කිරියෙ අන්කල් ලත් ඉන්නවනේ!

IT field එකේ ඉන්න බහුතරයක් ම A-Level වලට Maths, Physics, Chemistry, Biology කියන Subjects තමා කරලා තියෙන්නේ.
"A-Level" වලට Maths and Physics එක්ක "ICT" subject එක කරා කියලා ඒක IT field එකට එන්න එච්චරම වැදගත් වෙන්නෙ නෑ කියලා තමා මට නම් කට්ටිය කියලා තියෙන්නේ. මොකද ගොඩක් කට්ටිය IT Field එකට එන්නේ Private University එකක Software Engineering Degree එකක් කරලා හරි BIT කරලා හරිනේ. A-Level වලට Maths, Physics එක්ක ICT subject එක කරලා Government University එකක ICT related faculty එකකට යන ප්රමාණය මං හිතන්නේ ගොඩක් අඩුයි. ඒ කියන්නේ එහෙම A-Level වලට ICT කරලා, Government University එකක ICT related faculty එකකට යන්න "පට්ට ලොකු තරඟයක්" තියෙනවා. අනිත් එක තමා A-Level වලට Maths, Chemistry, Physics කරපු කට්ටියටත් Government Campus එකක ICT related faculty වලට යන්න පුළුවන්. University Grants Commission එකේ Handbook එක කියවලා බලන්නකෝ. එතකොට කතාව තේරෙනවා.
https://www.ugc.ac.lk/index.php?option=com_content&view=article&id=1801:university-admission-handbook-201920&catid=5:university-admissions&lang=en&Itemid=258
තව මට පොඩි පොර Talk එකක් දෙන්නත් හිතෙනවා. මං A-Level වලට Bio කරේ. ඒ වුනාට අපේ set එකේ ඉන්න Tec කරපු උන් සහ Maths එක්ක ICT කරපු උන් එකෙකුටවත් මං තරම් Programming බෑ. උන්ට මං කියන මෙලෝ දෙයක් තේරෙන්නේ නෑ. ඒ ගොල්ලෝ දන්නේ ගොඩක් සරල Python Scripts ලියන්නයි, PHP වලින් පොඩි Backend Code එකක් ලියන්නයි, Arduino වගේම තව මොකක්දෝ එකකින් සිඟිති Circuits හදන්නයි විතරයි.
(මං දන්නැති දේවලුත් මේ ලෝකෙ ඕනෑ තරම් තියෙනවා කියලා මං දන්නවා. මං කතා කරන්නේ මගෙත් එක්ක Same Age ඉන්න මේ අවුරුද්දේ A-Level ලියපු මගේ යාළුවන්ට සාපේක්ෂව විතරයි.)
අනිත් එක තමා මං දන්න IT Field එකේ ඉන්න A-Level වලට Maths, Chemistry, Physics කරපු අයියලා ඉන්නවා. ඒ අයියලාගේ Knowledge එකත් එක්ක හැප්පෙනවා තියා හිතන්නවත් අනිත් අයියලාට බෑ. මං මේ කියන්න කතාව සෑහෙන්න Offensive කියලා මට තේරෙනවා. ඒ වුනාට IT Field එකේ ඉන්න A-Level වලට Maths, Bio, Physics, Chemistry කියන Subjects කරපු අයියලා, IT Field එකේ ඉන්න අනිත් අයියලාට සාපේක්ෂව ගොඩක් දක්ෂයි. ඒ හින්දා මට නම් තේරෙන විදියට IT Field එකට එන්න ඉන්නවනම් A-Level වලට Maths, Bio, Chemistry, Physics කියන Subjects කරන එක තමයි හොදම වැඩේ.
(මං මේ කියපු කතාව සමහරවිට සම්පූර්ණයෙන්ම වැරදි ඇති. ඒ වුනාට මං කිව්වේ මට පේන්න තියෙන දේ.)
මං ඔය කතාව ගැන අහලා Poll එකක් මීට කලින් දැම්මා.
Thread 'IT Field එකේ ඉන්න / IT Field එකේ Study කරන කට්ටිය A-Level වලට මොනවද කළේ?'
https://elakiri.com/threads/it-field-එකේ-ඉන්න-it-field-එකේ-study-කරන-කට්ටිය-a-level-වලට-මොනවද-කළේ.2053561/