ආශ්චර්ය තියෙන්නෙ ඔක ඉවර උනාම.. ඊට පස්සේ බඩු මිල ඉහල යන විදිය මට මැවිලා පේනවා..
aanduwa maru wena ekath mawila penawa ethakota. kohomada tv eke oka gana dana talk. minissuth hithan inne oka keruwama lankawata hodak wei kiyala. oka thibba hama ratakatama padu una. sure mea anduwe anthima kale mea. dan minissunta carpet parawal pennuwata chande denne naha.





