පොඩි අවුලක්. වාහනයක් ගත්ත පවුලේ වයසක පොරක්ගෙන්. VAN

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    එහෙනම් අරකෙන් දූෂණය වෙලා තියෙන්නේ උබ වගේ ජෙප්පො තමා. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    දුශණය උනානම් ලමා හා කාන්තා කාර්‍යංශයට මේකේ අනුකම්පාව ගන්න තපුල්ලන්න එපා
     

    U.N.C.L.E

    Well-known member
  • Jul 21, 2021
    1,441
    2,224
    113
    දුශණය උනානම් ලමා හා කාන්තා කාර්‍යංශයට මේකේ අනුකම්පාව ගන්න තපුල්ලන්න එපා
    උබනේ දැන් දූෂණය වෙලා තියෙන්නේ. උබ තප්පුලන් නැතුව ගිහින් ළමා හා කාන්තා කාර්‍යංශෙට පැමිණිලි කරපන්. හැබැයි ඒක ළමා හා කාන්තා කාර්‍යංශේ මිසක් ලොලු කර්‍යංශේ නෙවෙයි. උබේ පැමිණිල්ල බාර ගනියිද දන් නෑ.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    උබනේ දැන් දූෂණය වෙලා තියෙන්නේ. උබ තප්පුලන් නැතුව ගිහින් ළමා හා කාන්තා කාර්‍යංශෙට පැමිණිලි කරපන්. හැබැයි ඒක ළමා හා කාන්තා කාර්‍යංශේ මිසක් ලොලු කර්‍යංශේ නෙවෙයි. උබේ පැමිණිල්ල බාර ගනියිද දන් නෑ.
    ඉම්ම් ටිපර් ටිපර් ලොලු සිංහ මොකෝ මේ
     

    U.N.C.L.E

    Well-known member
  • Jul 21, 2021
    1,441
    2,224
    113
    ඉම්ම් ටිපර් ටිපර් ලොලු සිංහ මොකෝ මේ
    තක්කඩි වැඩ කරන සහ ඒවා කරන්න කියලා අනිත් උන්ට උල්පන්දම් දෙන ගොන් ලොල්ලෙක්ට ඌගේ තක්කඩි වැඩ ගැන කියලා දෙන ගමන්.

    මී හරකෙක්ට කලනය උගන්නනවාට වඩා අමාරුයි....
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    තක්කඩි වැඩ කරන සහ ඒවා කරන්න කියලා අනිත් උන්ට උල්පන්දම් දෙන ගොන් ලොල්ලෙක්ට ඌගේ තක්කඩි වැඩ ගැන කියලා දෙන ගමන්.

    මී හරකෙක්ට කලනය උගන්නනවාට වඩා අමාරුයි....
    අවලම් උනේ රනිල්ගෙන් උබ . අඩන් නැතුව ඉදපම් පොන්ස්
     

    U.N.C.L.E

    Well-known member
  • Jul 21, 2021
    1,441
    2,224
    113
    අවලම් උනේ රනිල්ගෙන් උබ . අඩන් නැතුව ඉදපම් පොන්ස්
    උබනේ පොන්ස් රනිල්ගෙන් කටට අරගෙන පැලවත්තේ නාකි ටිලාගේ ගූත් ලෙවකාලා කෙඳිරි ගගා තවත් පස්සෙන් ඇවිල්ලා කිච වෙන්නේ.
     

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,468
    8,625
    113
    Galaha
    මිත්‍ර වරුනි ගෑනි මාව අන්දලා. මේ ගෑනි අස්සන් ටික අරගෙන මලගෙදර වැඩ ඉවරවෙලා ගෙදර ආවම අස්සන් ගත්තු transfer papers ටික පෙන්නුවේ. සාක්ශි කාරයොත් අල්ලන් අස්සන් ගහගෙන තියෙන්නෙ. ඒත් අර මනුස්සයා කීවලු මම මැරෙයි කියලද අස්සන් ගන්නෙ එකපාරටම කියලත්. :sorry:
     

    U.N.C.L.E

    Well-known member
  • Jul 21, 2021
    1,441
    2,224
    113
    මිත්‍ර වරුනි ගෑනි මාව අන්දලා. මේ ගෑනි අස්සන් ටික අරගෙන මලගෙදර වැඩ ඉවරවෙලා ගෙදර ආවම අස්සන් ගත්තු transfer papers ටික පෙන්නුවේ. සාක්ශි කාරයොත් අල්ලන් අස්සන් ගහගෙන තියෙන්නෙ. ඒත් අර මනුස්සයා කීවලු මම මැරෙයි කියලද අස්සන් ගන්නෙ එකපාරටම කියලත්. :sorry:
    හැබැයි උබ ත්‍රෙඩ් එක දාපු එක හොදයි. දැන් පේනවානේ හොරකමට තිත තියන්න කතා කරන අවලං ජෙප්පන්ගේ පැටිකිරිය. උන් ඉස්සරත් හොර වැඩ කරලා, දැනුත් හොර වැඩ කරන ගමන් අනුන්ටත් හොර වැඩ කරන්න උපදෙස් දෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: Tricle_Buwa

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,962
    113
    උත්තර නැති ප්‍රශ්න..... උඹ අන්තිමට මොකද කරගත්තේ කියලා මේකේ දාපන්
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    උබනේ පොන්ස් රනිල්ගෙන් කටට අරගෙන පැලවත්තේ නාකි ටිලාගේ ගූත් ලෙවකාලා කෙඳිරි ගගා තවත් පස්සෙන් ඇවිල්ලා කිච වෙන්නේ.
    කෙදිරි ගාන්න නම් එපා කිව්වේ උබල ගැන කියලා පැහැදිලි
     

    U.N.C.L.E

    Well-known member
  • Jul 21, 2021
    1,441
    2,224
    113
    කෙදිරි ගාන්න නම් එපා කිව්වේ උබල ගැන කියලා පැහැදිලි
    කෙඳිරි ගාන්න එපා කියලා තියෙන්නේ උබට පොන්ස්. හොරකම් කරපු හොරුන්ටනේ කෙඳිරි ගාන්න එපා කිව්වේ.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    කෙඳිරි ගාන්න එපා කියලා තියෙන්නේ උබට පොන්ස්. හොරකම් කරපු හොරුන්ටනේ කෙඳිරි ගාන්න එපා කිව්වේ.
    මේ බලු කෙදිරිය තව වැඩි වෙනවා උබේ අවුරුදු 7, 10,20 නඩු තීන්දු එනකොට. කෙදිරි ගාන එක අඩු වෙන්න ky ජෙල් භාවිත කරන්න
     

    U.N.C.L.E

    Well-known member
  • Jul 21, 2021
    1,441
    2,224
    113
    මේ බලු කෙදිරිය තව වැඩි වෙනවා උබේ අවුරුදු 7, 10,20 නඩු තීන්දු එනකොට. කෙදිරි ගාන එක අඩු වෙන්න ky ජෙල් භාවිත කරන්න
    උබට තමා පොන්ස් ජෙල් පාවිච්චි කරන්න වෙන්නේ. මොකද මේ ත්‍රෙඩ් එකේම උබ හොරකම් කරපු හැටි කියලා තියෙනවනේ.

    උබේ හොරකම් වහගන්න නේද හැමදාම පැලවත්තේ ඉන්න උන්ගේ ගූ හිල ලෙවකන්නේ? අබබ්ගාත ජීවිත ඉතින්.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    උබට තමා පොන්ස් ජෙල් පාවිච්චි කරන්න වෙන්නේ. මොකද මේ ත්‍රෙඩ් එකේම උබ හොරකම් කරපු හැටි කියලා තියෙනවනේ.

    උබේ හොරකම් වහගන්න නේද හැමදාම පැලවත්තේ ඉන්න උන්ගේ ගූ හිල ලෙවකන්නේ? අබබ්ගාත ජීවිත ඉතින්.
    උබට ග්‍රීස් දාලද කරන්නේ ලොල්ලො
     

    U.N.C.L.E

    Well-known member
  • Jul 21, 2021
    1,441
    2,224
    113
    උබට ග්‍රීස් දාලද කරන්නේ ලොල්ලො
    ග්‍රීසුත් ලෑස්ති කරන් තියාගෙන හිටපන්. නාකි ටිලාගේ පොලු උරන උන්ට හිරේ ගියාම මුං ඇට දාලාලු ඒකේ ඉන්න උන් අරින්නේ.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    ග්‍රීසුත් ලෑස්ති කරන් තියාගෙන හිටපන්. නාකි ටිලාගේ පොලු උරන උන්ට හිරේ ගියාම මුං ඇට දාලාලු ඒකේ ඉන්න උන් අරින්නේ.
    ග්‍රීස් ගාල තව්ව තියන්න ඕනෙද
     

    U.N.C.L.E

    Well-known member
  • Jul 21, 2021
    1,441
    2,224
    113
    ග්‍රීස් ගාල තව්ව තියන්න ඕනෙද
    අතල් එකට ගහලා කරුමෙට ඉපදිච්ච පොන්නයො හොරකම් කරලා තව්ව තියාගන්න අපෙන් අහනවා. දැන් ඉතින් පැලවත්තේ නාකියාගෙයි සිරිකොතේ නාකියාගෙයි පොලු උර උර හිටපන් හිරේ යන්න වෙනවාට.
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    දැන් අවුරුදු 2ක් විතර වාහනේ මගේගාව තියෙනව. transfer papers සයින් කරගත්තෙ නෑ පවුලෙ පොරක් නිසා සල්ලිත් දීල තිබුනෙ. මේ ලඟදි මිනිහ එක පාරටම ලෙඩ උනා. අස්සනක් ගහන්න බැරි තරම් ලෙඩක් තිබුනෙ නෑ. ඉතින් මම transfer papers එහෙමත් wife එහෙ ඉන්න නිසා එයා අතට දීලා ආව හෙමින් අස්සනක් ගහගන්න කොයි වෙලේ මේ පොර වලකජ්ජ ගහයිද දන්නෙ නෑ කියලා. මේ ගෑනී අර මනුස්සය ලෙඩින්නෙ කියල අස්සන අරගෙන නෑ. අද උදේ ඩෑල් එක මැරිලා. දැන් මම MK :sorry:
    මරු
    දැන් ඉතින් ඔයගැන තිබෙන අදහස අතරගැන්න
    මොකද ඒ මනුස්සයා මැරුණට පස්සේ ගැහැණු කෙනාට අයිතිය.
    එතකොට ඒ ගැහැණු කෙනාට වාහනේ අයිති
    මොන නඩුව දැම්මත් වැඩක් නැහැ
    හැබැයි වැඩක් තියෙනවා