ඕකමද මේ කියල තියෙන්නෙ, කියපුව දාල පොටෝ එක එඩිට් කරානම් හරි මම හිතන්නෙ, ටොන් පච ශෙයා නොකර..
ඕකමද මේ කියල තියෙන්නෙ, කියපුව දාල පොටෝ එක එඩිට් කරානම් හරි මම හිතන්නෙ, ටොන් පච ශෙයා නොකර..
baa kiwwalu neda kolla yanna.නීතිපති පෙන්ෂන් යන්නත් කලින් තානාපතිධූරයක් දෙන්න හැදුවේ මොකටද කියල තේරෙනවනේ.
ඔව් ඕනේ නෑ කිව්වා. පෙන්ෂන් යනකන් ජනතාවට සේවය කරන්න ඕන කිව්වා.
පැහැදිලිව වෙනසක් තියෙනව, කියන්නෙ මොකටද කියල විඩියෝවෙ පැහැදිලි වෙනව, හෙඩින් ටික විතරක් පොටෝ එකට ගැහුවට තේරුමක් නැ,වෙනසක් නෑ අර ෆොටෝ එකේ තියෙන ටිකමයි වීඩියෝ එකේ තියෙන්නේ. උඹට වෙනසක් පේනවද?
සිරසෙ නිවුස් එකට සිරසෙ නිවුස් එක නොදා මොකාගෙ එක දාන්ඩ කියලද පො&නයො තෝ කියන්නෙ????? මොන හරකෙක්ද බන් කියුවොත් කියන්නෙ ගොන් කතාවක්මනෙගූ කපුටට සිරසේ නිව්ස් එකක් දාන්නම රෙවිලා.. ලොල්
ලොකු තනතුරු දරල විශාම යන අයට නාතාපති තනතුරු ලබාදෙන එක සාමන්ය දෙයක්නෙ.. උබලට මොකක් හරි අවුලක් පේනවද???
පො&නයගෙ සිගිති ආතල්, 1 වසරෙ පන්තියෙ උන්වත් මෙහෙම ගොන් ආතල් දැන් කාලෙ දෙනවද මන්ද....@KuKu KoKa මේ උබේ ගෙදර බල්ලද බන් ඉජුක් කිව්ව ගමන් රෙද්ද කඩාගෙන දුවගෙන එන්නෙ.
උබ වගේ එකෙක් පැනල දෙන ගාණට සිගිති උනා නන් ඇති.පො&නයගෙ සිගිති ආතල්, 1 වසරෙ පන්තියෙ උන්වත් මෙහෙම ගොන් ආතල් දැන් කාලෙ දෙනවද මන්ද....
ඕකමද මේ කියල තියෙන්නෙ, කියපුව දාල පොටෝ එක එඩිට් කරානම් හරි මම හිතන්නෙ, ටොන් පච ශෙයා නොකර..
ඕකමද මේ කියල තියෙන්නෙ, කියපුව දාල පොටෝ එක එඩිට් කරානම් හරි මම හිතන්නෙ, ටොන් පච ශෙයා නොකර..
මූ ඔය පච ත්රෙඩ් දැම්මට මූ ලංකාවෙ ඉන්න ඵකෙක් නෙමෙයි..මූ දාන පච වලට ලොරි ටෝකස් දෙන්න ගිහින් හිරේ යන්නෙ මූට උඩ ගෙඩි දෙන ලංකාවෙ ඉන්න මෝඩ ටොයි ජෙප්පො..හරින් කාරය නම් පච හලල ගූ වෙලා ඉස්පිරිතාලේ හරි ලැගල බේරුණා..මේකෙ ඉන්න ටොයි ජෙප්පො නම් ලොරි ටෝකස් දෙන්න ගිහින් කෙලින්ම හිරේ තමා..
අැත්ත නම් දාපිය තොගෙ details මෙතන..තෝ දන්නවනේ පාස්කු ප්රහාරය කරේ කවුද කියලා.ඉක්මණට දාපං නැත්නම් PM කරපන්..TID ඵකට දෙන්නම් අදම..අයියෝ පොන්සියේ උබල ඇත්ත කියන උන්ව හිරේ දානවද. උබල දන්නේ ඔච්චරයි. උබල ඔච්චර බයද . හුත්තෝ තොපේ ආණ්ඩුවේ වැඩ බැරි දාසලා ට මිනිස්සුන්ව නිහඩ කරන්න පුළුවන් එකම දේ මිනිස්සුන්ව හිරේ දාන එක.
අැත්ත නම් දාපිය තොගෙ details මෙතන..තෝ දන්නවනේ පාස්කු ප්රහාරය කරේ කවුද කියලා.ඉක්මණට දාපං නැත්නම් PM කරපන්..TID ඵකට දෙන්නම් අදම..
ඔව් බයවෙන්න දෙයක් නෑ උඹ ලංකාවෙ නෙමෙයි නේ ඉන්නෙ..Mata Bayayi ban, Sir mawa ussan yayida . Hikiz
ඔව් බයවෙන්න දෙයක් නෑ උඹ ලංකාවෙ නෙමෙයි නේ ඉන්නෙ..![]()
@KuKu KoKa මේ උබේ ගෙදර බල්ලද බන් ඉජුක් කිව්ව ගමන් රෙද්ද කඩාගෙන දුවගෙන එන්නෙ.
අැත්ත නම් දාපිය තොගෙ details මෙතන..තෝ දන්නවනේ පාස්කු ප්රහාරය කරේ කවුද කියලා.ඉක්මණට දාපං නැත්නම් PM කරපන්..TID ඵකට දෙන්නම් අදම..