පැට්‍රල්,ඩීසල් තියනවද බලපල්ලා...

Mr.Thor

Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    darkweb eke innwa
    samanyen un government/police kenekta $200,000 wada gannwaa
    me wage otuwekwa maranna 1 Million wath illayi.

    collection daala ekathu karanna onaa :):)

    crowd source karala ekathu karala eka ekata shot eka dunna nam hari ban..

    matath kaleka idan hithuna deyak, corruption list ekak hadanna oone.

    mun me wage balu wada karanne baya nathi nisane.. ekek dennekta shot eka dunna nam horakam karanna baya wei..

    Mulinma Raviya ta shot eka denna oone.. :):):)
     

    Manash

    Well-known member
  • Sep 17, 2009
    8,184
    1,892
    113
    C:\
    petroleum workers have certain reason to strike

    but doctors :oo::oo:

    :yes::yes::yes::yes: unta one welawata leddu anatha karanna puluwan ehemane lankawe doctors la.. private yanna puluwan un yai anith un anaathai.. pake dosthara kam bung.. kochchar respectable job ekak unath ponna hathikarayak innawa permit ekak dunnama natta puke gahan ewa aragannawa.. ahinsaka ledekta behethak denna ba.. :dull::dull::dull: :baffled::baffled:
     

    Janith1994

    Member
    Jul 31, 2016
    2,280
    181
    0
    වෛද්‍ය වර්ජනය නිසා මාතර රෝහල රෝගීන් එලියට දමා ගේට්ටු වසා දමති: රෝගීහු දොස්තරලාට හෙණ ඉල්ලති (Video)



     
    • Like
    Reactions: I love JS
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    crowd source karala ekathu karala eka ekata shot eka dunna nam hari ban..

    matath kaleka idan hithuna deyak, corruption list ekak hadanna oone.

    mun me wage balu wada karanne baya nathi nisane.. ekek dennekta shot eka dunna nam horakam karanna baya wei..

    Mulinma Raviya ta shot eka denna oone.. :):):)

    ubata kiyanna oka sahena kalek idan thiyena idea ekak

    namuth oka karanna puluwan patta salli karayekta thma.saha mola karayekta

    normal minissunta karanna amaruyi.

    ehema nathnam hitman wage game denna one owunta:lol::lol:

    rajitha wage ewunge katawal bahinwa uge lamayi ekek dennek marum kaawanam kaagen hari.

    me sambandayen professional kenek hara oya kuddanta pathalayanta me wada baa.
    karath wade ikmanata leak karanwa
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    :yes::yes::yes::yes: unta one welawata leddu anatha karanna puluwan ehemane lankawe doctors la.. private yanna puluwan un yai anith un anaathai.. pake dosthara kam bung.. kochchar respectable job ekak unath ponna hathikarayak innawa permit ekak dunnama natta puke gahan ewa aragannawa.. ahinsaka ledekta behethak denna ba.. :dull::dull::dull: :baffled::baffled:

    ow samahra doctor la nam ehemayi

    me strike eke me wade nawaththanna baha kiyana mathe thma mama inne
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    I never heard of someone getting cancer by reading English, or may be reading bad English?. Your level of education should be at what level? or may I ask, from where did you learn that? Feel bad bro, you should be atleast of having some kind of basic understanding of diseases!, otherwise people might think you are still doing your O/L!!..:lol::lol:

    Do you even meme bro?

    ec6d07b441c8ae40bbc8778dda4f13de844dcf95fc85b1ed6eced505a93f8774.jpg
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    huh!, now the pathway completely changed to something else.:rolleyes: What's your original problems? Is that regarding my English or something else?:lol:

    It's either "What are your original problems?" or "What is your original problem?". You start the sentence singular, you end the sentence singular. It's that simple bro.:)

    සිංහලෙන් කතා කරමු නේද මචං?:lol: