ඉන්නවා බං. මට දවසක් හම්බුණා CCC එකේදි. හෙන සද්දන්තයි.Meki nam 5i 8k na
Ane me miniho, nikan boru kiyanta epa... Tho kotek wennta athi...ඉන්නවා බං. මට දවසක් හම්බුණා CCC එකේදි. හෙන සද්දන්තයි.
අමෝ අමෝ 6'1" කට ලං වෙන්න උස මම කොටයිලු. අනේ හුකහන් බං. තොපිටත් වෙලා තියෙන්නෙ පකේ දිග මැන ගන්ඩ බෑ වගේ කෙල්ලෙක්ගෙ උස හිතා ගන්න බැරි ගොන් කම. ඉඳා බලාගනින් මගෙ කොට. (කලිසමේ සිප් එක හරිය බලලා හිත රිද්දගන්ඩ එපා. ඔව් එ්කත් ලොකුයි නිසා ඉලිප්පිලා තියෙනවා තමයි.)Ane me miniho, nikan boru kiyanta epa... Tho kotek wennta athi...
meki 5'4 5'5 wage..
උගෙ ජුන්ඩත් පණගහලආ!අර කෙල්ලගේ පිටිපස්සේ තියන ගලක් උඩ නේද උබ නැගල ඉන්නේ ?![]()
එහෙම කියල හිත හදා ගනින් ඉතින් කළු කැත මිටි පොන්න කුරුට්ටො ටික.අර කෙල්ලගේ පිටිපස්සේ තියන ගලක් උඩ නේද උබ නැගල ඉන්නේ ?![]()
පණ ගැහිලි හුත්තක් නෑ යකෝ මේ වලපනේ හෙන කන්දකුත් නැගලා අැවිත් ඉන්නෙ. පක ලොකුයි තමයි එ්ක හැමෝම දන්නවනෙ. බැහැලා තියෙද්දිත් ලොකුයි. ඕක නිසා තමයි මම urinal වල හුජ්ජ කරන් නැත්තෙ. කාගෙවත් හිත රිද්දන්නෙ මොකටද. බලන්නම ඕන උන්ට Twitter එකේ දාලා තිබුණනෙ.උගෙ ජුන්ඩත් පණගහලආ!
6 neme 8 feet unath wadak na bn uba wage ponzi penuma thiyena un diha balanne ponil wage unma thamaඑහෙම කියල හිත හදා ගනින් ඉතින් කළු කැත මිටි පොන්න කුරුට්ටො ටික.6 ට වඩා උසයි නම් තමයි හුත්තො කෙල්ලෙක්වත් බලන්නෙ.

තෝ නේ පොන්නයෝ දවසේ පැය 24ම මේකේ ලැග ගෙන Thread පුරවන්නේmuth ara @2osama wage, thread dala pukshanaya wenawa. lejja nethi adu kule ponsiya
eththa kiyapu gaman, ridawagena duwala awa neda ponsiyaතෝ නේ පොන්නයෝ දවසේ පැය 24ම මේකේ ලැග ගෙන Thread පුරවන්නේ![]()
Menna awa indarage thawat cuck hubby kenekතෝ නේ පොන්නයෝ දවසේ පැය 24ම මේකේ ලැග ගෙන Thread පුරවන්නේ![]()

උඹේ අම්මාගේ හොර මිනිහා ආවා පොන්ස්Menna awa indarage thawat cuck hubby kenek![]()
ahanta deyak na man ona tharam dakala thiyenawa okunwa..අමෝ අමෝ 6'1" කට ලං වෙන්න උස මම කොටයිලු. අනේ හුකහන් බං. තොපිටත් වෙලා තියෙන්නෙ පකේ දිග මැන ගන්ඩ බෑ වගේ කෙල්ලෙක්ගෙ උස හිතා ගන්න බැරි ගොන් කම. ඉඳා බලාගනින් මගෙ කොට. (කලිසමේ සිප් එක හරිය බලලා හිත රිද්දගන්ඩ එපා. ඔව් එ්කත් ලොකුයි නිසා ඉලිප්පිලා තියෙනවා තමයි.)
කවී 5'8" යි. හරියටම 172cm. ඕන නම් අහලම බලහන් එ්කිගෙන්ම.
![]()
Empirical data වලට බයිලා ගහන්න එපා පොන්නයො. මේවා opinion නෙවෙයි facts. මනුස්සයෙක් හිටවලා මැන්නාම තියෙන උස එක එකාගෙ මනස්ගාත අනුව තීරණය වෙන් නෑ. මම 184cm, මෙයා 172cm. උඹට නිතර හම්බෙලා එහෙම නෑ වගේ පේනවා නම් උඹෙ කොහෙ හරි දෝෂයක් අැති.ahanta deyak na man ona tharam dakala thiyenawa okunwa..
oke itin balapan anik ewun 5 wasare eun wage, uba nakiya gihin madin hitagena lajja nathuwa
එ්ක මරු.