පොඩි එවුන් නොබැලිය යුතු පට්ට ෆිල්ම් එකක් 18+
මේ ෆිල්ම් එක ගැන එළකිරි එකේ මම දැක්කේ නම් නෑ ..........වැඩිහිටියන්ට පමණක් සීමා වුනු පට්ට ෆිල්ම් එකක්.scene හැම එකක්ම ඇත්තටම තාත්වික බව කියන්නම ඕනේ. ratings 8.1 අරන් තියෙනවා.
http://www.imdb.com/title/tt2278871
කතාව ගැන කියන්න ඕනේ නැනේ trailer බැලුවම ඇතිනේ.
තම DVD රිප් version නම් නෑ .... work print තියෙන්නේ.එත් picture quality hodai............download කරට පාඩු na මචන්
........එත් සමහරුන්ට month end වෙනකන් ඉන්න wei 1.62 GB nee
http://kickass.to/blue-is-the-warmest-color-2013-subbed-workprint-rarbg-t8357166.html
එහෙනම් බලල බුම්ප් රේප් දීල yanddooo
මේ ෆිල්ම් එක ගැන එළකිරි එකේ මම දැක්කේ නම් නෑ ..........වැඩිහිටියන්ට පමණක් සීමා වුනු පට්ට ෆිල්ම් එකක්.scene හැම එකක්ම ඇත්තටම තාත්වික බව කියන්නම ඕනේ. ratings 8.1 අරන් තියෙනවා.
http://www.imdb.com/title/tt2278871
කතාව ගැන කියන්න ඕනේ නැනේ trailer බැලුවම ඇතිනේ.

තම DVD රිප් version නම් නෑ .... work print තියෙන්නේ.එත් picture quality hodai............download කරට පාඩු na මචන්
........එත් සමහරුන්ට month end වෙනකන් ඉන්න wei 1.62 GB nee http://kickass.to/blue-is-the-warmest-color-2013-subbed-workprint-rarbg-t8357166.html
එහෙනම් බලල බුම්ප් රේප් දීල yanddooo

Last edited:

anika oya wage film one tharam asian country walath haduna lankaweth danatama ekak hadala thiyenne


