පල්ලිය ඉදිරියෙන් නිශ්ශබ්දවෙනු මතකද?????

llrajitha

Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    පල්ලිය ඉදිරියෙන් නිශ්ශබ්දවෙනු මතකද?????

    මුස්ලිම් පල්ලියක් ගැන පාරේ බෝඩ එකක් ගහල තිබ්බ මතකද "පල්ලිය ඉදිරියෙන් නිශ්ශබ්දවෙනු" කියලා? මෙන්න කොන්ද පන තියෙන කවුරු හරි ඒවගේ බෝඩ් එකකට කියන්න ඕනදේ කෙටියෙන් ලියලා....


    නුවර - කුරුණෑගල පාරේ පරගහදෙණිය හන්දියේ මුස්ලිම් පල්ලියෙන් ගහපු වහා නිශ්ශබ්ධ වෙනු කියන බෝඩ් එකට කෙළවලා..

    483810_330063853777700_528817529_n.jpg



    ගත්තේ : https://www.facebook.com/photo.php?...90387427745343&type=1&relevant_count=1&ref=nf
     
    Last edited:

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    oya board eka mama dekala thiyanawa... loweth ela wedak... sadda karanna epa nam nagara sabawata kiyala nalawa kapapu ekak gahanne nethuwa puk part ekata gehuwa board ekak.. :D :D :D :D :D
    B4SqP.gif


    meka machan ara professional widihata akuru paint karana method ekatama karapu wadak... spray karata wada sira gathiyak thiyenawa...

    ape buwek mata kalin thread ekak dala....

    http://elakiri.com/forum/showthread.php?t=1530435
     

    577

    Well-known member
  • Feb 18, 2009
    6,992
    1,295
    113
    Kandy
    අයියෝ සැලරි.
    කියන්න ඕන දෙයක් කියලා තියෙන්නේ
     
    • Like
    Reactions: llrajitha

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    අයියෝ සැලරි.
    කියන්න ඕන දෙයක් කියලා තියෙන්නේ

    mamanam normal horn eka gahanawamai owage thanwala... wisheshayenma galu pare, kalutara palliya gawa...
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    බෝර්ඩ් එක ගහල තිබ්බ පල්ලියේ ලෙබ්බේ සයිලන්ස් ප්ලීස් කියල අයි ඩි එකකින් ඇවිත්..

    ව් අනේ උට හොදටම රිදිලා..
    ඒ මදිවට දැන් හැම එකාම එතන නිකනුත් හොර්න් එක ගහනවලු කින්ඩියටත් එක්ක


    ලෙබ්බේ අයියේ බෝර්ඩ් එකේ උරෙක්ව අදින්නද ?


     
    Feb 1, 2013
    4
    0
    0
    බෝර්ඩ් එක ගහල තිබ්බ පල්ලියේ ලෙබ්බේ සයිලන්ස් ප්ලීස් කියල අයි ඩි එකකින් ඇවිත්..

    ව් අනේ උට හොදටම රිදිලා..
    ඒ මදිවට දැන් හැම එකාම එතන නිකනුත් හොර්න් එක ගහනවලු කින්ඩියටත් එක්ක


    ලෙබ්බේ අයියේ බෝර්ඩ් එකේ උරෙක්ව අදින්නද ?



    අයියා.. අපි පව් නැද්ද??
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,293
    25,071
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    බෝර්ඩ් එක ගහල තිබ්බ පල්ලියේ ලෙබ්බේ සයිලන්ස් ප්ලීස් කියල අයි ඩි එකකින් ඇවිත්..

    ව් අනේ උට හොදටම රිදිලා..
    ඒ මදිවට දැන් හැම එකාම එතන නිකනුත් හොර්න් එක ගහනවලු කින්ඩියටත් එක්ක


    ලෙබ්බේ අයියේ බෝර්ඩ් එකේ උරෙක්ව අදින්නද ?



    :rofl::rofl::rofl:
     
    • Like
    Reactions: llrajitha

    Harshat92

    Well-known member
  • Aug 25, 2012
    16,712
    830
    113
    Kurunegala-West
    බෝර්ඩ් එක ගහල තිබ්බ පල්ලියේ ලෙබ්බේ සයිලන්ස් ප්ලීස් කියල අයි ඩි එකකින් ඇවිත්..

    ව් අනේ උට හොදටම රිදිලා..
    ඒ මදිවට දැන් හැම එකාම එතන නිකනුත් හොර්න් එක ගහනවලු කින්ඩියටත් එක්ක


    ලෙබ්බේ අයියේ බෝර්ඩ් එකේ උරෙක්ව අදින්නද ?



    Sira :lol: :yes: Rep2+