අඩෝ මේ පෙට්රල් පෝලිම් බන් හැමතැනම. යුද්දෙට කලින්ම මෙහෙ පෝලින්. මාත් ගෙදර යද්දි දැකල ගැහුව දැන්. ඒ ටිකට විනාඩි 45ක් වගේ හිටියා.
moda huthige puthek uba wage. nikan methana rate nathi problem athi karana epa boru kiyalaඅඩෝ මේ පෙට්රල් පෝලිම් බන් හැමතැනම. යුද්දෙට කලින්ම මෙහෙ පෝලින්. මාත් ගෙදර යද්දි දැකල ගැහුව දැන්. ඒ ටිකට විනාඩි 45ක් වගේ හිටියා.
මාත් ගියා තෙල් ගහගන්න රුපියල් 12000ක ස්ටොක් කර ගත්තා. දන්න උන්ටයි පාරෙදි හම්බෙන උන්ටයි කිව්වා අන්න පැට්රල් නැති වෙන්න යන්නෙ ඉස්සර වගේ පෝලිම් යුගය උදා වෙනවා කියලා. මම පෝලිමේ හිටියා විනාඩි 45ක් විතර.moda huthige puthek uba wage. nikan methana rate nathi problem athi karana epa boru kiyala
නෑ බන් තෙල් ගේන්න රටේ සල්ලි නෑලු. දැන් තියෙන විදිහට ටක් ගාලා ගහගනින්. අයේ තෙල් නැව් එන්නෙ නෑලු. ඩොලර් නෑ තෙල් නැව් වලට ගෙවන්න. ආයෙ පාරට බහින්න කාලෙ හරි වගේ. ලපකොටා ගෝගම Loading...අද මාසේ අන්තිම නිසා වෙන්න ඇති බං. මිල වෙනස් වෙන නිසා ගොඩක් උන් order කරන්නේ නෑ.
Hari ithin Uba nogaha hitapan. Gahana un gahagani. Nethi wunama therei ubata.moda huthige puthek uba wage. nikan methana rate nathi problem athi karana epa boru kiyala
amu kalakani huthige puthu. mun wage param parawak aye bihi nowenna munge ata deka pus kanna onna. kari balloමාත් ගියා තෙල් ගහගන්න රුපියල් 12000ක ස්ටොක් කර ගත්තා. දන්න උන්ටයි පාරෙදි හම්බෙන උන්ටයි කිව්වා අන්න පැට්රල් නැති වෙන්න යන්නෙ ඉස්සර වගේ පෝලිම් යුගය උදා වෙනවා කියලා. මම පෝලිමේ හිටියා විනාඩි 45ක් විතර.
තෙල් නැති වුණොත් තමයි ලපකොටාට පිහියෙන් ඇනල මරන්නෙ මම.
------ Post added on Mar 1, 2026 at 12:03 AM
නෑ බන් තෙල් ගේන්න රටේ සල්ලි නෑලු. දැන් තියෙන විදිහට ටක් ගාලා ගහගනින්. අයේ තෙල් නැව් එන්නෙ නෑලු. ඩොලර් නෑ තෙල් නැව් වලට ගෙවන්න. ආයෙ පාරට බහින්න කාලෙ හරි වගේ. ලපකොටා ගෝගම Loading...
------ Post added on Mar 1, 2026 at 12:06 AM
oka therenne nathi gon harak inne.අපේ උට්ටලට මැදපෙරදිගට පඩ%ක් ගියත් ඇති මෙහේ පෝළිම් හැදෙන්න.. මාත් බැලුවා මේ මොකද මෙච්චර පෝළිම් කියලා. ඔය ලීටර 35/40 දාගෙන මුන් මේ යුද්දේ ඉවර වෙනකම් දුවන්නද දන්නේ නෑ

anika iran loke thel supply eken podi % handle karanne. iran nathi unata awlak naha
iran iwarai kumenita shot eka deelath iwarai 1st day ma.20% withara loke crude oil supply ekak iran gawin thiyana strait of hormuz walin wenne, eka den block karala thiyenne. Iraq, Kuweit, UAE wala supply nuth block wenawa
