පොන්නයෝ ද පාර්ලිමේන්තුවේ හිටියේ 72න් පස්ස&#354

^Buddhika^

Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    පොන්නයෝ ද පාර්ලිමේන්තුවේ හිටියේ 72න් පස්ස&#354

    27331915_1621347404608521_3846259576078797319_n.jpg


    මොකද්ද මේකේ ඇත්ත නැත්ත
    fake වගේ මට නම් හිතෙන්නේ source නැහැ fb තින්නේ
    FYI මේක fake එහෙම law එකක් නැහැ
     
    Last edited:

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    ඕවා නොවෙන්න නම් JVP එකට චන්දෙ දෙන්න වෙනවා !!!!
     

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1
    කැනඩාව ඇතුලු Commonwealth රටවල් බ්‍රිතාන්‍ය රාජකීය පව්ලට තවමත් ගරු කරනව බන් එකේ වැරද්දක් නෑනෙ...
     

    Sunil dinawamu

    Well-known member
  • Aug 12, 2015
    2,305
    2,115
    113
    "රටක ජනතාවගේ හැටියට ඔවුන්ට ගැලපෙන පාලකයන් ලැබෙනවා" කියල කියමනක් තියනවා බන්.
     
    Last edited:

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,655
    2,434
    113
    හනේ හපොයි :baffled: එංගලන්තේ උන්වත් මෙච්චර පුදසත්කාර කරන්නේ නැතුව ඇති :no:
    මොකද නැත්තෙ බන්. එංගලන්තෙ තාම අර වික්ටොරියනු නීති තියෙනව
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,339
    1
    13,271
    113
    Gotham City
    කැනඩාව ඇතුලු Commonwealth රටවල් බ්‍රිතාන්‍ය රාජකීය පව්ලට තවමත් ගරු කරනව බන් එකේ වැරද්දක් නෑනෙ...

    ගරු කරන එක වරදක් නැහැ.එත් බලපන්කො මෙකෙ තියෙන කොන්දෙසි .
    නිවට කම බෙරෙනවා.

    රැජින නෙමෙත් එක්ක එන්නෙත් .කොහෙවත් අහලවත් නැති උන් නෙ ?
    එංගලන්තෙවත් ගණන් ගන්නෙ නැහැ රොයල් ෆැමිලි එක සමහරක් මිනිස්සු .
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    මොකද නැත්තෙ බන්. එංගලන්තෙ තාම අර වික්ටොරියනු නීති තියෙනව
    මෙච්චර නීති නං නෑ බන් මේ මූන දිහා එක එල්ලේ බලන්න එපා එහෙමත් කියන්නේ :baffled: මුන්ට පිස්සුද කොහෙද නැත්තන් මේක බොරු එකක් :yes:
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113

    අපේ රටේ ජාතික වීරයෝ හිටිය 1800 ගණන් වල අන්තිමටම ,
    WW2 එකෙන් පස්සේ Britain රටවල් අත ඇරලා දාල යද්දී පුක දීගෙන හිටපු උනුත් පොඩි උන්ට ජාතික වීරයෝ කියල උගන්නනවා :lol: අපිත් exam වලට ලිව්ව ලකුණු ගන්න පොඩි කාලේ :rofl:
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,655
    2,434
    113
    ගරු කරන එක වරදක් නැහැ.එත් බලපන්කො මෙකෙ තියෙන කොන්දෙසි .
    නිවට කම බෙරෙනවා.

    රැජින නෙමෙත් එක්ක එන්නෙත් .කොහෙවත් අහලවත් නැති උන් නෙ ?
    එංගලන්තෙවත් ගණන් ගන්නෙ නැහැ රොයල් ෆැමිලි එක සමහරක් මිනිස්සු .
    ලංකාවෙ රජ කෙනෙක් හිටියනම් එයාටත් ඔහොම ඉන්න තිබ්බා.

    කවුරුත් එහෙ දේශපාලුවන්ට ගරු කරන්නෙ නැහැ
     

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    12,000
    11,741
    113
    mun karana wadakuth na ratata boru poiya witarai okunge. rate maha janathawage salli walin porawal wage innawa.

    ane hukaganna kiyapan ban pake raja pawula
     
    මුන්ගේ තියන වහල් කම........ඔය නීති අදාළ නැ බං...ලංකාවේ රජයම නේ ඒක ක්‍රියාත්මක කරනවා නම් කරන්නේ......මොකෝ සුද්දෝ ඇවිත් දඬුවම් දෙන්න ද? පොන්න රැළ ගෙනා පොන්න ආණ්ඩුව..........එච්චරයි කියන්න තියේනනේ

    Queen+Elizabeth+II+Maithripala+Sirisena+Weekly+rCeXWaMMfjRl.jpg
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    ගරු කරන එක වරදක් නැහැ.එත් බලපන්කො මෙකෙ තියෙන කොන්දෙසි .
    නිවට කම බෙරෙනවා.

    රැජින නෙමෙත් එක්ක එන්නෙත් .කොහෙවත් අහලවත් නැති උන් නෙ ?
    එංගලන්තෙවත් ගණන් ගන්නෙ නැහැ රොයල් ෆැමිලි එක සමහරක් මිනිස්සු .

    fb එකේ දැක්කේ බොරුද ඇත්තද දන්නෙත් නැහැ ඕව ක්‍රියාත්මක නැතුව ඇති.
    එත් පොන්නයෝ ටිකක් ඉන්නවා තාම හිතන් ඉන්න අනේ අපි යන්නේ තාම සුද්ද හදපු රේල් පාරේ කියල
    සුද්දෝ business එකක් කරේ කියල උන් තාම දන්නේ නැහැ . කොහොම උනත් ලෝකේ හිටපු no 1 con artist ල උන් 90% රටවල් ඇල්ලුවේ ඇතුලේ ප්‍රශ්න හදල .දැන් කාලේ (1920 වගේ) නම් පුළුවන් army විතරක් දාල රටවල් අල්ලන නැව් ටිකකින් ඇවිත් :P
     
    Last edited:

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1
    ගරු කරන එක වරදක් නැහැ.එත් බලපන්කො මෙකෙ තියෙන කොන්දෙසි .
    නිවට කම බෙරෙනවා.

    රැජින නෙමෙත් එක්ක එන්නෙත් .කොහෙවත් අහලවත් නැති උන් නෙ ?
    එංගලන්තෙවත් ගණන් ගන්නෙ නැහැ රොයල් ෆැමිලි එක සමහරක් මිනිස්සු .

    සමහරක් මිනිස්සු ගනන් නොගත්ත කියල උන් රෝයල් ෆැමිලි වෙන එක වැලකෙන් නෑනෙ බන්, නිදහස හම්බෙලා අව් රුදු 70 කුත් ගියා කරල තියන ලබ්බකුත් නෑ හැම රෙද්දටම සුද්දන්ට පුක දික්කර කර ණය ඉල්ල ඉල්ල එක්කො උන්ගෙ ඩොනේශන් වලින් යැපෙන්නෙ ඒ උනාට ලොකුකම නන් තියනව අව් රුදු 2500 ඉතිහාසෙ ගැන කියව කියව