un nidahas wela godak kal bn man hithanne..pora manthree kenekda koheda eh pathe danඉක්මනට නිදහස් වෙයි ලකේපංකාවනේ
Gota sirge hoda fit ekak wage..facebook balapanඔව් . ඕක 2012 සිද්ධියක් ..... මට දැනගන්න ඕනේ ‘උනේ මේවාගේ සිද්ධිවලට ලොකු ප්රචාරයක් ඒවෙලාවට ලැබුනට පස්සේ අපි හිතපු විදිහට දඩුවම් ලැබුනද නැද්ද කියලා ...... බහුතරයක් සිද්ධිවලට වෙලා තියෙන්නේ වැරදිකාරයා මුදල් හා බලය තියෙනවානම් නිදහස්වෙන එකයි ... පොලීසිය ගානට සාක්ෂි වහනවා ... නිතිඥයෝ මුලු නඩුවම කනපිට හරවනවා .... අපි හිතන යුක්තිය ලැබෙන්නේ නෑ ...මේ තාත්තයි පුතයි ද
කීයක් ඔහොම වෙලා ඇද්ද...ඔව් . ඕක 2012 සිද්ධියක් ..... මට දැනගන්න ඕනේ ‘උනේ මේවාගේ සිද්ධිවලට ලොකු ප්රචාරයක් ඒවෙලාවට ලැබුනට පස්සේ අපි හිතපු විදිහට දඩුවම් ලැබුනද නැද්ද කියලා ...... බහුතරයක් සිද්ධිවලට වෙලා තියෙන්නේ වැරදිකාරයා මුදල් හා බලය තියෙනවානම් නිදහස්වෙන එකයි ... පොලීසිය ගානට සාක්ෂි වහනවා ... නිතිඥයෝ මුලු නඩුවම කනපිට හරවනවා .... අපි හිතන යුක්තිය ලැබෙන්නේ නෑ ...
Kiyakhari deela berenna athi
Danne na bn
ඒ කියන්නෙ ඔය තාත්තාගෙයි පුතාගෙයි ජාතියේ උන්.මේකෙ සමහරු මේක ජීවත් වෙන්න හොඳම රට කියලත් කියනව![]()
okun nidahas una ne 2016 wala wage?.
Nidahas una kiyanne hire giyada?
මොන බල්ලෙක්ද මේමූ නම් රට මී හරකෙක්.තාත්තාවත් කෑවා.ඔය අංකල් මම දන්නවා.අනුරාධපුරේ හොඳ අංකල් කෙනෙක්. මිනිහා ගැන දුකයි.සල්ලි තිබුනට මිනිහත් ටිකක් මෝඩයෙක්.
යකෝ අඩුම ගානෙ ජංගිය ගලවලා පුසී එකේ අතුල්ලා යවන්න තිබුනා.නැත්නම් ගලක් කපන්න තිබුනා. වය 13ක කෙල්ලකගේ ඇතුලේ ඇරියම මොකෙකුටවත් බේර ගන්න බෑ. එහෙම නොකරලා වෙන එකක් කරලා යැව්වනම් මොනව හරි කරලා වැඳලා හරි ශේප් කර ගන්න තිබුනා. මේ අය බර්ටි ප්රෙමලාල්,දුමින්ද දිසානායකගේ හෙංචයියලා.මහින්ද ඒ අය එක්ක තරහා නිසා දෙන්නම හිරේ.නැත්නම් ඕකත් අර හම්බන්තොට රුසියන් ගර්ල්ගේ කේස් එක වගේ යට ගහනවා.කෙල්ලගේ පෙට්ටිය මහලා දෙයි ජනාධිපති අරමුදලෙන්.කෙල්ලගේ පවුලට සල්ලි ජොබ්ස් දෙයි.වැඩේ යට.කොහොම වුනත් කොල්ලව හිරේ දාපු එක හොඳයි.අපරාදේ ගොන් තාත්තා.![]()
මොනා වෙන්නද..ඒ කෙල්ලගෙ පැත්තෙන් සල්ලි අරන් වැඩේ ක්ලෝස් කරන්න අැති.මේකට මොකද උනේ කියල හොයලා දාපන්