:shocked: එස් එම් එස් වලින් සෙක්ස් කලා? කොහොමද බොල එහෙම කරන්නෙ? හා උඹ බබා? :lol::lol:
Ridila™ Well-known member Jun 7, 2013 31,010 1,786 113 ඇයි එන්නද.? Mar 15, 2014 #41 aggregate said: එස් එම් එස් වලින් සෙක්ස් කලා? කොහොමද බොල එහෙම කරන්නෙ? Click to expand... හා උඹ බබා?
kepu Well-known member Sep 30, 2006 4,905 940 113 Matale \ Colombo Mar 15, 2014 #42 podilove said: අද උනත් ගහන්න පුලුවන් මචන් ඒත් මාව බැදලා වෙන පිරිමියෙක් ලගටත් යන්න කතා උන කෙල්ලෙක් එක්ක..උබලා කොල්ලො නම් පොඩ්ඩක් මගේ තැනට ඇවිත් බලපන් ..මචන් විනාඩියකට Click to expand... api kiyanne umbage paththen hithala thamai ban..oya wage kellek podi wayasedi ohoma nam thawa wayasata yanakota kohoma weida?puluwan tharam ikmanatama oya kellagen ayin weyan.umbage yahapathatai kiyanne.apita dukai elakiri eke kollek anatha wenawa dakinna
podilove said: අද උනත් ගහන්න පුලුවන් මචන් ඒත් මාව බැදලා වෙන පිරිමියෙක් ලගටත් යන්න කතා උන කෙල්ලෙක් එක්ක..උබලා කොල්ලො නම් පොඩ්ඩක් මගේ තැනට ඇවිත් බලපන් ..මචන් විනාඩියකට Click to expand... api kiyanne umbage paththen hithala thamai ban..oya wage kellek podi wayasedi ohoma nam thawa wayasata yanakota kohoma weida?puluwan tharam ikmanatama oya kellagen ayin weyan.umbage yahapathatai kiyanne.apita dukai elakiri eke kollek anatha wenawa dakinna