ප්‍රීමියර් ලීග් අතරමග නවතා කණ්ඩායම රටට එ&#

Oct 27, 2010
1,996
200
0
Colombo 7
ප්‍රීමියර් ලීග් අතරමග නවතා කණ්ඩායම රටට එ&#

මෙන්න රට වෙනුවෙන් ක්‍රීඩා කරන නියම සිංහ කොල්ලෝ

tillakaratne-dilshan-2009-11-23-8-13-13.jpg

"ඉන්දියානු ප්‍රීමියර් ලීග් තරගාවලියට වඩා රට වෙනුවෙන් ක්‍රීඩා කරන එක ඉතා වැදගත් කණ්ඩායම් නායක ටී.එම් ඩිල්ෂාන් මහතා පවසයි. එබැවින් මැයි මස 05 වන දින පුහුණුවීම් කටයුතු සඳහා යළි මව්බිමට පැමිණෙන බව හෙතෙම සඳහන් කර තිබේ.

එළඹෙන එංගලන්ත සංචාරයට සහභාගීවීම සඳහා තෝරාගනු ලැබුවහොත් නිසි පරිදි පුහුණුවීම් කටයුතුවලට සහභාගී විය යුතු බවත්,ඉන්දියානු ප්‍රීමියර් ලීග් තරග සඳහා සහභාගී වී සිටින ක්‍රීඩකයින් ඒ කෙරෙහි අවධානය යොමුකළ යුතු බවත් මීට පෙරාතුව ක්‍රීඩා අමාත්‍යංශය විසින් නිවේදනය කරන ලදී.

මැයි මස 28 වන දින දක්වා ප්‍රීමියර් ලීග් තරග පැවතුණද ඒ සඳහා සහභාගී වී සිටින ශ්‍රී ලංකා ක්‍රීඩකයින් මැයි මස 05 වන දිනට පෙරාතුව යළි පැමිණිය යුතු බව එමගින් අවධාරණය කර තිබිණි.

එසේ වුවද අමාත්‍යංශයේ මෙම තීරණය අතැමුන්ගේ විවේචනයට ලක්වූ අතර හිටපු සුපිරි දඟපන්දු යවන්නා වන මුත්තයියා මුරලිදරන්ද ක්‍රිකට් බලධාරීන්ට දොස් පැවරූ බව විදෙස් මාධ්‍ය වාර්තා කර තිබිණි.
"

කණ්ඩායමේ නායකයා හැටියට රට වෙනුවෙන් ඩිල්ෂාන් කරපු ප්‍රකාශය අනිත් අයටත් ආදර්ශයක්. බලමු කවුද සල්ලි වලට ක්‍රිකට් ගහන්නේ කවුද රට වෙනුවෙන් ක්‍රිකට් ගහන්නේ කියල
murali_narrowweb__300x430,0.jpg

290042724sanga02.jpeg
30-mahela-ipl.jpg
 
  • Like
Reactions: rep-

dimuthmike

Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,921
    9,741
    113
    Muralitharan%252Bwith%252Bwife%252BMathimalar%252BRamamurthy.gif

    නැහැ එයානම් ගෑනිත් එක්ක ඉන්දියාවේම නතර වෙයි. අන්තිම මැච් එකේ එයා සෙල්ලන් කරෙත් ඉන්දියාවටනේ

    eka jathiye kurullo ekata innane kamathi:lol::lol::lol::lol:
     

    sali07

    Member
    Oct 27, 2008
    6,793
    301
    0
    37
    @ Home
    Machan ape playes la enna ba kiyala tibune nane mahela sanga dennama kiyala tibune eyalata enna kiyana dawasata eyala enawa kiyala.
     

    Kadaya

    Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    මුරලි Retired. දැන් ඉතින් එයාට ඕන දෙයක් කරන්න ඕන දිහාවක ඉන්න නිදහස තියෙනවා.:yes:

    කණ්ඩායමක නායකත්වය අතෑරලා කණ්ඩායම අමාරුවේ දාල එනවා කියන්නේ බලු වැඩේ හැබැයි. ඩිල්ශාන් නං IPL Team එකක නායකයෙක් නෙමේනේ.
    මහේලට නං මැකලම්ට භාර දීල ආවහැකි. හැබැයි සංගාට එකෙක් නෑ හරි හමන්.:lol::lol:

    ඩිල්ශාන්ගෙත් පොර පාට් එකක් ඇවිල්ලා.:eek:
     
    Oct 27, 2010
    1,996
    200
    0
    Colombo 7
    මුරලි Retired. දැන් ඉතින් එයාට ඕන දෙයක් කරන්න ඕන දිහාවක ඉන්න නිදහස තියෙනවා.:yes:

    කණ්ඩායමක නායකත්වය අතෑරලා කණ්ඩායම අමාරුවේ දාල එනවා කියන්නේ බලු වැඩේ හැබැයි. ඩිල්ශාන් නං IPL Team එකක නායකයෙක් නෙමේනේ.
    මහේලට නං මැකලම්ට භාර දීල ආවහැකි. හැබැයි සංගාට එකෙක් නෑ හරි හමන්.:lol::lol:

    ඩිල්ශාන්ගෙත් පොර පාට් එකක් ඇවිල්ලා.:eek:

    ලංකාවේ ටීම් එකට නායක කම කරන්න බැහැ කියන අයට IPL එකේ නායක කම් අත හැරලා එන්න පුළුවන් වෙන්න ඕනනේ මචන්
     

    sali07

    Member
    Oct 27, 2008
    6,793
    301
    0
    37
    @ Home
    මුරලි Retired. දැන් ඉතින් එයාට ඕන දෙයක් කරන්න ඕන දිහාවක ඉන්න නිදහස තියෙනවා.:yes:

    කණ්ඩායමක නායකත්වය අතෑරලා කණ්ඩායම අමාරුවේ දාල එනවා කියන්නේ බලු වැඩේ හැබැයි. ඩිල්ශාන් නං IPL Team එකක නායකයෙක් නෙමේනේ.
    මහේලට නං මැකලම්ට භාර දීල ආවහැකි. හැබැයි සංගාට එකෙක් නෑ හරි හමන්.:lol::lol:

    ඩිල්ශාන්ගෙත් පොර පාට් එකක් ඇවිල්ලා.:eek:

    :yes::yes::yes:
     

    sali07

    Member
    Oct 27, 2008
    6,793
    301
    0
    37
    @ Home
    ලංකාවේ ටීම් එකට නායක කම කරන්න බැහැ කියන අයට IPL එකේ නායක කම් අත හැරලා එන්න පුළුවන් වෙන්න ඕනනේ මචන්

    machan kawda ba kiwe kawruth ba kiwe na sanga kiwe slc eka ganna thirana walata ekaga wenna eyala badila innawa kiyala eyala enna kiyana dawasata enawa kiyala.Dilshan me podi pora talks ekak ne danne kohomath e dilshage hati :D
     

    Kadaya

    Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    ලංකාවේ ටීම් එකට නායක කම කරන්න බැහැ කියන අයට IPL එකේ නායක කම් අත හැරලා එන්න පුළුවන් වෙන්න ඕනනේ මචන්
    මොකටද? ආපහු දේශපාලුවන්ට නැවෙන්නද?:eek::eek::eek:
     
    Oct 27, 2010
    1,996
    200
    0
    Colombo 7
    arjuna podi kale egollonge ge gini gaththa welawa miniha eyage bat eka aragena eliyata panala thiyenne..arjuna aththatama cricket walata adarei.eka gana kisima sakayak naha..

    :yes:
    eth Arjuna wada karanne katada kiyala mulu lankawama dannawa.
    final eka dawase pahara kathawak kiyala ape team eke manasika sakthiya nathi kare uu thama.
     

    Kadaya

    Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    ලංකාවේ ටීම් එකට නායක කම කරන්න බැහැ කියන අයට IPL එකේ නායක කම් අත හැරලා එන්න පුළුවන් වෙන්න ඕනනේ මචන්
    අනික බූරු කතා කියන්න එපා. මහේලයි සංගායි SLCB කියපු ගමන් එනවා කියල තියෙන්නේ.:nerd::nerd:
     

    sali07

    Member
    Oct 27, 2008
    6,793
    301
    0
    37
    @ Home
    arjuna podi kale egollonge ge gini gaththa welawa miniha eyage bat eka aragena eliyata panala thiyenne..arjuna aththatama cricket walata adarei.eka gana kisima sakayak naha..

    I respect arjuna as a player and captain he is the best captain in sri lankan history. But i dot respect and and i dont care what pm arjuna says.
     

    Similar threads