පෙන් එක ලැප්ටොප් එකක් කරගන්න විදිහ.....

wasangaama

Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    හැබැයි Password Protect කරල තියන අනුන්ගෙ Machine වලට රිංගන්න නම් මේක පාවිව්වි කරන්න එපා. කෝක‍‍‍ටත් Password Protect කරල තියන අය BIOS වලිනුත් Password එකක් දාගන්න. එතකො‍ට Portable OS වලින් වැලි මීයන්ට Machine වලට රිංගන්න බෑනෙ...
    Windows Admin Password Kadana Ape unta Bios Password Eka Simple ......
    File Encrypt karana Eka Thamai Hoda.... Habai (Personal information exchange) Karala ..a File 1 hangala thiyana 1 hodai.. nathnam format karoth file ganna bari wenawa...

    Good Post Bro