පොදුරද සමුලුව නිසා ලංකාවට කෙල වෙයිද ?

sylar**

Well-known member
  • Jan 12, 2011
    4,708
    293
    83
    Brave New World
    ආශ්චර්ය තියෙන්නෙ ඔක ඉවර උනාම.. ඊට පස්සේ බඩු මිල ඉහල යන විදිය මට මැවිලා පේනවා..

    aanduwa maru wena ekath mawila penawa ethakota. kohomada tv eke oka gana dana talk. minissuth hithan inne oka keruwama lankawata hodak wei kiyala. oka thibba hama ratakatama padu una. sure mea anduwe anthima kale mea. dan minissunta carpet parawal pennuwata chande denne naha.
     

    DANEWMEN

    Well-known member
  • Jun 12, 2007
    7,909
    98
    48
    44
    The place I love to live....
    Oya mona redda thibbath wadak naa machan, hariyata arthika palanayak, paripalanayak thibbenathanam apey rata somaliyawak wenawa nawaththanna baa. mata wadak naa paksha. mata honey ratata hadaraya karana palakayo.
     

    Toy Boy

    Member
    Aug 25, 2013
    1,371
    43
    0
    අතින් කාල හරක් බැලිල්ලක් තියෙන්නෙ :dull:

    ඔය ඔක්කොමත් කරල අන්තිමේදි උන් ඇටෙන්ෂන් එක දෙන්නෙ උතුරුට

    :no::no:uthura pilibadawa summit eke katha karanne ne kiyala thamai kiyanne

    asiyawe aschraya

    :rolleyes::rolleyes:

    අමුතුවෙන් වෙන්න දෙයක් නැහැ... කොහොමත් දැන් ඉන්න තැනින් ගෝඩ එන්න අමාරුයි... :growl:

    eka aththa :yes:

    ආශ්චර්ය තියෙන්නෙ ඔක ඉවර උනාම.. ඊට පස්සේ බඩු මිල ඉහල යන විදිය මට මැවිලා පේනවා..

    ow aniwa bus gasthu ,petrol,gas kalekin wedi uneth ne ne


    lol matath mawila penawa"ada madyama rathriye sita.....news yanawa"



    :rolleyes::rolleyes:

    EK Smart politicians™ :lol:

    :baffled::baffled:



    CHOGAM KIYANNE MACHAN WESWALAGENA ENA WINASAYAK

    :yes:

    මරුසිරා;15679528 said:
    බම්ප්

    අනේ එහෙම කියන්න එපා ආයුබෝවන්ඩ එළකිරි සක්කිලි සර්විස් සම සබාපතිතුමන්ලා වන ඇරෝ.සන් සහ හොට්ටු-කිලර් ගෙන් ඇහුව නම් කියයි කරන විදිහ. ඔය හදන කඩන ලොක්කෝ ඔක්කොගෙම වගේ ගු කන්නේ එතුමන්ලා දෙන්නා. මේසන්බාස් ඇමති විමලෙ එහෙම බොහොම ලඟින් ඉන්න අය.

    ආ ඔය ණය නම් ඉතින් චීනෙන් අපිට දෙනවා බන් අපකාරයෝ නැතුව රට විතරක් උගසට අරගෙන.

    ow ow norochchole heduwa wage thamai oya ganna nayen karana wedath pewethmak ne :angry::angry:

    aanduwa maru wena ekath mawila penawa ethakota. kohomada tv eke oka gana dana talk. minissuth hithan inne oka keruwama lankawata hodak wei kiyala. oka thibba hama ratakatama padu una. sure mea anduwe anthima kale mea. dan minissunta carpet parawal pennuwata chande denne naha.

    itn ekei rupavahini ekatai wena wedak ne mekama thamai

    Oya mona redda thibbath wadak naa machan, hariyata arthika palanayak, paripalanayak thibbenathanam apey rata somaliyawak wenawa nawaththanna baa. mata wadak naa paksha. mata honey ratata hadaraya karana palakayo.

    :yes:
     

    Screw SL

    Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    අනේ එහෙම කියන්න එපා ආයුබෝවන්ඩ එළකිරි සක්කිලි සර්විස් සම සබාපතිතුමන්ලා වන ඇරෝ.සන් සහ හොට්ටු-කිලර් ගෙන් ඇහුව නම් කියයි කරන විදිහ. ඔය හදන කඩන ලොක්කෝ ඔක්කොගෙම වගේ ගු කන්නේ එතුමන්ලා දෙන්නා. මේසන්බාස් ඇමති විමලෙ එහෙම බොහොම ලඟින් ඉන්න අය.

    ආ ඔය ණය නම් ඉතින් චීනෙන් අපිට දෙනවා බන් අපකාරයෝ නැතුව රට විතරක් උගසට අරගෙන.
    ඇඩෙනවා... සිරස කාරයො චොගම් එකත් මාකට් කරනවා රටවටේ.. විහාරමහා දේවි පාක් එක වහගෙන හදනවා.. ඔකේ ඊලග ස්ටෙප් එක තමා කොලඹ ඉන්න හිගන්නන්න්ට රැට රැට ශොට් එක හම්බවෙනවා, මතකනේ ඉස්සෙල්ලා පාර එක සැරේම කොලබ හිගන්නො මිසින් උනේ,
     

    Toy Boy

    Member
    Aug 25, 2013
    1,371
    43
    0
    ඇඩෙනවා... සිරස කාරයො චොගම් එකත් මාකට් කරනවා රටවටේ.. විහාරමහා දේවි පාක් එක වහගෙන හදනවා.. ඔකේ ඊලග ස්ටෙප් එක තමා කොලඹ ඉන්න හිගන්නන්න්ට රැට රැට ශොට් එක හම්බවෙනවා, මතකනේ ඉස්සෙල්ලා පාර එක සැරේම කොලබ හිගන්නො මිසින් උනේ,

    me mara un set eka anurada pureta gihin danawa kiyala thamai kiyanne :lol: