පොල්තෙල් - තත්ත්වයෙන් බාල පොල්තෙල් වෙළෙඳ &#350

LOL_SEEN

Member
Jul 21, 2016
8,279
712
0

mama danna widihata 100%k pirisidu pol thel wala paatak ne. ewa thama oya 'white coconut oil' kiyala wikunanne.

pissu da oii e Virgin coconut oil. uba koppara (Dry process) walin gannawa nam kohomath light yellow colour ekak enawa lol
 

Zork

Active member
  • Jul 8, 2016
    377
    62
    28
    Always around...
    Last edited:

    Kumbhakarna22

    Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,508
    15,477
    113
    Gampaha
    අනුර බලයට පත් වූ පසු ආහාර සුරක්ෂිතතාවය ගැන රජය වගකියනවා.. කෑම කාලා ලෙඩ වුණු කාලේ ඉවරයි.. 🤗