Apoi owwa nam hoda nathi wada ban. Un koraganna ewa un geniyavi.


darkweb eke innwa
samanyen un government/police kenekta $200,000 wada gannwaa
me wage otuwekwa maranna 1 Million wath illayi.
collection daala ekathu karanna onaa![]()



petroleum workers have certain reason to strike
but doctors![]()



unta one welawata leddu anatha karanna puluwan ehemane lankawe doctors la.. private yanna puluwan un yai anith un anaathai.. pake dosthara kam bung.. kochchar respectable job ekak unath ponna hathikarayak innawa permit ekak dunnama natta puke gahan ewa aragannawa.. ahinsaka ledekta behethak denna ba.. 



crowd source karala ekathu karala eka ekata shot eka dunna nam hari ban..
matath kaleka idan hithuna deyak, corruption list ekak hadanna oone.
mun me wage balu wada karanne baya nathi nisane.. ekek dennekta shot eka dunna nam horakam karanna baya wei..
Mulinma Raviya ta shot eka denna oone..![]()


unta one welawata leddu anatha karanna puluwan ehemane lankawe doctors la.. private yanna puluwan un yai anith un anaathai.. pake dosthara kam bung.. kochchar respectable job ekak unath ponna hathikarayak innawa permit ekak dunnama natta puke gahan ewa aragannawa.. ahinsaka ledekta behethak denna ba..
![]()
![]()
I never heard of someone getting cancer by reading English, or may be reading bad English?. Your level of education should be at what level? or may I ask, from where did you learn that? Feel bad bro, you should be atleast of having some kind of basic understanding of diseases!, otherwise people might think you are still doing your O/L!!..![]()
Do you even meme bro?
![]()
What's your original problems? Is that regarding my English or something else?
huh!, now the pathway completely changed to something else.What's your original problems? Is that regarding my English or something else?
![]()

