



machan Colombo fort station eka gawin bahala malwaththa pare waren tika durak. Mulinma Dakunu paththata cross lane ekak Hambenawa. eke digatama thiyenne stationery thama. godak gannawam aduwatama ganna puluwan wei machan.
gud luck![]()
"PILOT stationery" wala ganan adui baduth godak thiyenawa![]()
![]()