පසිකුඩා වෙරල දුෂණය කිරීම. Aiyoo සල්ලි HOT

IveyStyle

Member
Aug 9, 2010
27,492
1,145
0
SiriLankawe
D4gpg.jpg



wowawiwa
 

konda kurulla

Member
Aug 9, 2013
21
1
0
Ethul Kotte
aiyo...machan...just only pics noh...mam hithuwa kunu dala kyala. hodata hithala balapn pasi kuda kalintath wada dan lassanaine....ubata e welawe inna bari una duka ne thynne?hari...hari...api ithin owa katawath kyn na........:no:
 
Apr 30, 2012
583
40
0
අම්මෝ මෙයාට නිකන් කිරිගරුඩ වගේ ඇගක් තියෙන්නේ වාත්තු කරලා වගේ එත් අනේ අපරාදේ මෙය නිල් පාට ඒවා වල රග පානන්නේ නැතුව හිටියනම් ...

Ai uba bandinada??:P
 

jmai007

Well-known member
  • May 24, 2010
    1,087
    61
    48
    kadawatha
    උබද PS Edit කරේ? නොදන්න මගුල් කියවන්න එපා බන්
    ගිහිල්ලා Video එකක් බලපන් 720p Quality එතකොට උබට බලාගන්න පුලුවන් මේක PS නෙවෙයි කියලා. ඔය තියෙන්නේ ඇත්ත skin එක තමයි ඒක ටිකක් තෙල් සහිත හමක් එතකොට වතුර ගෑවුනාම මේ වගේ එනවා. වියළි සමක වතුර ගෑවුනාම මේ වගේ දිස්නය එන්නේ නෑ. මම හිතෙන්නේ ඒකි මස් කනවා හොදට ඒකයි මේකට හේතුව.

    ඔව් ඔව් මස් පොලු කන්නේ .........:yes::yes::yes::shocked::shocked:
     

    akila12345

    Well-known member
  • Apr 23, 2009
    2,398
    347
    83
    32
    ලංකාව
    හානේ..දුෂණය බලන්න තිබ්බා අර තංගල්ලේ සභාපතියා හිටියනම් ඔතන.. :P