එහෙනම් අරකෙන් දූෂණය වෙලා තියෙන්නේ උබ වගේ ජෙප්පො තමා.ඔව් එකෙන් දුශණය උනේ නුබ වගේ ටොබයියෝ පමණයි
එහෙනම් අරකෙන් දූෂණය වෙලා තියෙන්නේ උබ වගේ ජෙප්පො තමා.ඔව් එකෙන් දුශණය උනේ නුබ වගේ ටොබයියෝ පමණයි
දුශණය උනානම් ලමා හා කාන්තා කාර්යංශයට මේකේ අනුකම්පාව ගන්න තපුල්ලන්න එපාඑහෙනම් අරකෙන් දූෂණය වෙලා තියෙන්නේ උබ වගේ ජෙප්පො තමා.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
උබනේ දැන් දූෂණය වෙලා තියෙන්නේ. උබ තප්පුලන් නැතුව ගිහින් ළමා හා කාන්තා කාර්යංශෙට පැමිණිලි කරපන්. හැබැයි ඒක ළමා හා කාන්තා කාර්යංශේ මිසක් ලොලු කර්යංශේ නෙවෙයි. උබේ පැමිණිල්ල බාර ගනියිද දන් නෑ.දුශණය උනානම් ලමා හා කාන්තා කාර්යංශයට මේකේ අනුකම්පාව ගන්න තපුල්ලන්න එපා
ඉම්ම් ටිපර් ටිපර් ලොලු සිංහ මොකෝ මේඋබනේ දැන් දූෂණය වෙලා තියෙන්නේ. උබ තප්පුලන් නැතුව ගිහින් ළමා හා කාන්තා කාර්යංශෙට පැමිණිලි කරපන්. හැබැයි ඒක ළමා හා කාන්තා කාර්යංශේ මිසක් ලොලු කර්යංශේ නෙවෙයි. උබේ පැමිණිල්ල බාර ගනියිද දන් නෑ.
තක්කඩි වැඩ කරන සහ ඒවා කරන්න කියලා අනිත් උන්ට උල්පන්දම් දෙන ගොන් ලොල්ලෙක්ට ඌගේ තක්කඩි වැඩ ගැන කියලා දෙන ගමන්.ඉම්ම් ටිපර් ටිපර් ලොලු සිංහ මොකෝ මේ
අවලම් උනේ රනිල්ගෙන් උබ . අඩන් නැතුව ඉදපම් පොන්ස්තක්කඩි වැඩ කරන සහ ඒවා කරන්න කියලා අනිත් උන්ට උල්පන්දම් දෙන ගොන් ලොල්ලෙක්ට ඌගේ තක්කඩි වැඩ ගැන කියලා දෙන ගමන්.
මී හරකෙක්ට කලනය උගන්නනවාට වඩා අමාරුයි....
උබනේ පොන්ස් රනිල්ගෙන් කටට අරගෙන පැලවත්තේ නාකි ටිලාගේ ගූත් ලෙවකාලා කෙඳිරි ගගා තවත් පස්සෙන් ඇවිල්ලා කිච වෙන්නේ.අවලම් උනේ රනිල්ගෙන් උබ . අඩන් නැතුව ඉදපම් පොන්ස්

හැබැයි උබ ත්රෙඩ් එක දාපු එක හොදයි. දැන් පේනවානේ හොරකමට තිත තියන්න කතා කරන අවලං ජෙප්පන්ගේ පැටිකිරිය. උන් ඉස්සරත් හොර වැඩ කරලා, දැනුත් හොර වැඩ කරන ගමන් අනුන්ටත් හොර වැඩ කරන්න උපදෙස් දෙනවා.මිත්ර වරුනි ගෑනි මාව අන්දලා. මේ ගෑනි අස්සන් ටික අරගෙන මලගෙදර වැඩ ඉවරවෙලා ගෙදර ආවම අස්සන් ගත්තු transfer papers ටික පෙන්නුවේ. සාක්ශි කාරයොත් අල්ලන් අස්සන් ගහගෙන තියෙන්නෙ. ඒත් අර මනුස්සයා කීවලු මම මැරෙයි කියලද අස්සන් ගන්නෙ එකපාරටම කියලත්.![]()
කෙදිරි ගාන්න නම් එපා කිව්වේ උබල ගැන කියලා පැහැදිලිඋබනේ පොන්ස් රනිල්ගෙන් කටට අරගෙන පැලවත්තේ නාකි ටිලාගේ ගූත් ලෙවකාලා කෙඳිරි ගගා තවත් පස්සෙන් ඇවිල්ලා කිච වෙන්නේ.
කෙඳිරි ගාන්න එපා කියලා තියෙන්නේ උබට පොන්ස්. හොරකම් කරපු හොරුන්ටනේ කෙඳිරි ගාන්න එපා කිව්වේ.කෙදිරි ගාන්න නම් එපා කිව්වේ උබල ගැන කියලා පැහැදිලි
මේ බලු කෙදිරිය තව වැඩි වෙනවා උබේ අවුරුදු 7, 10,20 නඩු තීන්දු එනකොට. කෙදිරි ගාන එක අඩු වෙන්න ky ජෙල් භාවිත කරන්නකෙඳිරි ගාන්න එපා කියලා තියෙන්නේ උබට පොන්ස්. හොරකම් කරපු හොරුන්ටනේ කෙඳිරි ගාන්න එපා කිව්වේ.
උබට තමා පොන්ස් ජෙල් පාවිච්චි කරන්න වෙන්නේ. මොකද මේ ත්රෙඩ් එකේම උබ හොරකම් කරපු හැටි කියලා තියෙනවනේ.මේ බලු කෙදිරිය තව වැඩි වෙනවා උබේ අවුරුදු 7, 10,20 නඩු තීන්දු එනකොට. කෙදිරි ගාන එක අඩු වෙන්න ky ජෙල් භාවිත කරන්න
උබට ග්රීස් දාලද කරන්නේ ලොල්ලොඋබට තමා පොන්ස් ජෙල් පාවිච්චි කරන්න වෙන්නේ. මොකද මේ ත්රෙඩ් එකේම උබ හොරකම් කරපු හැටි කියලා තියෙනවනේ.
උබේ හොරකම් වහගන්න නේද හැමදාම පැලවත්තේ ඉන්න උන්ගේ ගූ හිල ලෙවකන්නේ? අබබ්ගාත ජීවිත ඉතින්.
ග්රීසුත් ලෑස්ති කරන් තියාගෙන හිටපන්. නාකි ටිලාගේ පොලු උරන උන්ට හිරේ ගියාම මුං ඇට දාලාලු ඒකේ ඉන්න උන් අරින්නේ.උබට ග්රීස් දාලද කරන්නේ ලොල්ලො
ග්රීස් ගාල තව්ව තියන්න ඕනෙදග්රීසුත් ලෑස්ති කරන් තියාගෙන හිටපන්. නාකි ටිලාගේ පොලු උරන උන්ට හිරේ ගියාම මුං ඇට දාලාලු ඒකේ ඉන්න උන් අරින්නේ.
අතල් එකට ගහලා කරුමෙට ඉපදිච්ච පොන්නයො හොරකම් කරලා තව්ව තියාගන්න අපෙන් අහනවා. දැන් ඉතින් පැලවත්තේ නාකියාගෙයි සිරිකොතේ නාකියාගෙයි පොලු උර උර හිටපන් හිරේ යන්න වෙනවාට.ග්රීස් ගාල තව්ව තියන්න ඕනෙද
මරුදැන් අවුරුදු 2ක් විතර වාහනේ මගේගාව තියෙනව. transfer papers සයින් කරගත්තෙ නෑ පවුලෙ පොරක් නිසා සල්ලිත් දීල තිබුනෙ. මේ ලඟදි මිනිහ එක පාරටම ලෙඩ උනා. අස්සනක් ගහන්න බැරි තරම් ලෙඩක් තිබුනෙ නෑ. ඉතින් මම transfer papers එහෙමත් wife එහෙ ඉන්න නිසා එයා අතට දීලා ආව හෙමින් අස්සනක් ගහගන්න කොයි වෙලේ මේ පොර වලකජ්ජ ගහයිද දන්නෙ නෑ කියලා. මේ ගෑනී අර මනුස්සය ලෙඩින්නෙ කියල අස්සන අරගෙන නෑ. අද උදේ ඩෑල් එක මැරිලා. දැන් මම MK![]()