පවුලේ එකෙක් හරි පිටරටකට යවපල්ලා

NaiRobi

Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,701
    21,393
    113
    dan oya diabetes wage hamdama beheth ona ledakata unath, inna ratema doc kanake gen ganna ona neda prescription eka ethakota? :confused:
    Ow neda bn , lanakwe eka pharmacy ekata dunantanm beheth denne nathi wei... :confused:

    @monson සංවර්ධන news
    Lanakwe prescription walata chemist eken beheth denwada? Mokadda process eka?
    ------ Post added on Dec 15, 2022 at 4:29 AM
     
    • Sad
    Reactions: acryan

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    Ow neda bn , lanakwe eka pharmacy ekata dunantanm beheth denne nathi wei... :confused:


    Lanakwe prescription walata chemist eken beheth denwada? Mokadda process eka?
    ------ Post added on Dec 15, 2022 at 4:29 AM

    එහෙම දෙන්නේ නෑ.... ලංකාවේ prescription වලට මෙහෙන් බෙහෙත් ගන්න බෑ...

    ලංකාවේ කෙනෙක්ට බෙහෙත් ගන්න ඕන නම් ලෙඩා එක්ක GP ගාවට ගිහින් ලංකාවේ prescription එක පෙන්නලා මේවට top up එකක් ඕනේ කියල ගන්න ඕනේ. සමහර උන් ඒ දෙන්නෙත් නෑ අලුතින් test කරනකන්. හොඳම දේ ඔය වගේ දේවලට ලංකාවේ GP කෙනෙක් ව අඳුරගෙන තියාගන්න එක.
     
    • Sad
    • Like
    Reactions: acryan and NaiRobi

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,985
    113
    Bijjo
    Heart case wage thiyena minissu innawa beheth walin duwana. E minissunta beheth nathi unoth kelawenawa. E wage ayawa beraganna puluwan beheth tika witharak deela
    ගිජ්ජහුටානෝ "රට" කියන එකට ඉන්දියාව බන්ගලාදේශය දා ගනින් , වෙන රටවට ෆාමසි වලින් අපට ඕනේ විදිහට බෙහෙත් දෙන්නේ නෑ. Courier/.Postal එකෙන් එහෙම බෙහෙත් ගෙන්වන්න බැහැ. NMRA එකෙන් approval ගන්න ඕනේ. ඒකට ලංකාවේ බෙහෙත් නැහැ කියලා Consultant කෙනෙක් ගෙන් ගන්න ලියුමක් දීල , එවන බෙහෙත් වල several certificate එක්ක Custom invoice දීලා එකක් ගන්න ඕනේ. ඉබ්බගෙන් පිහාටු ගන්න system එකක්.

    නැත්නම් custom එකේ එවුන් Narcotic Tablet ගෙනල්ලා කියලා නඩු දාලා තෑගි මුදලුත් ගන්නවා.

    උඹ හිතනවට වඩා මේ ලොකේ වෙනස් පුතා.
     
    • Wow
    Reactions: gnilukshi

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    ගිජ්ජහුටානෝ "රට" කියන එකට ඉන්දියාව බන්ගලාදේශය දා ගනින් , වෙන රටවට ෆාමසි වලින් අපට ඕනේ විදිහට බෙහෙත් දෙන්නේ නෑ. Courier/.Postal එකෙන් එහෙම බෙහෙත් ගෙන්වන්න බැහැ. NMRA එකෙන් approval ගන්න ඕනේ. ඒකට ලංකාවේ බෙහෙත් නැහැ කියලා Consultant කෙනෙක් ගෙන් ගන්න ලියුමක් දීල , එවන බෙහෙත් වල several certificate එක්ක Custom invoice දීලා එකක් ගන්න ඕනේ. ඉබ්බගෙන් පිහාටු ගන්න system එකක්.

    නැත්නම් custom එකේ එවුන් Narcotic Tablet ගෙනල්ලා කියලා නඩු දාලා තෑගි මුදලුත් ගන්නවා.
    ඒ සිස්ටම් එකනම් හොදටම හදලා 🥳

    මම හිතන් හිටියේ අලි එකස්ප්‍රස් එකෙන් ඔර්ඩර් කරන්න 😅

    සින්හලුන්ට මැරෙන්නම තමා වෙන්නේ 😂
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Pissuda oi doctor kenek gawata gihin lede gana kiwama prescriptions aran ganna thiyenne.

    Nikan nam denne na

    Mula idanma wade chora karan wage :lol:

    Canada has subsidized healthcare
    Canada wala ehama puluwanda ? apita nam kiuwee ehama channeling wath karaganna ba kiyala ona ona widiyata

    Waiting list ekaka hena kalayak inna ona kiyala.

    ehama thiyadi depression wage ekakata patta risky bung. Beheth ganne nathuwa :no::no:

    Anith lankwe ledee kalayak idan channel karaa doc owala dena dose eka thiyanawaa, eka kela unoth thawa awule yanawa bung.

    Depression kiyana eka Doctor dena beheth matha loku impact ekake thiyanawaa
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    Canada wala ehama puluwanda ? apita nam kiuwee ehama channeling wath karaganna ba kiyala ona ona widiyata

    Waiting list ekaka hena kalayak inna ona kiyala.

    ehama thiyadi depression wage ekakata patta risky bung. Beheth ganne nathuwa :no::no:

    Anith lankwe ledee kalayak idan channel karaa doc owala dena dose eka thiyanawaa, eka kela unoth thawa awule yanawa bung.

    Depression kiyana eka Doctor dena beheth matha loku impact ekake thiyanawaa

    ඕකට හේතුත් තියනවා බන්. බොහෝ වෙලාවට (උනට හෙම්බිරිස්සවට වගේ පොඩි ලෙඩ වලට නෙමෙයි) ලංකාවේ ඩොකා ල ගේ diagnosis පට්ට අවුල්.... සාපේක්ෂව Asian උන්ගේ හැටියක්ද කොහෙද ?

    ලංකාවේ එකෙක් මම අන්දුරණ එකෙක්ගේ ලෙඩක් Diagnose කරලා අරූ නොමරී බේරුනේ බොහොම අමාරුවෙන්.
     
    • Like
    Reactions: acryan

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,620
    17,705
    113
    Auckland
    Canada wala ehama puluwanda ? apita nam kiuwee ehama channeling wath karaganna ba kiyala ona ona widiyata

    Waiting list ekaka hena kalayak inna ona kiyala.

    ehama thiyadi depression wage ekakata patta risky bung. Beheth ganne nathuwa :no::no:

    Anith lankwe ledee kalayak idan channel karaa doc owala dena dose eka thiyanawaa, eka kela unoth thawa awule yanawa bung.

    Depression kiyana eka Doctor dena beheth matha loku impact ekake thiyanawaa

    Dude you need to go and see a GP and register there. (GP is like family doctor)

    Then GP will give prescriptions for you.

    If GP thinks you should see a specialist they will refer (Can select private or public)

    Waiting list are for things like visiting a surgery or some specialists. This is why you need to get an insurance, to go private so no waiting lists.

    Where I live it's bit similar. I was on a waiting list for a wisdom tooth extraction because I requested a specialist with very high reputation (Covered with Insurance)

    Also if you don't tell your pre existing conditions like this and keep taking medicine with no health records, think something happen one day and need to go to the hospital ? What do you think will happen? Also what do you think will happen if you want to get a health insurance? Looks like your friends are digging deep into a hole that they will not come our easily.
     
    • Like
    Reactions: acryan

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    ඕකට හේතුත් තියනවා බන්. බොහෝ වෙලාවට (උනට හෙම්බිරිස්සවට වගේ පොඩි ලෙඩ වලට නෙමෙයි) ලංකාවේ ඩොකා ල ගේ diagnosis පට්ට අවුල්.... සාපේක්ෂව Asian උන්ගේ හැටියක්ද කොහෙද ?

    ලංකාවේ එකෙක් මම අන්දුරණ එකෙක්ගේ ලෙඩක් Diagnose කරලා අරූ නොමරී බේරුනේ බොහොම අමාරුවෙන්.
    Oww aru bayayi maru karanna dose kela wela kella awule yawi kiyala. podi ledak wage newee ne bung awule :no:

    Henama karumayak ithin uta


    Dude you need to go and see a GP and register there. (GP is like family doctor)

    Then GP will give prescriptions for you.

    If GP thinks you should see a specialist they will refer (Can select private or public)

    Waiting list are for things like visiting a surgery or some specialists. This is why you need to get an insurance, to go private so no waiting lists.

    Where I live it's bit similar. I was on a waiting list for a wisdom tooth extraction because I requested a specialist with very high reputation (Covered with Insurance)

    Also if you don't tell your pre existing conditions like this and keep taking medicine with no health records, think something happen one day and need to go to the hospital ? What do you think will happen? Also what do you think will happen if you want to get a health insurance? Looks like your friends are digging deep into a hole that they will not come our easily.
    For other illnesses, they might consult a GP as you mentioned. But I do know how they would do that with depression.

    Tbh I do not know about their situation at the moment bro. As far as I know, they did not want to change the Doc. His wife has been taking medicine for some time so she was also not comfortable with changing the doctor back then.
     
    Last edited:

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,620
    17,705
    113
    Auckland
    Oww dan aru bayayi maru karanna dose kela wela kella awule yawi kiyala. podi ledak wage newee ne bung awule :no:

    Henama karumayak ithin uta



    For other illnesses, they might consult a GP as you mentioned. But I do know how they would do that with depression.

    Tbh I do not know about their situation at the moment bro. As far as I know, they did not want to change the Doc. His wife has been taking medicine for some time so she was also not comfortable with changing the doctor back then.

    yes normal GP can give meds for depression
     
    • Like
    Reactions: acryan

    Lokuaiya_123

    Well-known member
  • May 6, 2018
    535
    586
    93
    pissuda ban man shopandship eken ona hatiye prescripons medications indiawen genalla tiyenawa.shopandship ekata document eka upload karanna witarai tiyenne custom eken release karanna.
    Machan indian site monawada begeth ganna puluwan?