පල්ලෝ ජුව්වන්ට ගසා ඇත්ත්ටම මීක් මීක් කියමින් දුවයි!

Banks PLK

Well-known member
  • Apr 18, 2010
    3,995
    412
    83
    AUH, CMB , DXB
    Ammmmo ammmo mole kalndak nathi thambi wirodi set eka supurudu paridi reply dala

    Meh Gahanne Muslim UN nemei gono meh football hooligans la match ekak ivara wela waliyak ada ganna thiyena athal eka unge. UN eh gahana gaman gaza seen ekath adala aragena.

    Scotland Wala pawa football club ekak thiyenawa in Israel club ekak ekka football match ekak set unama palestine flags geniyanawa stadium ekata. Free Gaza kiyala banner display karanawa okun Muslim nemei.

    Hama suddontama isareal karayo set wenne naha.

    1731060527384.jpeg


    Ending

    MonAwa unath meh wage ahinsaka football fans lata pare gahana eka waradeei
     

    thomian

    Well-known member
  • May 20, 2011
    12,798
    17,997
    113
    හම්බයෝන්ගේ පුප පලන්න සියල්ල සූදානම් 😁😁




    Screenshot-20241108-155010-Chrome.jpg



    දැං වද ගෑණු වගේ නාහෙන් අඩන්න ගනී 😅
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    ඇම්ස්ටර්ඩෑම් හීදී පලස්තීනු කණ්ඩායම් විසින් පාප්න්දු තරග බැලීමට පැමිනි ඊශ්‍රායෙල් ජාතිකයින්ට පහරදෙන් දසුන්!
    ඒ අස්සෙ එක පල්ලෙක් මීක් මීක් කියයි

    G
     

    fdk

    Well-known member
  • Sep 16, 2011
    5,592
    5,486
    113
    USA ko Netherlands walata travel advisory daala nadda?lankawata witharada owa adala?