මේ තණකොළ ටික කපන මනුස්සයා එනකන් ඉන්නවා තණකොළ ටික කපාගන්න මූ මේ තවත් තනකොල අල්ලන්න කතා කරනවා..![]()
gedara machine ekak naththam rent karala uba kapapan, oluw relax wennath ekka hodi
මේ තණකොළ ටික කපන මනුස්සයා එනකන් ඉන්නවා තණකොළ ටික කපාගන්න මූ මේ තවත් තනකොල අල්ලන්න කතා කරනවා..![]()
කපන්නයි අතුගාන්නයි දෙකක් බෑ. එකයි කරන්න පුළුවන්. ඒක නිසා කපන එකෙක්ට කියලා කපාගෙන මම අතුගානවා දවසම.gedara machine ekak naththam rent karala uba kapapan, oluw relax wennath ekka hodi
fb deactivate කළා. මේක deactivate කරන්න බෑනේ ඩිලීට් නොකර.![]()
දෙකක් බෑ
kohe yannada kukuloh. menna meheta welaa thread ekak daala aathal eke hitapan
anith eka probiotics bonne digestive tract health ekatane. uba badenda elakiri enne?![]()
I used to drink Probiotics but now I add 2 spoons of buffalo curd to my morning protein shake with milk. No need to pay for Probiotics and cheaper alternative. Tastes better too.ඇයි ඕවා බොන්නේ. සාමාන්ය හොදහැටි කන බොන නිරෝගි කෙනෙක්ට නම් වැඩක් නැ. විටමින් අධිපරිබෝජනේ වගේම වැඩක්. කියලා ඇති අනන්ත මෙකෙ
ඔව්ව බිව්වම පිස්සෙක් වගේ පිස්සෙක් වගේ මැසිම ඉස්සරහ ඉඳගෙන වැඩ කරන්න පුලුවන්ද?
එලකිරිය පැත්ත පළාතේ එන්නේ නැතුව ඉන්න පුලුවන්ද?
වැල බලන්නේ නැතුව ඉන්න පුලුවන්ද?
Oka deactivate karala wedak nee delete karapan..nethnam aye log wenawafb deactivate කළා. මේක deactivate කරන්න බෑනේ ඩිලීට් නොකර.![]()
පෝකස් එක නෙවෙයි බන්
psyllium huskබඩට ගිය ගමන් 90%ක් විතර විනාස වෙනවලු
තේරුමක් නෑලු.
පුළුවන් තරම් ෆයිබර් කන්නලු
එතකොට ඇතුලේම හැදෙනවලු
mecca ataccc! Packet eka witharak biwwath hariyanawa owwaඅම්මා කුක්කු ටිකක් හොයන් බීපන්. අසුරණයෙන්ම බොන්න ඕනෙ ලෙඩ හොඳ වෙන්න නම්.
@AnuradhaRa meka wada da?
ඔව්ව බිව්වම පිස්සෙක් වගේ පිස්සෙක් වගේ මැසිම ඉස්සරහ ඉඳගෙන වැඩ කරන්න පුලුවන්ද?
එලකිරිය පැත්ත පළාතේ එන්නේ නැතුව ඉන්න පුලුවන්ද?
වැල බලන්නේ නැතුව ඉන්න පුලුවන්ද?
ko uba gaththa neda? biwwada?එහෙම ලොකු දෙයක් නැහැ බං
e monawada?psyllium husk
බිවූවා එහෙම වෙනසක් නම් නැහැ බංko uba gaththa neda? biwwada?
e monawada?
Psyllium is also a prebiotic, which is needed for healthy colonies of probiotics to grow in the gut. A healthy colony of good bacteria in the digestive system is essential for healthy immune function. Your body is better able to fight infection, reduce inflammation, and maintain healthy tissue and cells.e monawada?
umba Pedo da?WTF
දෙවෙනියට ඉන්න ගෑණු ළමය ලස්සනයි නේද ?![]()