පෙට්‍රොල් පෝලිම් නැවතත්. පුලුවන් උන් ගහගනින්

damith144

Well-known member
  • Dec 7, 2021
    915
    330
    63
    අඩෝ මේ පෙට්‍රල් පෝලිම් බන් හැමතැනම. යුද්දෙට කලින්ම මෙහෙ පෝලින්. මාත් ගෙදර යද්දි දැකල ගැහුව දැන්. ඒ ටිකට විනාඩි 45ක් වගේ හිටියා.
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,318
    36,432
    113
    කෑගල්ල
    අද මාසේ අන්තිම නිසා වෙන්න ඇති බං. මිල වෙනස් වෙන නිසා ගොඩක් උන් order කරන්නේ නෑ.
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    අඩෝ මේ පෙට්‍රල් පෝලිම් බන් හැමතැනම. යුද්දෙට කලින්ම මෙහෙ පෝලින්. මාත් ගෙදර යද්දි දැකල ගැහුව දැන්. ඒ ටිකට විනාඩි 45ක් වගේ හිටියා.
    moda huthige puthek uba wage. nikan methana rate nathi problem athi karana epa boru kiyala
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,427
    1
    62,090
    113
    Mother Earth
    moda huthige puthek uba wage. nikan methana rate nathi problem athi karana epa boru kiyala
    මාත් ගියා තෙල් ගහගන්න රුපියල් 12000ක ස්ටොක් කර ගත්තා. දන්න උන්ටයි පාරෙදි හම්බෙන උන්ටයි කිව්වා අන්න පැට්‍රල් නැති වෙන්න යන්නෙ ඉස්සර වගේ පෝලිම් යුගය උදා වෙනවා කියලා. මම පෝලිමේ හිටියා විනාඩි 45ක් විතර. 🤌

    තෙල් නැති වුණොත් තමයි ලපකොටාට පිහියෙන් ඇනල මරන්නෙ මම. 💀
    ------ Post added on Mar 1, 2026 at 12:03 AM

    අද මාසේ අන්තිම නිසා වෙන්න ඇති බං. මිල වෙනස් වෙන නිසා ගොඩක් උන් order කරන්නේ නෑ.
    නෑ බන් තෙල් ගේන්න රටේ සල්ලි නෑලු. දැන් තියෙන විදිහට ටක් ගාලා ගහගනින්. අයේ තෙල් නැව් එන්නෙ නෑලු. ඩොලර් නෑ තෙල් නැව් වලට ගෙවන්න. ආයෙ පාරට බහින්න කාලෙ හරි වගේ. ලපකොටා ගෝගම Loading... 🤷‍♂️
    ------ Post added on Mar 1, 2026 at 12:06 AM
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    මාත් ගියා තෙල් ගහගන්න රුපියල් 12000ක ස්ටොක් කර ගත්තා. දන්න උන්ටයි පාරෙදි හම්බෙන උන්ටයි කිව්වා අන්න පැට්‍රල් නැති වෙන්න යන්නෙ ඉස්සර වගේ පෝලිම් යුගය උදා වෙනවා කියලා. මම පෝලිමේ හිටියා විනාඩි 45ක් විතර. 🤌

    තෙල් නැති වුණොත් තමයි ලපකොටාට පිහියෙන් ඇනල මරන්නෙ මම. 💀
    ------ Post added on Mar 1, 2026 at 12:03 AM


    නෑ බන් තෙල් ගේන්න රටේ සල්ලි නෑලු. දැන් තියෙන විදිහට ටක් ගාලා ගහගනින්. අයේ තෙල් නැව් එන්නෙ නෑලු. ඩොලර් නෑ තෙල් නැව් වලට ගෙවන්න. ආයෙ පාරට බහින්න කාලෙ හරි වගේ. ලපකොටා ගෝගම Loading... 🤷‍♂️
    ------ Post added on Mar 1, 2026 at 12:06 AM
    amu kalakani huthige puthu. mun wage param parawak aye bihi nowenna munge ata deka pus kanna onna. kari ballo
     
    • Sad
    • Wow
    Reactions: Candid-B and Erzo

    super077

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    1,841
    2,470
    113
    Matara
    අපේ උට්ටලට මැදපෙරදිගට පඩ%ක් ගියත් ඇති මෙහේ පෝළිම් හැදෙන්න.. මාත් බැලුවා මේ මොකද මෙච්චර පෝළිම් කියලා. ඔය ලීටර 35/40 දාගෙන මුන් මේ යුද්දේ ඉවර වෙනකම් දුවන්නද දන්නේ නෑ
     

    sunlog

    Well-known member
  • Dec 9, 2012
    3,606
    1,636
    113
    sri rajasinha adawiya
    අපේ උට්ටලට මැදපෙරදිගට පඩ%ක් ගියත් ඇති මෙහේ පෝළිම් හැදෙන්න.. මාත් බැලුවා මේ මොකද මෙච්චර පෝළිම් කියලා. ඔය ලීටර 35/40 දාගෙන මුන් මේ යුද්දේ ඉවර වෙනකම් දුවන්නද දන්නේ නෑ
    oka therenne nathi gon harak inne.
     

    virantha

    Well-known member
  • Feb 28, 2007
    343
    330
    63
    ada tank pirenna gahala heta shed wala thel nathi wenawa. eeta passe aye dawasakin 2kin enawa. eeta passe kattiya mukuth une naha wage ai normal widiyata thel gahanawa. :lol:

    yudde nisa thel nathi unath nathi wenna thawa maasayak wath yai.. anika iran loke thel supply eken podi % handle karanne. iran nathi unata awlak naha
     

    BODHIEE

    Active member
  • Nov 23, 2023
    158
    206
    43
    anika iran loke thel supply eken podi % handle karanne. iran nathi unata awlak naha

    20% withara loke crude oil supply ekak iran gawin thiyana strait of hormuz walin wenne, eka den block karala thiyenne. Iraq, Kuweit, UAE wala supply nuth block wenawa
     

    virantha

    Well-known member
  • Feb 28, 2007
    343
    330
    63
    20% withara loke crude oil supply ekak iran gawin thiyana strait of hormuz walin wenne, eka den block karala thiyenne. Iraq, Kuweit, UAE wala supply nuth block wenawa
    iran iwarai kumenita shot eka deelath iwarai 1st day ma. :lol:
    thawa tika dawasen yudde iwarai.
     

    a2mdb

    Well-known member
  • Sep 12, 2013
    3,991
    5,672
    113
    මම නං අවුලක් නැතිව කුරුණෑගලින් ඊයෙ තෙල් ගැහුවා. කිසිම පෝලිමක් තිබුනෙ නෑ
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,292
    34,958
    113
    ඩීසල් 4කින් වැඩිකරලා පෙට්‍රල් 1කින් වැඩි කරලා.
    කළ යුතුය තිබු‍ණේ
    පෙට්‍ර්‍රල් 10කින් විතර වැඩි කරලා ඩීසල් රුපියලකින් වැඩි කරන එක
     

    superman1

    Well-known member
  • Apr 16, 2008
    1,104
    316
    83
    ratae thel polim mainly awe gewanna foreign exchance nathi hinda!!! 2017 di thel polim awe under prepaired nisa!!! 2003, 2006, 2008 kochchara yudda thibbada ban middle east wala.... mona thel polimak wath awe nae neh