mama danna widihata 100%k pirisidu pol thel wala paatak ne. ewa thama oya 'white coconut oil' kiyala wikunanne.
pissu da oii e Virgin coconut oil. uba koppara (Dry process) walin gannawa nam kohomath light yellow colour ekak enawa lol
mama danna widihata 100%k pirisidu pol thel wala paatak ne. ewa thama oya 'white coconut oil' kiyala wikunanne.
pissu da oii e Virgin coconut oil. uba koppara (Dry process) walin gannawa nam kohomath light yellow colour ekak enawa lol
mama danna widihata 100%k pirisidu pol thel wala paatak ne. ewa thama oya 'white coconut oil' kiyala wikunanne.
TURKY Canola Oil hodada?
bump
TFS Bro !
bump
Mathukirima hoda deyak..
salary eken baagayak wen karanna wei hoda thel ganna like olive oil wage![]()
bump
bump
Thanks for the info
polthel walata pam oil kalawam karana eka dan arudu gaanak indala wena deyak.
bump
Tfs dath
polthel walata pam oil kalawam karana eka dan arudu gaanak indala wena deyak.
BUMP
bump