පොඩිකාලෙ උන කුපාඩි වැඩ

Zeuz

Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    මම අටේ හරි හතේ හරි. අපේ පංතියෙ කෙල්ලෙක් හිටිය උන්ගෙ අම්මයි අපෙ අම්මයි හෙන ෆිට් දවසක් ලන්ච් එකට ඒ ගෙදරට ගියා තාත්ත මැරිල. ගෙදර ඉන්නෙ අම්මයි අක්කයි පංතියෙ කෙල්ලයි. පොඩි කම්පියුටර් කට්ටක් තිබ්බ ඒක දාගෙන මම ගහනව ගේම් ඕම ඉදල ගේම් සීඩී එකක් තියෙනව කියල කිව්ව ඒකි උදේ මම ඒක ඉල්ලන්න හොයනකොට පිටිපස්සෙන් සද්දයක් ආව මාත් ගොනා වගේ ගියා සීඩී එක කෝ ගාගෙන හුටා... අර කෙල්ලගෙ අක්ක ඇගේ නූල් පොටක් නැතුව බාතෲම් එකේ ( බාතෲම් එකේ දොර නෑ එලියෙ හදපු එකක් කර්ට්න් එකකින් වහගන්න තියෙන්නෙ කර්ට්න් එක වහල නෑ) ඒකි ඊක් ගාගෙන රිංගුව ඇතුලට එතකොට ඒකි ඕලෙවල් මතක විදියට මාත් මුකුත් නෑ වගේ ඇවිල්ල ඉදගෙන හිටිය. අර අක්ක ලජ්ජාවට කතාකරේ නෑ ටික වෙලාවක්. පවුලම රට ගියා. දැන් මොනා කරනවද දන්නෑ..

    උබලගෙත් ඔයවගේ සිද්දි කොටාගෙන යන්න
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,629
    100,881
    113
    @hichchiputha තොපේ බුද්දි අංශෙ ඉන්නෙ අසහන කාරයොනේ අයිසේ
    මෙව්ව බලාපරාධ ගණයට වැටෙන්නෙ @hichchiputha උබලට මෙනම ඉන්ටර්නල් ඉන්වෙස්ටිගේශන් එකක් යන්න වෙයි.
     

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    මම අටේ හරි හතේ හරි. අපේ පංතියෙ කෙල්ලෙක් හිටිය උන්ගෙ අම්මයි අපෙ අම්මයි හෙන ෆිට් දවසක් ලන්ච් එකට ඒ ගෙදරට ගියා තාත්ත මැරිල. ගෙදර ඉන්නෙ අම්මයි අක්කයි පංතියෙ කෙල්ලයි. පොඩි කම්පියුටර් කට්ටක් තිබ්බ ඒක දාගෙන මම ගහනව ගේම් ඕම ඉදල ගේම් සීඩී එකක් තියෙනව කියල කිව්ව ඒකි උදේ මම ඒක ඉල්ලන්න හොයනකොට පිටිපස්සෙන් සද්දයක් ආව මාත් ගොනා වගේ ගියා සීඩී එක කෝ ගාගෙන හුටා... අර කෙල්ලගෙ අක්ක ඇගේ නූල් පොටක් නැතුව බාතෲම් එකේ ( බාතෲම් එකේ දොර නෑ එලියෙ හදපු එකක් කර්ට්න් එකකින් වහගන්න තියෙන්නෙ කර්ට්න් එක වහල නෑ) ඒකි ඊක් ගාගෙන රිංගුව ඇතුලට එතකොට ඒකි ඕලෙවල් මතක විදියට මාත් මුකුත් නෑ වගේ ඇවිල්ල ඉදගෙන හිටිය. අර අක්ක ලජ්ජාවට කතාකරේ නෑ ටික වෙලාවක්. පවුලම රට ගියා. දැන් මොනා කරනවද දන්නෑ..

    උබලගෙත් ඔයවගේ සිද්දි කොටාගෙන යන්න
    😡😡😡
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,033
    35,976
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    @hichchiputha තොපේ බුද්දි අංශෙ ඉන්නෙ අසහන කාරයොනේ අයිසේ
    මෙව්ව බලාපරාධ ගණයට වැටෙන්නෙ @hichchiputha උබලට මෙනම ඉන්ටර්නල් ඉන්වෙස්ටිගේශන් එකක් යන්න වෙයි.




    Sansunwanna miturane... api hamotama ohoma karadara eenawane... EBUSE 🕵️‍♂️ Agentla pau 😕😕


    matat ohoma case ekak una
    Malli kenk hoyanna unge gedara giya kata kara pora na mama etulata giya
    Unge akka kukku eliye dagena barthroom yanna awa mata patta nondiya sudu unata lassanak nam na kukku nam patta
     

    Night Rider

    Well-known member
  • Feb 18, 2016
    2,992
    6,174
    113
    මම අටේ හරි හතේ හරි. අපේ පංතියෙ කෙල්ලෙක් හිටිය උන්ගෙ අම්මයි අපෙ අම්මයි හෙන ෆිට් දවසක් ලන්ච් එකට ඒ ගෙදරට ගියා තාත්ත මැරිල. ගෙදර ඉන්නෙ අම්මයි අක්කයි පංතියෙ කෙල්ලයි. පොඩි කම්පියුටර් කට්ටක් තිබ්බ ඒක දාගෙන මම ගහනව ගේම් ඕම ඉදල ගේම් සීඩී එකක් තියෙනව කියල කිව්ව ඒකි උදේ මම ඒක ඉල්ලන්න හොයනකොට පිටිපස්සෙන් සද්දයක් ආව මාත් ගොනා වගේ ගියා සීඩී එක කෝ ගාගෙන හුටා... අර කෙල්ලගෙ අක්ක ඇගේ නූල් පොටක් නැතුව බාතෲම් එකේ ( බාතෲම් එකේ දොර නෑ එලියෙ හදපු එකක් කර්ට්න් එකකින් වහගන්න තියෙන්නෙ කර්ට්න් එක වහල නෑ) ඒකි ඊක් ගාගෙන රිංගුව ඇතුලට එතකොට ඒකි ඕලෙවල් මතක විදියට මාත් මුකුත් නෑ වගේ ඇවිල්ල ඉදගෙන හිටිය. අර අක්ක ලජ්ජාවට කතාකරේ නෑ ටික වෙලාවක්. පවුලම රට ගියා. දැන් මොනා කරනවද දන්නෑ..

    උබලගෙත් ඔයවගේ සිද්දි කොටාගෙන යන්න
    මටත් මේ වගේ හැබැයි මීට වඩා දරුණු අත්දැකීමකට මූණ දෙන්න උනා මන් නමය වසරේ වගේ ඉද්දි. සිද්ධිය කියන්න බෑ මොකද ඒ සිද්ධියට සම්බන්ධ අක්කා, කිරියේ නිතර සැරිසරන සාමාජිකයෙක්ගේ කසින් කෙනෙක් නිසා. නිකන් හිත් අමනාපකම් ඇති කර ගන්න හොද නෑනේ.
     

    ela

    Well-known member
  • Jul 4, 2006
    6,425
    4,299
    113
    N/A
    මේ වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් සාර්ථක වෙන්න නම් බොහෝ දුරට පළවෙනි පිටුවෙම රසවත් පෝස්ට් කීපයක් තියෙන්න ඕනේ නැත්තං දුර යනව අඩුයි.
     

    chega995

    Well-known member
  • Apr 28, 2018
    1,365
    467
    113
    ලැට් එකේ
    මේ වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් සාර්ථක වෙන්න නම් බොහෝ දුරට පළවෙනි පිටුවෙම රසවත් පෝස්ට් කීපයක් තියෙන්න ඕනේ නැත්තං දුර යනව අඩුයි.

    නැද්ද මොකුත් :D
     

    thisNameIsForElakiri

    Well-known member
  • Sep 2, 2017
    9,672
    10,264
    113
    මම අටේ හරි හතේ හරි. අපේ පංතියෙ කෙල්ලෙක් හිටිය උන්ගෙ අම්මයි අපෙ අම්මයි හෙන ෆිට් දවසක් ලන්ච් එකට ඒ ගෙදරට ගියා තාත්ත මැරිල. ගෙදර ඉන්නෙ අම්මයි අක්කයි පංතියෙ කෙල්ලයි. පොඩි කම්පියුටර් කට්ටක් තිබ්බ ඒක දාගෙන මම ගහනව ගේම් ඕම ඉදල ගේම් සීඩී එකක් තියෙනව කියල කිව්ව ඒකි උදේ මම ඒක ඉල්ලන්න හොයනකොට පිටිපස්සෙන් සද්දයක් ආව මාත් ගොනා වගේ ගියා සීඩී එක කෝ ගාගෙන හුටා... අර කෙල්ලගෙ බල්ල ඇගේ නූල් පොටක් නැතුව බාතෲම් එකේ ( බාතෲම් එකේ දොර නෑ එලියෙ හදපු එකක් කර්ට්න් එකකින් වහගන්න තියෙන්නෙ කර්ට්න් එක වහල නෑ) ඌ බව් බව් ගාගෙන රිංගුව ඇතුලට එතකොට ඌ ඕලෙවල් මතක විදියට මාත් මුකුත් නෑ වගේ ඇවිල්ල ඉදගෙන හිටිය. අර බල්ල ලජ්ජාවට බිරුවෙ නෑ ටික වෙලාවක්. පවුලම රට ගියා. දැන් මොනා කරනවද දන්නෑ..

    උබලගෙත් ඔයවගේ සිද්දි කොටාගෙන යන්න
     

    ela

    Well-known member
  • Jul 4, 2006
    6,425
    4,299
    113
    N/A
    මටත් ඔය වගේම උනා. අපේ ගෙවල් පැත්තෙ අම්මෑ පැත්තෙන් ඥාති වෙන ගෙදරක, ඕකමයි සීන් එක. පොඩි දුව දැක්කෙ, මාදි නංගිව. මම දැක්කෙ නෑ වගේ යන්ඩ ගියා ඉතිං.
     
    • Haha
    Reactions: chega995

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    @hichchiputha තොපේ බුද්දි අංශෙ ඉන්නෙ අසහන කාරයොනේ අයිසේ
    අසහන කාරයො නෙමේ යකෝ දැක්ක දේ කිව්වෙ 😌

    තව එකක් කලින් වැඩකරපු තැන තියෙනව ස්ටෝ රූම් එකක් තඩි හෙන කලුවරයි අපාය වගේ හැමතැනම බඩු. මෝල් අමාරුව තියෙන කෙල්ලෙක් හිටිය ඕකි එක්ක දවසක් ගියා මොනාද හොයන්න. මේකි පැන්න ගමං බදාගෙන ඉම්බ යකෝ සරුවාංගෙම හිරිවැටිල ගියා. සුට්ට වෙලාවක් සීන් එක දාල ආව පස්සෙ තමා දන්නෙ වැඩකරන හැම එකා එක්කම ඒමයි චීය කියල හිතුන. ටික කාලෙකින් අයින් උනා
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,629
    100,881
    113
    අසහන කාරයො නෙමේ යකෝ දැක්ක දේ කිව්වෙ 😌

    තව එකක් කලින් වැඩකරපු තැන තියෙනව ස්ටෝ රූම් එකක් තඩි හෙන කලුවරයි අපාය වගේ හැමතැනම බඩු. මෝල් අමාරුව තියෙන කෙල්ලෙක් හිටිය ඕකි එක්ක දවසක් ගියා මොනාද හොයන්න. මේකි පැන්න ගමං බදාගෙන ඉම්බ යකෝ සරුවාංගෙම හිරිවැටිල ගියා. සුට්ට වෙලාවක් සීන් එක දාල ආව පස්සෙ තමා දන්නෙ වැඩකරන හැම එකා එක්කම ඒමයි චීය කියල හිතුන. ටික කාලෙකින් අයින් උනා

    එකි එහෙනන් පළවෙනි ආසාදිත සෙට් එකක ඉන්නව ඇති මේ වෙනකොට.
     

    Dmax071

    Active member
  • Aug 31, 2015
    249
    85
    28
    මටත් ඕකම උනා හැබැයි ටක් ගාලා දුන්න මන්චි චොකලට් බිස්කට් එකක් වැඩේ ෂේප් උනා පොඩ්ඩො ඕනම දෙයක් කරනවනෙ දුන්න ගමන්
     
    • Like
    Reactions: Nidarshana_k

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    තව එකක් කලින් වැඩකරපු තැන තියෙනව ස්ටෝ රූම් එකක් තඩි හෙන කලුවරයි අපාය වගේ හැමතැනම බඩු. මෝල් අමාරුව තියෙන කෙල්ලෙක් හිටිය ඕකි එක්ක දවසක් ගියා මොනාද හොයන්න. මේකි පැන්න ගමං බදාගෙන ඉම්බ යකෝ සරුවාංගෙම හිරිවැටිල ගියා. සුට්ට වෙලාවක් සීන් එක දාල ආව පස්සෙ තමා දන්නෙ වැඩකරන හැම එකා එක්කම ඒමයි ඊට පස්සෙ චීය කියල හිතුන
     

    ranatheman

    Well-known member
  • Jan 17, 2010
    1,366
    2,748
    113
    මමත් 7 වසරේදී වගේ (හරියත් age මතක නෑ) අක්ක කෙනෙක් එක්ක සෙල්ලම් කරද්දී.. (මට වඩා පොඩි වයසක් වැඩියි)
    මම උඩකට නැගලා මොකක්හරි විකාරයක් කර කර ඉද්දී.. අක්ක මාව අල්ලලා බහින්න පොඩ්ඩක් එන්න කියලා වෙන දේකට කතා කරා වගේ මතක.. හැබැයි මම උඩක නැගලා හිටිය නිසා මගේ ඇදුමෙන් අල්ලලා පහළට අද්දේ ඒකි.. එතකොට අහු උනේ ඒකිගේ අත පිරෙන්න මගේ අහවල් ඒක... :lol:
    ම්ම එක පාර අතට ගහලා මොන මොන මගුලක් කරනවද මන්දා කියලා බැන්නා... එකී අදිනකොට තේරුණා ටිකකින්.. මොකකින්ද ඇදලා තියෙන්නෙ කියලා.. ඒකි හිනා උනා ඔහ් හෝ හෝ හාහ කියලා. සොරී සෝරී ගෑවා... (මම masturbate කරන්න පටන් අරන් තිබුණෙත් 6 වසරේදී ඒත් මට ඒක annoying වගේ දැනුනේ මොකෝ කියලා කියන්න අමාරුයි.. හැබැයි) ඒකි full fit කෙල්ලෙක් වගේම හෙන ලජ්ජාශීලි එකක්. පස්සේ පස්සේ හොදට ඇගේම ඇතිල්ලි හිටියත් ඒ friendship එකට හිටියේ කියල මට දැනුත් තේරෙනවා.අක්ක මගේ කවුද කොහෙද කාගෙද කියලා කියන්න බෑ මේකේ මම අඳුරන එකෙක් දෙන්නෙක් හිටියොත් වැඩේ අවුල් නිසා.. ඕකිට හොදට මතක තිබ්බ ඔය කේස් එක. දැන්නම් කොහේ ඉන්නවද දාන්නේ නෑ

    7 wasaredi atha pirenna ahu unaa???