Obvious... iT's 50% off in price and freshness too.Pasteurized milk taste eka කොයි වගේද වගේද සින්හලු.
කීල්ස් එකෙන් 50% ඕෆ් තිබිල එකක් ගත්තා.
හෙට එක expiration date.
මේක පට්ට ඇබුල් නේ.
මේක උත්ත නරක වෙලාද දන්නේ නෑ
Nope.. It lasts a lot longer provided it's properly refrigerated..... In supermarkets the night time fridge operation is suspect.Pasteurized එක දවස් තුනයි production date එකේ ඉඳලා පුළුවන් කියන්නේ. එකත් fridge එකේ තියන්න ඕන
Mmmm kalayak abbahi wela hitiya...මේවත් පැස්ටරයිස් කරලා තමයි තියෙන්නේ.
50% ඕෆ් දුන්න බ්රෑන්ඩ් එක මොකක්ද?
ඔච්චර අඩුවෙන් දෙන්නේ එක්ස්පයර් වෙන්න ලග නිසා,
අපරාදේ උබට කීල්ස් එකෙන්ම බඩේ අමාරුවට බොන බෙහෙත් අරන් එන්න තිබ්බේ.
![]()
math banMmmm kalayak abbahi wela hitiya...
ehenam sure ekata badu gihin athiPasteurized එක දවස් තුනයි production date එකේ ඉඳලා පුළුවන් කියන්නේ. එකත් fridge එකේ තියන්න ඕන
නරක් වෙලා නම් රත් කරද්දී කැටි ගැහෙනවාපට්ට ඇඹුල් නම් පුතේ කිරි නරක් වෙලා
ehenam meka narak wela sure.Pasteurized වල ඇඹුල් රහක් එන්න විදියක් නෑ.. ඇඹුල් රහ එන්නේ යෝගට් / මුදොපු කිරි වගේ ඒවගේ.
ehenam meka narak wela sure.
ඔය කියන bottle එක කොහොමත් දවස් 8 තියගන්න පුලුවන් . දවස් දෙකක් තියලා 50% දානවාමේවත් පැස්ටරයිස් කරලා තමයි තියෙන්නේ.
50% ඕෆ් දුන්න බ්රෑන්ඩ් එක මොකක්ද?
ඔච්චර අඩුවෙන් දෙන්නේ එක්ස්පයර් වෙන්න ලග නිසා,
අපරාදේ උබට කීල්ස් එකෙන්ම බඩේ අමාරුවට බොන බෙහෙත් අරන් එන්න තිබ්බේ.
![]()