malli mamath Govt. Uni ekakata gihin eken out wela hoda professional job ekk karana kenek, mage nangith ehemai. hebei mag malli giye SLIIT ekata. uba eka sereta "ඔවු, ඔය ඒ ලෙවෙල් කරල මොරටු-අරටු යන්න බැරි උනා තම්යි.ඒ තොපි වගේ පොතේ මීටර් නෙවේ " wage gon katha kiyanna epa. mamath kemathi PVT uni danawata, aath mage point eka thamai Govt. uni wala standerds wedi karala ewata priority denna ona kiyana eka. a wagema PVT ekata yannath mokak ho kadaim lakunak wath denna ona kiyana eka. GOVT. ewage kollo kello ke gahanne anna eka nethi karala karanna yana vinasa kari dewal walata viriddawa. anika ubatath campus yanna pass una nam ubath ada me wage PVT ewata viriddawa ke gahana ekek wennath ida tiyenna puluwan. may be ubata salli tiyenna puluwan, salli nethi eka unath neheegena owata yanna try karanna ada mokak hari usas adyapanayak nethi nam thenakata yanna beri nisa. " එත්,මම දැක්ක දෙයක් තමයි.රජයේ යුනි වල ඉන්න එවුන්ට තියෙන පැහැදිලි ඉරිසියාව කියන එකට තමයි ඔහෝම කතා කියන්නේ." a nisa me wage padaththara katha kiyanna epa.
SLIIT hons IT degree eka karanna ALs weda 3k tiyanna oni

(weda thuna nattam outa foundation course 1k karala awuruddak katta kanna oni sallit dila )
habai AL3 thibila sliit eke ona taram repeat karapu ewun innawa. samaharu curtin wage degree karanna gihin fail wela awuruddak indala karapu aya

mama nam kiyanne government eka government university walata fund karanna oni .
Private ewa maintenance private company 1k maintain karanna oni.

and wedi job universities labkawata denne kiyala 

