පියුම් හංසමාලිට කෙල වේ. ඉලගට MR කොත්තු හා බි.ක ලිස්ට් එකේ. 💥🫡

N A K A M U R A

Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ඒකිට අැති කැමැත්තක් නෑ ඒ වුනාට ඔය පැමිණිල්ල දාල තියෙන ඵකාගෙයි ඔය චෝදනා කරන උන්ගෙයි තනිකරම තියෙන්නේ ඉරිසියාව..

    මිස්ටර් කොත්තුට පුළුවන්තරම් මඩ ගැහුවා දැන් ඒ පාර ගෑණියෙක්ව අල්ලගෙන..😅
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,176
    10,035
    113
    ක්‍රීම් උතුරවලා

    🤭🤭🤭
    katha katha kiyanna epa. double shift karla hamba karapu salli 😵‍💫

    200w.gif
     

    lankalk

    Well-known member
  • May 14, 2023
    4,416
    5,935
    113
    ඒකිට අැති කැමැත්තක් නෑ ඒ වුනාට ඔය පැමිණිල්ල දාල තියෙන ඵකාගෙයි ඔය චෝදනා කරන උන්ගෙයි තනිකරම තියෙන්නේ ඉරිසියාව..

    මිස්ටර් කොත්තුට පුළුවන්තරම් මඩ ගැහුවා දැන් ඒ පාර ගෑණියෙක්ව අල්ලගෙන..😅
    100% ඇත්ත , අපේ උන් මෙදාපාර මැරෙන්නේ ඉරිසියාව හිරවෙලා :baffled:
     

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,430
    1,622
    113
    Oceania
    Her source of income should be revealed. There are also sudden rich people in society, without any apperent business. Where does this wealth come from?
    Hehehhh, hasn’t ever been revealed, never will. This is Sri Lanka

    මූ මොන අදහසින් නඩුදැම්මත් ඕකෙන් කෙල වෙන්නෙ ඌටමයි. පියුම්ගෙ මයිලකටවත් අත තියන්න කාටවත් බෑ දැන්. වෝඩ් ප්ලේස් එකේ අපාර්ට්මන්ට් එකක් ගන්න පුලුවන් කෙනාට අනිත් කන්ටෑක්ට්ස් නතිං කියල දැනගෙන පාඩුවෙ ඉන්න ඕන 🤣

    අනිත් සීන් එක තමයි මේකි නිතරම ටර්කි යනවා. ටර්කි ප්‍රසිද්ධ මොනවටද සහ ෆෙයානස් ක්‍රීම් බිස්නස් එකේ එතික්ස්, code of conduct ගැන කතා කරල මාවම හිනස්ස ගන්න ඕනයැ? මේ කමෙන්ට් එකේ ඩොට්ස් ටික කනෙක්ට් කරල තේරුම්ගන්න IQ එකක් තියන උන් 5 දෙනෙක් වත් දැන් එලකිරියෙ ඉන්නවද මන්ද. ඕකෙ
    බායි.
    ------ Post added on Apr 19, 2024 at 6:22 AM
     
    Last edited:

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    ඒකිට අැති කැමැත්තක් නෑ ඒ වුනාට ඔය පැමිණිල්ල දාල තියෙන ඵකාගෙයි ඔය චෝදනා කරන උන්ගෙයි තනිකරම තියෙන්නේ ඉරිසියාව..

    මිස්ටර් කොත්තුට පුළුවන්තරම් මඩ ගැහුවා දැන් ඒ පාර ගෑණියෙක්ව අල්ලගෙන..😅
    කෙමට්ඨාක් නැහැ කියන්නේ මචන් ගහන්න තරම් කෙමට්ඨාක් නැහැ.
    මම ඉතින් බර වාහන එලවන්න license නැහැ

    මේක මෙහමයි,
    අවරුදු ගානක් ඉගන ගෙන මෙතනට ඇවිල්ල ගන්න බැරි වාහන පියුමි ගණිකා ජොබ් එකෙන් ගන්න එක ගැන
    තියන්න ඕනේ ලංකාවේ මෝඩ මිනිස්සු ගැන අවබෝදයක් මිසක ඕක මඩ ගහලා හුල්ලලා වැඩක් නැහැ.
    ලංකාවේ ඉන්න ගොන්නු නිසා තමයි රටට මෙහම වෙලා තියින්නේ......

    ඒ කියන්නේ ගෝතයා පියුමි ගහල තියනවද?
    ඔව් බන් ඉතින් එක ඔච්චර ලොකු දෙයක්ද ? ලොකු දේ බන් ගණිකාවක් land rover එකක් තරම් වටිනවද?
    ලංකාවේ උන්ට sex ගැන පුදුම අහේනියක් නේ බන් තියින්නේ. 2500-3000 හේ ලදරම් බර වාහන වලට කව්ද බන් ලක්ෂ ගණන් ගෙවන්නේ. තාම ලංකාවේ මිනිස්සු ජීවත් වෙන්නේ ගල් යුගයේ. Sex කරා නම් එක එතනින් ඉවරයි.
    ලංකාවේ පිරිමි sex කරන්නේ අර්තෙල් එකක් ගන්නද? එහම නැත්තම් sadism කියන දේ පෙන්නලා තමන්ගේ alpha male කියන තැන තියා ගන්නද?

    President Gotha Sexual Pleasure !
    US California වල LA හන්දියේ දාර වීදි ගණිකාවෝ ගහපු එකාට ලංකාවේ Miss Sri lanka උන බඩු ගහන්න chance එකක් හදල දුන්නේ උබලා තමයි ඉතින්. උබලට මන්ද මෝල් ! Miss Sri Lanka level එකේ VIP බඩු ඔක්කොම බර වාහන ලදරම් එක වෙන
    දෙයක්. හැබයි california වල 2.50හේ වීදි ගණිකාවෝ ගහපු එකා මෙහෙ VIP ලෙවෙල් එකට බඩු ගහන්න සමජ තත්ත්වය් උසස් කරලා දුන්නේ උබල.


    ලංකාවේ අපි මේ sex වල තියන stress එකින් මිදෙන්න ඕනේ, මුලින්ම හිතන විදිහ වෙනස් කරන්න ඕනේ.
    office වල ලොක්කෝ තමන් යටතේ ඉන්න කෙල්ලෝ ගහන්නේ තමන්ගේ office එකේ බලය පෙන්නන මිසක
    sexual pleasure එකට නෙමයි නේ. එන්න එතනයි අවුල.
     
    • Like
    Reactions: Chimpanzee Putha
    පියුමි කොරෝනා කාලෙ ටිකක් අමාරුවෙන් හිටියෙ. ඔය බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ් හම්බුනාම තමයි සල්ලි පැත්තෙන් ගොඩක්ම උඩට ආවෙ. මට නම් හිතෙන්නෙ පියුමිව ඉස්සරහට දාගෙන ලොකුම ගේම ගහන්නෙ එයා. පියුමිට කන්ටෑක් තියෙනවා. ඒවා use කරලා එයාගෙ බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ් ගේම් එක ගහනවා. ඔය මොනවා කරත් ඕවා අල්ලන්න බෑ..

    ප.ලි - මගේ අදහස විතරයි. මේක වැරදි වෙන්න පුළුවන්. මම දන්න සහ දැකපු දේවල් අනුව මට හිතුනෙ ඔහොම දෙයක්.
     

    Caeser

    Member
    Jun 20, 2023
    26
    11
    3
    Cream විකුණන ලා කොහොමද බං කෝටි ගනන් හොයන්නේ.