසීමේදී යුද හමුදා මූලස්ථානය මගින් මේ කරුණ හෙළිදරව් කරන ලදී. ෆොන්සේකා මහතා යුද හමුදාපතිව සිටි වසර 2 1/2 ක කාලය තුළදී ඔහු හැම විටම තනි මතයට කටයුතු කළ අයෙකු වන අතර, නිලධාරීන් හා සෙසු නිලයන් ඉතා අපහසුතාවට පත්කිරීමේ තීන්දු තීරණ ගනිමින් කටයුතු කැර තිබේ.

    ”මූලික පරීක්‍ෂණ උසාවි” මගින් ද හමුදාවේ පුද්ගලයින් සේවයෙන් පහකිරීම වැනි බැරෑරුම් තීන්දු මොහු ලබා දුන් බවද, එම උසාවි හරහා සුළු තීන්දු තීරණ පමණක් ගැනීමට නීතියෙන් අවසර තිබියදී පවා මෙවැනි අකටයුතුකම් සිදුවූ බව ද පහළ නිලයන්ට නිහඬව සිටීමට එබඳු අවස්ථාවලදී සිදුවූ බව ද, යුද හමුදාවේ ජ්‍යෙෂ්ඨ නිලධාරියෙක් “දිනමිණ” ට පැවැසීය. සේවයෙන් ඉවත් කිරීම වැනි බැරෑරුම් තීන්දු – තීරණ ගැනීමට හැකියාව පවතින්නේ යුද්ධාධිකරණය හරහා පමණක් බව හෙතෙම කීය.

    මේ නිසා සරත් ෆොන්සේකා මහතා හිරේදැමීමට සිදුවන බව කරැණාවෙන් සලකන්න
    :lol::lol::lol:
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy

    මේ නිසා සරත් ෆොන්සේකා මහතා හිරේදැමීමට සිදුවන බව කරැණාවෙන් සලකන්න
    :lol::lol::lol:

    :lol::lol::lol:

    hire danne mewata newe

    rata amu amuwe pawa dila

    army eke salli gahapuwata