Thank u bosaපීනසේ කියන්නේ ලේසියෙන්ම හොද අරන්න පුලුවන් දෙයක්. කොන් ඩේ සුදු වෙන්නේ උබ කිසිදෙයක් නොකර උඩ බලාගෙන ඉදපු නිසා. ආයුර් වේද ඩෝකෙක් ළගට ගිහින් බෙහෙත් ගනින්. ලූණු දාපු තෙලක් දෙයි. මාසයක් දාද්දි අඩු වෙනවා. උබ ඔෆිස් යන කෙනෙක් නම් ලූණු දපු තෙල් ගාගෙන යන්න බෑනේ. නිවාඩු දවසට විතරක් ඒක ගාගෙන, කෑමෙන් බිමෙන් ටික කාලයක් පරිස්සම් වෙන්න. ඉක්මනින් සනීප වෙනවා. රෑට නාන්න එපා. පුලුවන් නම් උදේට නාලා වැඩට පලයන්.
Mokadda e oil eka bn? Mama nm ayurweda eken gaddi ehema dunne naපීනසේ කියන්නේ ලේසියෙන්ම හොද අරන්න පුලුවන් දෙයක්. කොන් ඩේ සුදු වෙන්නේ උබ කිසිදෙයක් නොකර උඩ බලාගෙන ඉදපු නිසා. ආයුර් වේද ඩෝකෙක් ළගට ගිහින් බෙහෙත් ගනින්. ලූණු දාපු තෙලක් දෙයි. මාසයක් දාද්දි අඩු වෙනවා. උබ ඔෆිස් යන කෙනෙක් නම් ලූණු දපු තෙල් ගාගෙන යන්න බෑනේ. නිවාඩු දවසට විතරක් ඒක ගාගෙන, කෑමෙන් බිමෙන් ටික කාලයක් පරිස්සම් වෙන්න. ඉක්මනින් සනීප වෙනවා. රෑට නාන්න එපා. පුලුවන් නම් උදේට නාලා වැඩට පලයන්.
ලුණූ වලට konde wawenawa නේ. ඔය thatte තියන තැන් වල konde wawenawa කියලා මම research keepayak දැක්කාපීනසේ කියන්නේ ලේසියෙන්ම හොද අරන්න පුලුවන් දෙයක්. කොන් ඩේ සුදු වෙන්නේ උබ කිසිදෙයක් නොකර උඩ බලාගෙන ඉදපු නිසා. ආයුර් වේද ඩෝකෙක් ළගට ගිහින් බෙහෙත් ගනින්. ලූණු දාපු තෙලක් දෙයි. මාසයක් දාද්දි අඩු වෙනවා. උබ ඔෆිස් යන කෙනෙක් නම් ලූණු දපු තෙල් ගාගෙන යන්න බෑනේ. නිවාඩු දවසට විතරක් ඒක ගාගෙන, කෑමෙන් බිමෙන් ටික කාලයක් පරිස්සම් වෙන්න. ඉක්මනින් සනීප වෙනවා. රෑට නාන්න එපා. පුලුවන් නම් උදේට නාලා වැඩට පලයන්.