monawada ban aluthma news????![]()
http://www.lankatruth.com/sin/index.php?option=com_content&view=article&id=6319:2010-04-22-05-53-51&catid=35:2008-10-13-08-30-14&Itemid=63
දේශීය2010 අප්රේල් 22 වෙනි බ්රහස්පතින්දා, 10:43
පොන්සේකා උණ තාම හොද වුණේ නැද්ද
එයා පාර්ලිමේන්තුවේ නිකන්ම නිකන් මන්ත්රි කෙනෙක් විතරයි රනිල් තරම් වත් බලයක් නැහැ
එයාව පාවිච්චි කරලා පඩික්කම් 3ක් නම් කොහොමහරි ඇතුලට ගියා එච්චරයි

umba poster tharagen kee weniyada?![]()
oyath dannawa neda case eka...
kamak ne bang lada deyin sathutu wenawa.... mokoda mukuth nethi ekata wada monama hari watinawane... 
ekenam podi jilmatt ekak una...oyath dannawa neda case eka...
kamak ne bang lada deyin sathutu wenawa.... mokoda mukuth nethi ekata wada monama hari watinawane...
![]()

habaie umba mata kalin kiwwa nam umbawa 1st wena hati kiyala denawa.
.kiyala denawa witharak neme onnam karalath pennanawa
.mata balu weda penda be ban.neththan matath puluwan hodda bora karaganda.eth ewa karala samajeta muuna denda be..karanda puluwan nam hamadama 1st.
.ekanam aththa..lada dein sathutu weema.habaie umba mata kalin kiwwa nam umbawa 1st wena hati kiyala denawa.
.kiyala denawa witharak neme onnam karalath pennanawa
.mata balu weda penda be ban.neththan matath puluwan hodda bora karaganda.eth ewa karala samajeta muuna denda be..karanda puluwan nam hamadama 1st.
.


eka awasanaya nemei ne arambaya witharai...![]()

