Google බැලුන් වලින් උබල ට ප්රී වයි පයි හම්ම්බු වෙන්නේ නැත්ද බං![]()
උබ නිකං විහිළුවක් විතරයි බං . කෙමෙන් ට කරලා උබ ට යමක් තේරුම් ගනන් පුළුවන් එකෙක් නෙවෙයි නේ .google balloon pilibandawa thread ekak thibuna ekata ware,
ai ban ubai erozan kiyana ekai kisma sambandayak nethi widiyata comment karanne
උබ නිකං විහිළුවක් විතරයි බං . කෙමෙන් ට කරලා උබ ට යමක් තේරුම් ගනන් පුළුවන් එකෙක් නෙවෙයි නේ .
කෝ වයි පයි නැද්ද තමා ගත්තේ![]()
ඔව් ඔව්apo ubalage koheda yana malle pol comment threnne nethi tharamata hodai,
mata 24 hours office and home wifi free, hithuwada ubala wage mama card dagena saren sere awith baiyo promote karala yanawada kiyala
එක තමා මං පෙන බැලුවා වගේ කිව්වේ උබ ට ප්ර්රී වයි පයි තියෙනවා කියලාapo ubalage koheda yana malle pol comment threnne nethi tharamata hodai,
mata 24 hours office and home wifi free, hithuwada ubala wage mama card dagena saren sere awith baiyo promote karala yanawada kiyala
ඔව් ඔව්
එක තමා මං පෙන බැලුවා වගේ කිව්වේ උබ ට ප්ර්රී වයි පයි තියෙනවා කියලා![]()
තේරුම් ගනින්.... කලින් සද්ද දැම්මේ පරීක්ෂණ හරියට සිද්දවෙන්නේ නැ කියල පෙනුන නිසා....... පාස්කු කමිටුවට චුදිතයෝ දාගෙන අල කරපු නිසා........ වරද උන්ගේ බව දන්න නිසා ප්රහාරය ගැන පරීක්ෂණ යටගහන්න උත්සහ කරපු නිසා.......mama kiuwe agaradaguru kalin dapu sadde dan ne, anika meke lokuma palaweni waga keema pehara arapu eka thamai Sirisena ithin uta daduwan denne kohemada.
anika 20 awahama commission saba serama nethi wenawa, ita passe kohoma kata daduwam dennada
තේරුම් ගනින්.... කලින් සද්ද දැම්මේ පරීක්ෂණ හරියට සිද්දවෙන්නේ නැ කියල පෙනුන නිසා....... පාස්කු කමිටුවට චුදිතයෝ දාගෙන අල කරපු නිසා........ වරද උන්ගේ බව දන්න නිසා ප්රහාරය ගැන පරීක්ෂණ යටගහන්න උත්සහ කරපු නිසා.......
ඕවා දන්නේ නෑ.. අටේ පොඩියි කියලා නම් කවුද කියලා තිබ්බා. පර බල්ලා. මිනිස්සු මෑරෙනකම් සද්ද නෑතිව ගෙදෙට්ට වෙලා ඉදලා දෑන් එනවා කුණුහර්ප කතා කරන්න.. කාදිනල්තුමා යුද්ධේ තියෙනෙ කාලේ මහින්දගේ ආණ්ඩුව කාලේ එයාලට ඈණයක් වෙලා හිටිය කෙනෙක්. ඒත් ඒ කාලෙවත් එතුමාට කවුරුත් අරින්න ගියේ නෑ මොකද සමහර මහනායකලා වගේ බෙන්ස් වලට බා ගන්නවත් දේශපාලකයන්ට කඩේ ගියෙත් නෑති හින්දා.. හරීන් කියන්නේ සක්කිලි කතාවක්
ඔව් රෙදි හෝදන එකට ගොටු අල්ලනවා කියලා කියන්න බැහැ තමයිubala wage nikan gotu allala gaththu ewa newei
ranjan mahamayata benna eka sadaranai