tourrism income ekay+ remitance income ekay= country ekata ona amount eka+ naya warika unama nikanma stable wenawa..thawa 1 million withara wena ratawalata yanna ona oka wenna. methana doctors la(specially consultants la family ekkkama yana eka) yana eka thama ekama case eka..anith un giya kiyala loku alwka wenne na