පිටකොටුවෙන් බීම බොන්නේ බලාගෙනයි! Vedio sahithayi
Eka Baluwa nam Asawata Mekath Balapan
Eka Baluwa nam Asawata Mekath Balapan
Last edited:

meeta awurudu 4 kata witara kalin oya pennana beema hadana thambiyage kaden mama avacado ekak beela mata TYPHOID(unasannipathaya) hedila puduma dukak winda maasa 1 1/2 k witara!
typhoid godak ma hedenne apirisidu wature thiyana germ ekakin!






. මුන් කන බොන ඒවාට කරන වැඩ 
. මමත් පිටකොටුවේ පැත්තේ ගියොත් රස්සෙනෙත් වැඩි නිසා දොඩම් එකක් බොනවා 
, ආයේ නම් බොන්නේ නැ ජරාව 

menna ahaganilla!meeta awurudu 4 kata witara kalin oya pennana beema hadana thambiyage kaden mama avacado ekak beela mata TYPHOID(unasannipathaya) hedila puduma dukak winda maasa 1 1/2 k witara!
typhoid godak ma hedenne apirisidu wature thiyana germ ekakin!
kana kana de wamane yanawa!anga kettu una kilo 20 kin witara!
so mama denagena hitiya kawada hari me scene eka mattu wei kiyala!
good move HIRU CIA!![]()


menna ahaganilla!meeta awurudu 4 kata witara kalin oya pennana beema hadana thambiyage kaden mama avacado ekak beela mata TYPHOID(unasannipathaya) hedila puduma dukak winda maasa 1 1/2 k witara!
typhoid godak ma hedenne apirisidu wature thiyana germ ekakin!
kana kana de wamane yanawa!anga kettu una kilo 20 kin witara!
so mama denagena hitiya kawada hari me scene eka mattu wei kiyala!
good move HIRU CIA!![]()
thablili beepan ban.oya mokut case 1k ne ne. mamam gedi 2k wage arala danwa watura tibaha wadinamමුන්ට හෙනම ගහන්ඩ එපැයි බන්. මුන් කන බොන ඒවාට කරන වැඩ
. මමත් පිටකොටුවේ පැත්තේ ගියොත් රස්සෙනෙත් වැඩි නිසා දොඩම් එකක් බොනවා
, ආයේ නම් බොන්නේ නැ ජරාව
![]()
මමත් යාලුවෙක් එක්ක දෙවෙනි හරස් වීදියේ තියෙන ලොරි කට්ටෙන් ගිය සතියේ බිව්වා බන්![]()

