පෙට්‍රල් ඉතුරු කරන්න ගිහින් කෙලව ගැනීම.

dath kimbula

Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    .................:angry::angry::angry: නැත්තන් කිඹුලම කාපියව් උන්ව...

    නොදන්න දෙයක් කිල දුන්නට ස්තූතියි......:D


    නමුත් කියනව ද මේකේ තේරුම........
    ඇයි යකෝ මුං හයියෙන් පඩයක් ගියත් කිඹුළංව නේ අල්ල ගන්නේ.....
    කපුටොම කොටපියව් තොපිට.............

    රෙප් විලින් දමා ගසන ලදී:oo::eek::eek:
     

    aruna47

    Well-known member
  • නොදන්න දෙයක් කිල දුන්නට ස්තූතියි......:D


    නමුත් කියනව ද මේකේ තේරුම........
    ඇයි යකෝ මුං හයියෙන් පඩයක් ගියත් කිඹුළංව නේ අල්ල ගන්නේ.....
    කපුටොම කොටපියව් තොපිට.............

    රෙප් විලින් දමා ගසන ලදී:oo::eek::eek:

    :rofl::rofl:
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    Machan, Hydrogen generator ekak set karala, podi hydrogen parak laawata Air Intake ekata denna puluwannam petrol dahanaya karyakshama wenawa. Normally, onama wahanayaka petrol 100% burn wenne ne, Hydrogen kiyanne ikmanin gini ganna air ekak, eeka oxygen ekka poddak mix karala denna puluwannam petrol deahanaya karyakshama wenawa, engine eke power eka wedi wenawa, hondata petrol weda karana nisa, wastage eka aduy, extra KM weda karanawa, mama test karala thiyanawa, eththatama pickup and milage honday.
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    Machan, Hydrogen generator ekak set karala, podi hydrogen parak laawata Air Intake ekata denna puluwannam petrol dahanaya karyakshama wenawa. Normally, onama wahanayaka petrol 100% burn wenne ne, Hydrogen kiyanne ikmanin gini ganna air ekak, eeka oxygen ekka poddak mix karala denna puluwannam petrol deahanaya karyakshama wenawa, engine eke power eka wedi wenawa, hondata petrol weda karana nisa, wastage eka aduy, extra KM weda karanawa, mama test karala thiyanawa, eththatama pickup and milage honday.

    machan mokakda hydrogen nipadawanna pawichchi kale?
    kohoma wada karana generator ekakda kiyanna puluwanda?:D
     

    vmsgamer

    Well-known member
  • Jul 16, 2010
    3,706
    503
    113
    එතකොට මචන් අර සොල්ට්රෝන් දාන්න හොඳ නැද්ද? අර හැම තැනම තියෙන්නේ fuel station වල.. ගොඩක්ම තියෙන්නේ Ceypetco වල

    Enzyme based Fuel Treatment


    home.jpg




    4659_original.jpg

    Owa borru machan oya kiyana widiyata owa demma kiyala performance hari fuel karana eka wedi wenne:rolleyes:owa ochara hodai num vehicle company's owa recommended karala ewanawa ne :cool:
     

    mahesh1297

    Well-known member
  • Sep 25, 2010
    3,688
    950
    113
    ~රේස් ට්‍රැක්~
    petrol ethuru kara ganna aka nam godak wedagath wei machan

    mage thiyenne honda ek3 auto 1k, colombo wala 10+ karanawa
    man drive karana widiyata thama man hithanne achchara karanawai kiyala hithanne, mokada anith un kiyana kath ahuwama

    aka para paganne nethuwa ganakata speed aka aran shape ake accelator aka relese karanna oni, normally man 60kmph maintain karan yanawa 1.3-1.4 rpm aken oya method akata

    ube thered 1kath dapan godak wedagath wei

    ow matho..mage gawa tiyenne EG8 Manual ekak.. Honda wala nam thanikarama Driverge style ekata thama petrol karanne...:yes::yes:
     

    mahesh1297

    Well-known member
  • Sep 25, 2010
    3,688
    950
    113
    ~රේස් ට්‍රැක්~

    VVI post machan ............

    එත් මෙක මොකක්ද ?
    http://www.soltronlanka.com/

    අනේ මන්ද බන්..මම පාවිච්චි කරලා නෑ..කරන්නෙත් නෑ.. එක එක්කෙනා එක එක කතා කියනවා ඕක ගැන.. සමහර අයට හොඳ ප්‍රථිපල වගේම සමහරුන්ට නරක ප්‍රතිපලත් හම්බෙලා තියෙනවා.. හැබැයි ඉතින් ආයෙම කියන්න තියෙන්නේ කිසිම නිෂ්පාදකයෙක් අනුමත කරලා නැහැ ඕක.. මමත් නම් කිසිම හේතුවකට ඕවා අනුමත කරන්නේ නැහැ.. මුලින් හොඳ ප්‍රථිපල ලැබුනත් දීර්ඝකාලීනව පාවිච්චියේදී දරුණු තත්වයන් ඇති වෙන්න පුළුවන්.. ඒ නිසා මේක ගැන නම් කියන්න දන්නේ නැහැ හරියටම..:confused::confused:
     

    mahesh1297

    Well-known member
  • Sep 25, 2010
    3,688
    950
    113
    ~රේස් ට්‍රැක්~
    Thanks machan..

    Methonol injection kiyanne mokak da? Winesprit inject karana ekada?

    මචෝ.. Methanol වල Octane Rating එක ගොඩක් වැඩියි (114ක්ද 115ක්ද කොහෙද..:confused:) ඒ නිසා ගොඩක් ඉහල සම්පීඩන අනුපාතයක් තියෙන වාහන වලට මේවා යෝග්‍යයි. උදාහරණ විදියට Drag Racing, Extreme OffRoad. අනික පෙට්‍රල් වලට සාපේක්ෂව Methanol වල උෂ්නත්වමිතික කාර්යක්ෂතාවය (Thermodynamic Efficiency) ගොඩක් වැඩියි. Methanol කෙලින්ම ඉන්ධනයක් විදියට හෝ ඔයා කිව්ව වගේ විදින ක්‍රමයට පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්. නමුත් පෙට්‍රල් සහ ඩීසල් වලට සාපේක්ෂව ඉන්ධනයේ 1kg ක අඩංගු ශක්ති ප්‍රමාණය අඩුයි. ඒ වගේම ඉන්ධන-වායු අනුපාතයත් ගොඩක් අඩුයි (6.5:1). ඒ නිසා අධික ලෙස මේ ඉන්ධනය දහනය කරලා තමයි බලය ලබා ගන්න වෙන්නේ. රේස් පදින වාහන වලට ඉන්ධන වල ගැටළුවක් නෑනේ.. නමුත් එදිනෙදා පාවිච්චියට ගන්න වාහනවලට Methanol පාවිච්චි නොකරන්න හේතුව ඕකයි. ඒ වෙනුවට පුළුවන් සාමාන්‍ය වාහනයකට (But Highly Modified) Nitrous Oxide පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්..:yes::yes:
     

    mahesh1297

    Well-known member
  • Sep 25, 2010
    3,688
    950
    113
    ~රේස් ට්‍රැක්~
    එතකොට මචන් අර සොල්ට්රෝන් දාන්න හොඳ නැද්ද? අර හැම තැනම තියෙන්නේ fuel station වල.. ගොඩක්ම තියෙන්නේ Ceypetco වල

    Enzyme based Fuel Treatment


    home.jpg




    4659_original.jpg

    අනේ මන්ද බන්..මම පාවිච්චි කරලා නෑ..කරන්නෙත් නෑ.. එක එක්කෙනා එක එක කතා කියනවා ඕක ගැන.. සමහර අයට හොඳ ප්‍රථිපල වගේම සමහරුන්ට නරක ප්‍රතිපලත් හම්බෙලා තියෙනවා.. හැබැයි ඉතින් ආයෙම කියන්න තියෙන්නේ කිසිම නිෂ්පාදකයෙක් අනුමත කරලා නැහැ ඕක.. මමත් නම් කිසිම හේතුවකට ඕවා අනුමත කරන්නේ නැහැ.. මුලින් හොඳ ප්‍රථිපල ලැබුනත් දීර්ඝකාලීනව පාවිච්චියේදී දරුණු තත්වයන් ඇති වෙන්න පුළුවන්.. ඒ නිසා මේක ගැන නම් කියන්න දන්නේ නැහැ හරියටම..
     

    mahesh1297

    Well-known member
  • Sep 25, 2010
    3,688
    950
    113
    ~රේස් ට්‍රැක්~
    නොදන්න දෙයක් කිල දුන්නට ස්තූතියි......:D


    නමුත් කියනව ද මේකේ තේරුම........
    ඇයි යකෝ මුං හයියෙන් පඩයක් ගියත් කිඹුළංව නේ අල්ල ගන්නේ.....
    කපුටොම කොටපියව් තොපිට.............

    රෙප් විලින් දමා ගසන ලදී:oo::eek::eek:

    අනේ සමාවෙන්න අය්යේ.. ඔයාට අපහාස කරන්න නෙමෙයි කිව්වේ.. ආයේ කියන්නේ නෑ.. අඩුම තරමේ කිඹුලෙක් මැරෙන්න ඔන්න මෙන්න හිටියත් ඇහැක් ඇරලා බලන්නේ නෑ..:yes::yes: රේප් කරාට ස්තූතියි.:D