ඔය පොටෝ එක ආපහු දාපන්කො පොටෝ එක පේන්නෙ නෑ
නිකං එල්ලං හැලෙන fat ගොඩවල් නෙමෙයි නං, Thicc thighs වල වෙනම ආතල් එකක් තියනවා,ඔය වගේ තප්පදෝරු සයිස් වලට කැමති නෑ මචන් සොරි
එකඟයි මචන්. උඹ කියනව වගේ ෆිගර් එක මේන්ටේන් කරනව කියන්නෙ ලොන්තපෝල් නෙමෙයිනෙ!නිකං එල්ලං හැලෙන fat ගොඩවල් නෙමෙයි නං, Thicc thighs වල වෙනම ආතල් එකක් තියනවා,
ඒකනේ gym යන කෙල්ලො thighs හදාගන්න දඟලන්නෙ