පිටකොටුවෙන් බීම බොන්නේ බලාගෙනයි! Vedio sahithayi

SIC

Well-known member
  • Dec 3, 2012
    10,676
    5,803
    113
    KALUTHARA
    අපෝ කවදාවත් ඔහොම හදන බීම බොන්න එපා
    හොඳ නෑ කිව්වට බොන්න තියෙන්නේ කොකා කොලා ස්ප්‍රයිට් තමයි නැතිනම් තැඹිලි
    ලංකාවේ ඉන්නේ මහා කැරියෝ බං කන දේ වත් මුන් හරියට හදන්නේ නෑ බල්ලෝ

    බැදපු දේවල් වල ප්ලාස්ටික්
    රෝල්ස්, වඩේ බදින්නේ පරණ තෙල් වලින්
    බීම වල මාළු අයිස්
    ආප්ප වල ප්ලස්ටෝ පැරිස්
    සෝස් වල කලරින්
    රයිස් වල පරණ බත් ආපහු දාල
    පොල්තෙල් වල වෙන තෙල්

    මෙහෙම බල්ලෝ ඉන්න රටක් නම් ලොවෙත් නෑ

    wade kiyanne ban phi kiyala jathiyakuth innawane padi aran .mewat puluwan tharam paminili karanna oni
     

    kaotic

    Member
    Aug 6, 2014
    1,616
    482
    0
    Sri Lanka
    ඒ උනාට පට්ට රහයි බං..:P පිටකොටුවේ රවුමක් ගහද්දී සරුවත් එකක් කියන්නේ දිව්‍ය ඔසුවක්:rofl:
     

    SinhaRuba

    Well-known member
  • May 4, 2012
    1,093
    463
    113
    Matara
    adath mama kotuwe yaddi oya kada godak ewa tibuna widiyatama karagena yanaw ban ara station eka issaraha tiyana set eka ehema. minissuth wata wela bonawa.
    ude 6.30ta withara giyanam balanna puluwan ara loku ice kutti para aine tiyala tiyanawa
    ewa aran enne le kudu ekka dalane diyawena nisa
    mun ewa tiyala tiyanawa para ainen ice kate diyawenakoya uda tiyana lee kudu layer eka yanawane
    mamanam kotuwen gannawanam tabili gediyak thamai wena kamak beemak ganne na
     

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,819
    3,406
    113
    adath mama kotuwe yaddi oya kada godak ewa tibuna widiyatama karagena yanaw ban ara station eka issaraha tiyana set eka ehema. minissuth wata wela bonawa.
    ude 6.30ta withara giyanam balanna puluwan ara loku ice kutti para aine tiyala tiyanawa
    ewa aran enne le kudu ekka dalane diyawena nisa
    mun ewa tiyala tiyanawa para ainen ice kate diyawenakoya uda tiyana lee kudu layer eka yanawane
    mamanam kotuwen gannawanam tabili gediyak thamai wena kamak beemak ganne na

    :(