පැටියා;15203203 said:ඒවා අදාල වෙන්නෙ නෑ බච්චො industry එකට......![]()


math ehenam mokak hari gon course ekak karala

පැටියා;15203217 said:industry එක ගැන දැනුමක් ඇත්තෙම නෑ වගේ![]()


math ehenam mokak hari gon course ekak karala
degree by university of hancok kiyala sahathikekuth hadagana 3 yrs withara man unta salli dila exp aran rata yanna one![]()

BSc - university of nandikadal
MSc - university of pothuwil
PHd - university of thamilnadu + 3 yrs exp = 12000$![]()

පැටියා;15203217 said:industry එක ගැන දැනුමක් ඇත්තෙම නෑ වගේ![]()
ලංකාවේ පෞද්ගලික අධ්යාපනය නැති උනා කියල සල්ලි යහමින් තියෙන එවුන් තමුන්ගෙ ළමයින්ව පිටරට හරි යවල උගන්නනවා, කොහොමහරි සල්ලි ටිකක් හොයාගෙන තමුන්ගෙ ලමයින්ට උගන්නන අහින්සක දෙමව්පියන්ට යන කල දසාව මොකද්ද එතකොට?
ඕකෙන් වෙන්නෙ ඇති නැති පරතරය වැඩි වෙන එක විතරයි,
මමනම් රජයේ විස්ස විද්යාලෙක ඉගෙනගත්තෙ,ආණ්ඩුවෙ රක්සාවක් කරන්නෙ,ඉලක්කම් හයේ පඩි නඩි අපිට නෑ....ඒත් කිසිම ඉරිසියාවකුත් නෑ....පෞද්ගලික විස්ස විද්යාල තියෙන එක වරදක් හැටියට මම දකින්නේ නෑ...



පැටියා;15203350 said:එල එහෙම කරපං. හැබැයි ජොබ් එකට ගිහිං වැඩ බැරි නම් රෙන පුකත් නැතුව ලංකාවට එන්න වෙන්නෙ![]()



mata hancok gana dukai eng wage field 1kakata oni wenna academic patta nemai performance n experience

mata hancok gana dukai eng wage field 1kakata oni wenna academic patta nemai performance n experience




පැටියා;15203413 said:ලංකාවෙ ගොඩක් අය එක තැන පල් වෙන්නෙ ඕකයි අයියා පොතේ දැනුම විතරයි ඕනෙ කියල හිතන්නෙ. අනික තමං සියල්ල දත් කියලා හිතන නිසා ලෙක්චචර්ස්ලගෙන් ගන්න ඕනෙ දේවල් ගන්නෙත් නෑනෙ. ඉන්ඩස්ට්රි එකට ගියාම එයාලා හැලෙනවා නිකම්ම![]()




wada barinam mehema innane matiss
mata danui kapana une ban.. dan uba nawe idan hamba karana salli kohomada wiyadam karanne?? nawe canteen ekatada... apith machan me degree + 2 yr exp ekka middle east oil rig ekakata giyoth ithin ubala wage double... eth ithin mokatada... thereumak nane.. car ekak ganna salli thiyanawa, padinna widihak na
geyak gannawa, jiwath wenna widihak na
ganiyek gannawa - karanna widihak na
ayiyo life!!!
කවුද මචං හැමදාම ඕකෙ එල්ලිලා ඉන්නෙ. පොඩ්ඩක් එක්ස්පීරියන්ස් ඇන්ඩ් සල්ලි හදාගෙන මෙහෙ මගෙම Firm එකක් පටන් අරන් උඹලට රස්සා දෙන්නත් බැරියැ 

ithin ewa baida rajaye uni giyaa eunta![]()

apprentice kenek widiyata mama china harbour joint una wela mama dewal igena gatte n wada kare CEO yatathe ,CEO'ta loke kisima uni upadiyak gatta manusayek nemai , habai miniha loke godak ratawal walin upadi gatta baraganakata ana dunna
