පිටකොටුවෙන් බීම බොන්නේ බලාගෙනයි! Vedio sahithayi

kepu

Well-known member
  • Sep 30, 2006
    4,905
    940
    113
    Matale \ Colombo
    මමත් යාලුවෙක් එක්ක දෙවෙනි හරස් වීදියේ තියෙන ලොරි කට්ටෙන් ගිය සතියේ බිව්වා බන් :angry:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    adow mama dawasak bima 1k gatta ara palama gawa yata pot eken (nil shirt ekak adan inne), mama passe uge angilla dakka mata aproya hituna... ayet nam paththa palathe yanne na :P
     

    somadasa

    Well-known member
  • Jul 3, 2009
    16,314
    982
    113
    PoosHouse
    menna ahaganilla!:angry: meeta awurudu 4 kata witara kalin oya pennana beema hadana thambiyage kaden mama avacado ekak beela mata TYPHOID(unasannipathaya) hedila puduma dukak winda maasa 1 1/2 k witara!:baffled: typhoid godak ma hedenne apirisidu wature thiyana germ ekakin!:nerd:
    kana kana de wamane yanawa!anga kettu una kilo 20 kin witara!:growl:
    so mama denagena hitiya kawada hari me scene eka mattu wei kiyala!:rolleyes:
    good move HIRU CIA!
    :)
     

    Roamstar

    Well-known member
  • Aug 8, 2012
    1,916
    405
    83
    Colombo, Sri Lanka
    දැන් මොනවද බන් ලංකාවේ කන්න බොන්න හොඳ දෙයකට තියෙන්නේ? ඔක්කොම දේවල් වලට මොනවා හරි ජරාවක් කලවම් කරනවා. කඩෙන් බත් කෑවත් එකෙත් මොනවා හරි ජරාවක්. අනේ මන්ද බන්. මේවගේ මිනිස්සු කන බොන දේවල් වලට කරන දේවල් වලට මෙයලටම දවසක return ලැබෙයි.. මමත් පිටකොටුවේ බස් ස්ටෑන්ඩ් එක ගාවින් ගොඩක් වෙලාවට ඕකක් බොනවා.. රස නිසා.. බැලුවම බීල තියෙන්නේ ඔක්කොම ජරාව. ගෙදර හදාගන්න දෙයක් ඇරෙන්න පිට තැනකින් කවදාවත් බොන්න නරකයි මොනවත්. :(
     

    wdisankalpa

    Well-known member
  • Mar 20, 2008
    1,298
    95
    48
    Atakalampanna
    මුන්ට හෙනම ගහන්ඩ එපැයි බන්:angry::angry::angry: . මුන් කන බොන ඒවාට කරන වැඩ :growl::growl:. මමත් පිටකොටුවේ පැත්තේ ගියොත් රස්සෙනෙත් වැඩි නිසා දොඩම් එකක් බොනවා :(:(, ආයේ නම් බොන්නේ නැ ජරාව :no::no:
     

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    menna ahaganilla!:angry: meeta awurudu 4 kata witara kalin oya pennana beema hadana thambiyage kaden mama avacado ekak beela mata TYPHOID(unasannipathaya) hedila puduma dukak winda maasa 1 1/2 k witara!:baffled: typhoid godak ma hedenne apirisidu wature thiyana germ ekakin!:nerd:
    kana kana de wamane yanawa!anga kettu una kilo 20 kin witara!:growl:
    so mama denagena hitiya kawada hari me scene eka mattu wei kiyala!:rolleyes:
    good move HIRU CIA!
    :)

    eeta kln ubata thread ekak dnna thibbe :dull::dull:
     

    other guy

    Well-known member
  • Apr 18, 2014
    8,667
    770
    113
    neverland
    menna ahaganilla!:angry: meeta awurudu 4 kata witara kalin oya pennana beema hadana thambiyage kaden mama avacado ekak beela mata TYPHOID(unasannipathaya) hedila puduma dukak winda maasa 1 1/2 k witara!:baffled: typhoid godak ma hedenne apirisidu wature thiyana germ ekakin!:nerd:
    kana kana de wamane yanawa!anga kettu una kilo 20 kin witara!:growl:
    so mama denagena hitiya kawada hari me scene eka mattu wei kiyala!:rolleyes:
    good move HIRU CIA!
    :)

    masa 1 1/2n kilo 20k. bara adu karaganna nam supiriyi wage
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    මුන්ට හෙනම ගහන්ඩ එපැයි බන්:angry::angry::angry: . මුන් කන බොන ඒවාට කරන වැඩ :growl::growl:. මමත් පිටකොටුවේ පැත්තේ ගියොත් රස්සෙනෙත් වැඩි නිසා දොඩම් එකක් බොනවා :(:(, ආයේ නම් බොන්නේ නැ ජරාව :no::no:
    thablili beepan ban.oya mokut case 1k ne ne. mamam gedi 2k wage arala danwa watura tibaha wadinam
    images
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,008
    21,213
    113
    ayyo sri lanka kisima ekak quality ekak maintain karanne nah
     

    smother

    Well-known member
  • Jan 27, 2009
    19,902
    1,484
    113
    37
    Six Feet Under
    අපේ ඔෆීස් එකේ පකයෙක් මව ඇදන් ගිය බන් ඕකට , බිව්වට පස්සේ දැක්කේ ඒ හුත්තගේ ඇගිලි ඔක්කොම කුණු වෙලා. සිනිත් වතුර එක්ක කලවම් කරලා බෝතලේක දාල තියෙන්නේ.
     

    vali aththa

    Well-known member
  • Feb 5, 2013
    3,827
    1,921
    113
    මමත් යාලුවෙක් එක්ක දෙවෙනි හරස් වීදියේ තියෙන ලොරි කට්ටෙන් ගිය සතියේ බිව්වා බන් :angry:

    :lol::lol: