පොලිස් කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා ඉන්නවා. 18+

Phone Hora

Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    SI කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා ඉන්නවා බං.
    කොළඹ අවට රස්සාව කරන්නේ.
    සුපිරිම කෙල්ල.
    අනික කිසිම කුලෑටිකමක් නෑ, පුකට වුනත් දිව නම් දානවා.

    දවස් දෙක තුනක් කොළඹ ආසන්නයේ මුහුදු වෙරළක් තියාගෙන සන්ධ්‍යාවේ නිරුවත් කරලා රස බැලුවා.
    ඒකි බෑ කිව්වේ නැතත් මම ඇතුලේ ගැහුවේ නෑ.

    දැන් වැඩේ මේකයි,

    ඒකිට හෙට හවස ඉඳලා සඳුදා වෙනකම් නිවාඩු ලු.

    මගෙන් අහනවා ගෙදර යන්නද, ඔයා එක්ක කොළඹ ඉන්නද කියලා. (ගෙවල් කුරුණෑගල දිස්ත්‍රික්කයේ)

    මෙහෙම එකකට ඇනලා පස්සේ දරුණු ලෙඩක් වේවි වගේ දැනෙනවා.

    උපදෙස් දෙන්න.

    ෆොටෝ ඉල්ලන්න එපා ඉතින්..
    ජපන් පෙනුමක් තියෙන කෙල්ලෙක්.
    සුදුයි, කොන්ඩේ දිගයි.
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    SI කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා ඉන්නවා බං.

    අනික කිසිම කුලෑටිකමක් නෑ, පුකට වුනත් දිව නම් දානවා.

    ඒකි බෑ කිව්වේ නැතත් මම ඇතුලේ ගැහුවේ නෑ.

    මගෙන් අහනවා ගෙදර යන්නද, ඔයා එක්ක කොළඹ ඉන්නද කියලා.

    ජපන් පෙනුමක් තියෙන කෙල්ලෙක්.
    සුදුයි, කොන්ඩේ දිගයි.
    සොහොන් ලකුණු. OIC ලා ASP ලා ඔහොම පෙනුමක් තියන කෑල්ලකට පොලිසියෙ නිකන්නම් ඉන්න දෙන්නෑ. හොදට ගහලා පදම් කරපු එකක් වගේ.

    උබට ප්ලග් වෙලා තියෙන්නෙ සෙට්ල් වෙන්න බලාගෙන වෙන්න ඕන. ඕකට ඇනලා කරගහන්නෙ නැතුව මග ඇරියොත් ඒකිට කලිම් ගහපු ASP ලා එහෙමත් උබට තග දාලා බොරු නඩු පටලවලා පුප පලාවි
     

    nitrox

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    1,986
    393
    83
    සොහොන් ලකුණු. OIC ලා ASP ලා ඔහොම පෙනුමක් තියන කෑල්ලකට පොලිසියෙ නිකන්නම් ඉන්න දෙන්නෑ. හොදට ගහලා පදම් කරපු එකක් වගේ.

    උබට ප්ලග් වෙලා තියෙන්නෙ සෙට්ල් වෙන්න බලාගෙන වෙන්න ඕන. ඕකට ඇනලා කරගහන්නෙ නැතුව මග ඇරියොත් ඒකිට කලිම් ගහපු ASP ලා එහෙමත් උබට තග දාලා බොරු නඩු පටලවලා පුප පලාවි
    ado matat hituna. ochchra forward kiyanne loweth set wenna oni. nattam uba itin jonny since newe neh
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,026
    35,964
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    SI කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා ඉන්නවා බං.
    කොළඹ අවට රස්සාව කරන්නේ.
    සුපිරිම කෙල්ල.
    අනික කිසිම කුලෑටිකමක් නෑ, පුකට වුනත් දිව නම් දානවා.

    දවස් දෙක තුනක් කොළඹ ආසන්නයේ මුහුදු වෙරළක් තියාගෙන සන්ධ්‍යාවේ නිරුවත් කරලා රස බැලුවා.
    ඒකි බෑ කිව්වේ නැතත් මම ඇතුලේ ගැහුවේ නෑ.

    දැන් වැඩේ මේකයි,

    ඒකිට හෙට හවස ඉඳලා සඳුදා වෙනකම් නිවාඩු ලු.

    මගෙන් අහනවා ගෙදර යන්නද, ඔයා එක්ක කොළඹ ඉන්නද කියලා. (ගෙවල් කුරුණෑගල දිස්ත්‍රික්කයේ)

    මෙහෙම එකකට ඇනලා පස්සේ දරුණු ලෙඩක් වේවි වගේ දැනෙනවා.

    උපදෙස් දෙන්න.

    ෆොටෝ ඉල්ලන්න එපා ඉතින්..
    ජපන් පෙනුමක් තියෙන කෙල්ලෙක්.
    සුදුයි, කොන්ඩේ දිගයි.

    aulak na ubala waren ape gedara
    mama match ekak gahala dennam
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    සොහොන් ලකුණු. OIC ලා ASP ලා ඔහොම පෙනුමක් තියන කෑල්ලකට පොලිසියෙ නිකන්නම් ඉන්න දෙන්නෑ. හොදට ගහලා පදම් කරපු එකක් වගේ.

    උබට ප්ලග් වෙලා තියෙන්නෙ සෙට්ල් වෙන්න බලාගෙන වෙන්න ඕන. ඕකට ඇනලා කරගහන්නෙ නැතුව මග ඇරියොත් ඒකිට කලිම් ගහපු ASP ලා එහෙමත් උබට තග දාලා බොරු නඩු පටලවලා පුප පලාවි
    මම ඕක ඉස්සෙල්ලම ඇහුවා බං.
    ඒකි කිව්වා වෙන ඕන කෙනෙක් එක්ක එහෙම සම්බන්ධකම් තිබුණත් දැන් පොලිසියේ ඇතුලේ එහෙම මොනම හරි ප්‍රශ්ණයක් ආවොත් පිරිමි කෙනාව Interdicted කරනවාලු.

    ඒ නිසා පොලිසියේ කිසිම ලොක් කෙක් එහෙම සීන් වලට එන්නේ නෑලු.
    අනික ඒකි මෝදර කෝවිලේදී දිව්රලා කිව්වා කලින් හිටිය කොල්ලා හැරෙන්න වෙන පිරිමි කෙනෙක් එහෙම අදහසකින් අතින්වත් අල්ලලා නෑ කියලා.
    ( අවුරුදු 6කින් lip kiss එකක්වත් දීලා නෑ කියලා දිව්රලා කිව්වා)
     

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    SI කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා ඉන්නවා බං.
    කොළඹ අවට රස්සාව කරන්නේ.
    සුපිරිම කෙල්ල.
    අනික කිසිම කුලෑටිකමක් නෑ, පුකට වුනත් දිව නම් දානවා.

    දවස් දෙක තුනක් කොළඹ ආසන්නයේ මුහුදු වෙරළක් තියාගෙන සන්ධ්‍යාවේ නිරුවත් කරලා රස බැලුවා.
    ඒකි බෑ කිව්වේ නැතත් මම ඇතුලේ ගැහුවේ නෑ.

    දැන් වැඩේ මේකයි,

    ඒකිට හෙට හවස ඉඳලා සඳුදා වෙනකම් නිවාඩු ලු.

    මගෙන් අහනවා ගෙදර යන්නද, ඔයා එක්ක කොළඹ ඉන්නද කියලා. (ගෙවල් කුරුණෑගල දිස්ත්‍රික්කයේ)

    මෙහෙම එකකට ඇනලා පස්සේ දරුණු ලෙඩක් වේවි වගේ දැනෙනවා.

    උපදෙස් දෙන්න.

    ෆොටෝ ඉල්ලන්න එපා ඉතින්..
    ජපන් පෙනුමක් තියෙන කෙල්ලෙක්.
    සුදුයි, කොන්ඩේ දිගයි.
    kathawa aththa nam tho kanawa hodawayin parippuwak :lol:
     

    slsal

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,742
    3,065
    113
    SI කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා ඉන්නවා බං.
    කොළඹ අවට රස්සාව කරන්නේ.
    සුපිරිම කෙල්ල.
    අනික කිසිම කුලෑටිකමක් නෑ, පුකට වුනත් දිව නම් දානවා.

    දවස් දෙක තුනක් කොළඹ ආසන්නයේ මුහුදු වෙරළක් තියාගෙන සන්ධ්‍යාවේ නිරුවත් කරලා රස බැලුවා.
    ඒකි බෑ කිව්වේ නැතත් මම ඇතුලේ ගැහුවේ නෑ.

    දැන් වැඩේ මේකයි,

    ඒකිට හෙට හවස ඉඳලා සඳුදා වෙනකම් නිවාඩු ලු.

    මගෙන් අහනවා ගෙදර යන්නද, ඔයා එක්ක කොළඹ ඉන්නද කියලා. (ගෙවල් කුරුණෑගල දිස්ත්‍රික්කයේ)

    මෙහෙම එකකට ඇනලා පස්සේ දරුණු ලෙඩක් වේවි වගේ දැනෙනවා.

    උපදෙස් දෙන්න.

    ෆොටෝ ඉල්ලන්න එපා ඉතින්..
    ජපන් පෙනුමක් තියෙන කෙල්ලෙක්.
    සුදුයි, කොන්ඩේ දිගයි.
    POLISH unath amma nathi wenne na bn. unoth ganune. ubata labuna chance ekak. hamotama labenne na. matath ohoma kellek set una.
     

    nitrox

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    1,986
    393
    83
    මම ඕක ඉස්සෙල්ලම ඇහුවා බං.
    ඒකි කිව්වා වෙන ඕන කෙනෙක් එක්ක එහෙම සම්බන්ධකම් තිබුණත් දැන් පොලිසියේ ඇතුලේ එහෙම මොනම හරි ප්‍රශ්ණයක් ආවොත් පිරිමි කෙනාව Interdicted කරනවාලු.

    ඒ නිසා පොලිසියේ කිසිම ලොක් කෙක් එහෙම සීන් වලට එන්නේ නෑලු.
    අනික ඒකි මෝදර කෝවිලේදී දිව්රලා කිව්වා කලින් හිටිය කොල්ලා හැරෙන්න වෙන පිරිමි කෙනෙක් එහෙම අදහසකින් අතින්වත් අල්ලලා නෑ කියලා.
    ( අවුරුදු 6කින් lip kiss එකක්වත් දීලා නෑ කියලා දිව්රලා කිව්වා)
    aa modara kowile diwruda nam atta wenna athi ban. uba karagena palayan
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,956
    15,398
    113
    මම ඕක ඉස්සෙල්ලම ඇහුවා බං.
    ඒකි කිව්වා වෙන ඕන කෙනෙක් එක්ක එහෙම සම්බන්ධකම් තිබුණත් දැන් පොලිසියේ ඇතුලේ එහෙම මොනම හරි ප්‍රශ්ණයක් ආවොත් පිරිමි කෙනාව Interdicted කරනවාලු.

    ඒ නිසා පොලිසියේ කිසිම ලොක් කෙක් එහෙම සීන් වලට එන්නේ නෑලු.
    අනික ඒකි මෝදර කෝවිලේදී දිව්රලා කිව්වා කලින් හිටිය කොල්ලා හැරෙන්න වෙන පිරිමි කෙනෙක් එහෙම අදහසකින් අතින්වත් අල්ලලා නෑ කියලා.
    ( අවුරුදු 6කින් lip kiss එකක්වත් දීලා නෑ කියලා දිව්රලා කිව්වා)
    Vertical lip kiss or horizontal lip kiss ?
     

    corp

    Well-known member
  • Jan 12, 2016
    2,274
    962
    113
    Heta gena passe hithapan.. athal ekak ganin..dawas dekak epa wenne komada ban ,