පා.මන්ත්‍රී විශ්‍රාම වැටුප 15,000 කින් වැඩි කර&#3505

HypermaD2

Well-known member
  • Jul 11, 2017
    4,678
    536
    113
    මේකට පාරට බැස්සත් ජාතිවාදය ඇවිස්සුවා කියල ඇතුලට දායි :angry:
    මුන් නීතියත් උන්ට ඕන විදියට ගෙනියන්නෙ.
    ඇත්තටම මිනිස්සුන්ව නීතියේ වහල්ලු කරගන්නවා උන් වැරදි කරන ගමන් :angry:

    සක්කිලි බං
     

    No Fap GOD

    Junior member
  • Feb 24, 2019
    160
    10
    18
    In a white country
    Lankawe politics hadanna nam karanna one hodama de MP privileges aduma karala danna one. Anika white collar crimes walata dadi daduwam denna one
    Ethakota salli hamba karanna gasa kanna balagena chande illanne ne


    Most of the people are fuckheads anyway. In an election, they make the same mistake over and over again, then complaining about this and that.


    I think in 2020, people would be fed up of this shit and elect a new face as the president as Mr. Kolonne said
     

    ElaBaba

    Well-known member
  • Jun 8, 2018
    7,225
    10,889
    113
    NWP
    සුද්දන්ට එන්ඩ කියමු - අපේ රට බලන්ඩ කියමු...
    බලාලා ඉගෙනගන්ඩ කියමු අපි...
    සුද්දන්ට ටියුෂන් දෙමුකෝ අපි...
     

    tsomeone

    Well-known member
  • Jul 29, 2012
    4,028
    620
    113
    ඒක හැදුවෙත් ඔහොම හිතපු උන්. උඹලත් ඔහොම හිතනවානම් මෙහෙම තමයි දිගටම. :rolleyes:
    සිස්ටම් හදන්න උදව් වෙනවද? සිස්ටම් කඩාගෙන එළියට එනවද?

    man kalin idanma kiyana deyak thamayi me system eka hadanna ba, hamoma balanne short cut walin thala pela damala weda karanna. Loku than hadanna kalin podi than balanna paraka thotaka yaddi hariyata pare yanawada. kaha iren paninne kee denada. Speed Limit yanne kee denada. wam patten noya inne kee denada. Parking ekakwath hariyata karanne nathi selfish minissu inne. ithin loku minissu gana kawara kathada. Man nam system hada hada kale nasthi karanne na. hoda system ekak thiyena ratakata yanawa mage target eka hadagaththama. me system eke inna un gaha maragena naththata nathi wechchi dawasata enawa :lol:
     

    Similar threads