Ow neda bn , lanakwe eka pharmacy ekata dunantanm beheth denne nathi wei...dan oya diabetes wage hamdama beheth ona ledakata unath, inna ratema doc kanake gen ganna ona neda prescription eka ethakota?![]()

Lanakwe prescription walata chemist eken beheth denwada? Mokadda process eka?@monson සංවර්ධන news
Ow neda bn , lanakwe eka pharmacy ekata dunantanm beheth denne nathi wei...
Lanakwe prescription walata chemist eken beheth denwada? Mokadda process eka?
------ Post added on Dec 15, 2022 at 4:29 AM
ගිජ්ජහුටානෝ "රට" කියන එකට ඉන්දියාව බන්ගලාදේශය දා ගනින් , වෙන රටවට ෆාමසි වලින් අපට ඕනේ විදිහට බෙහෙත් දෙන්නේ නෑ. Courier/.Postal එකෙන් එහෙම බෙහෙත් ගෙන්වන්න බැහැ. NMRA එකෙන් approval ගන්න ඕනේ. ඒකට ලංකාවේ බෙහෙත් නැහැ කියලා Consultant කෙනෙක් ගෙන් ගන්න ලියුමක් දීල , එවන බෙහෙත් වල several certificate එක්ක Custom invoice දීලා එකක් ගන්න ඕනේ. ඉබ්බගෙන් පිහාටු ගන්න system එකක්.Bijjo
Heart case wage thiyena minissu innawa beheth walin duwana. E minissunta beheth nathi unoth kelawenawa. E wage ayawa beraganna puluwan beheth tika witharak deela
Ow machan DICOM format eken denneඑක්ස්රේ නම් දැන් ගොඩක් ඩිජිටල් බං...![]()
ඒ සිස්ටම් එකනම් හොදටම හදලාගිජ්ජහුටානෝ "රට" කියන එකට ඉන්දියාව බන්ගලාදේශය දා ගනින් , වෙන රටවට ෆාමසි වලින් අපට ඕනේ විදිහට බෙහෙත් දෙන්නේ නෑ. Courier/.Postal එකෙන් එහෙම බෙහෙත් ගෙන්වන්න බැහැ. NMRA එකෙන් approval ගන්න ඕනේ. ඒකට ලංකාවේ බෙහෙත් නැහැ කියලා Consultant කෙනෙක් ගෙන් ගන්න ලියුමක් දීල , එවන බෙහෙත් වල several certificate එක්ක Custom invoice දීලා එකක් ගන්න ඕනේ. ඉබ්බගෙන් පිහාටු ගන්න system එකක්.
නැත්නම් custom එකේ එවුන් Narcotic Tablet ගෙනල්ලා කියලා නඩු දාලා තෑගි මුදලුත් ගන්නවා.
Canada wala ehama puluwanda ? apita nam kiuwee ehama channeling wath karaganna ba kiyala ona ona widiyataPissuda oi doctor kenek gawata gihin lede gana kiwama prescriptions aran ganna thiyenne.
Nikan nam denne na
Mula idanma wade chora karan wage
Canada has subsidized healthcare


Canada wala ehama puluwanda ? apita nam kiuwee ehama channeling wath karaganna ba kiyala ona ona widiyata
Waiting list ekaka hena kalayak inna ona kiyala.
ehama thiyadi depression wage ekakata patta risky bung. Beheth ganne nathuwa
Anith lankwe ledee kalayak idan channel karaa doc owala dena dose eka thiyanawaa, eka kela unoth thawa awule yanawa bung.
Depression kiyana eka Doctor dena beheth matha loku impact ekake thiyanawaa
Canada wala ehama puluwanda ? apita nam kiuwee ehama channeling wath karaganna ba kiyala ona ona widiyata
Waiting list ekaka hena kalayak inna ona kiyala.
ehama thiyadi depression wage ekakata patta risky bung. Beheth ganne nathuwa
Anith lankwe ledee kalayak idan channel karaa doc owala dena dose eka thiyanawaa, eka kela unoth thawa awule yanawa bung.
Depression kiyana eka Doctor dena beheth matha loku impact ekake thiyanawaa
Oww aru bayayi maru karanna dose kela wela kella awule yawi kiyala. podi ledak wage newee ne bung awuleඕකට හේතුත් තියනවා බන්. බොහෝ වෙලාවට (උනට හෙම්බිරිස්සවට වගේ පොඩි ලෙඩ වලට නෙමෙයි) ලංකාවේ ඩොකා ල ගේ diagnosis පට්ට අවුල්.... සාපේක්ෂව Asian උන්ගේ හැටියක්ද කොහෙද ?
ලංකාවේ එකෙක් මම අන්දුරණ එකෙක්ගේ ලෙඩක් Diagnose කරලා අරූ නොමරී බේරුනේ බොහොම අමාරුවෙන්.

For other illnesses, they might consult a GP as you mentioned. But I do know how they would do that with depression.Dude you need to go and see a GP and register there. (GP is like family doctor)
Then GP will give prescriptions for you.
If GP thinks you should see a specialist they will refer (Can select private or public)
Waiting list are for things like visiting a surgery or some specialists. This is why you need to get an insurance, to go private so no waiting lists.
Where I live it's bit similar. I was on a waiting list for a wisdom tooth extraction because I requested a specialist with very high reputation (Covered with Insurance)
Also if you don't tell your pre existing conditions like this and keep taking medicine with no health records, think something happen one day and need to go to the hospital ? What do you think will happen? Also what do you think will happen if you want to get a health insurance? Looks like your friends are digging deep into a hole that they will not come our easily.
Oww dan aru bayayi maru karanna dose kela wela kella awule yawi kiyala. podi ledak wage newee ne bung awule
Henama karumayak ithin uta
For other illnesses, they might consult a GP as you mentioned. But I do know how they would do that with depression.
Tbh I do not know about their situation at the moment bro. As far as I know, they did not want to change the Doc. His wife has been taking medicine for some time so she was also not comfortable with changing the doctor back then.
Machan indian site monawada begeth ganna puluwan?pissuda ban man shopandship eken ona hatiye prescripons medications indiawen genalla tiyenawa.shopandship ekata document eka upload karanna witarai tiyenne custom eken release karanna.
Tfspissuda ban man shopandship eken ona hatiye prescripons medications indiawen genalla tiyenawa.shopandship ekata document eka upload karanna witarai tiyenne custom eken release karanna.