පොහොර සහනාධාර වැඩි වූ සතුට සමරන ගොවියෝ !!!🤩🥳🤩🥳

SimMaster

Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,158
    113
    Mehee indan jobs apply karana eka saarthakada non-IT jobs valata? Manufacturing field ekee vagee.
    Mehemai. German rata athule jobs mara widiyata thiyenawa. Farms wala idan hama thanama podi gam asseth thiyenawa. No 1 requirement eka German Language B2 wath one. Non EU ratawal wala aya gannawa tikak adui Documentation wada nisa. Agency margen gannawa un wada tika karala dena nisa. Ubeta Romania wage gihin Auruddak withara idala TRC aran German enna lesi EU rataka inna nisa anika Schengen ratak nisa lesi kohomath.

    Naththan ubeta "Ausbildung" program eken Company ekakata apply karala enna puluwan. "Ausbildung" Kiyanne NVQ wage seen ekak. Ubeta Job training ekak 3 years denawa e company eken. Passe exam ekak thiyana NVQ wage deela gannawa. Ekatath Nursing , Caregiver wage nam B1 one anikwata B2 one. E wage program ekakin yanawa nam NVQ hari TVAC course ekak karala yana eka watinawa.

    මං කරන stream එකේ English වලින් courses අඩු නිසා German වලින් degree එකකට එන්න language කරනවා.මෙහේ B2 වෙනකං විතරයි කරන්න පුළුවන්.B2 accept කරන courses වලට තමයි try කරන්න හිතන් ඉන්නේ.ගොඩක් ඒවට C1 ඉල්ලුවට මෙහෙ කරන්න බෑනේ C1 exams Goethe එකෙන් කරන්නෙත් නැති නිසා.ඇවිත් C1 දාන්න පුලුවන් වෙයිනේ.එයාලගේ accent වෙනස් නිසා තේරුම්ගන්න අමාරුයි නේ.Listening හරියට හදාගන්න වෙනවා නේද B2 වලින් පස්සේ specially.
    German language ekakin karanawa nam State uni ekakin free karanna puluwan seen thiyenawa hoyala balapan poddak. B2 godak welawata athi wei man hithanne. Apply karapan hoda motivation letter ekak ekka.
    ------ Post added on Oct 1, 2024 at 3:38 PM

    මටත් දැන් යුරෝප් යන්න හිතිල තියෙන්නෙ. 🤨
    Awoth nam gemak gahaganna puluwan sudda. :yes:
    ------ Post added on Oct 1, 2024 at 3:39 PM
     

    Shehan333

    Well-known member
  • Sep 20, 2024
    306
    356
    63
    Gampaha
    Mehemai. German rata athule jobs mara widiyata thiyenawa. Farms wala idan hama thanama podi gam asseth thiyenawa. No 1 requirement eka German Language B2 wath one. Non EU ratawal wala aya gannawa tikak adui Documentation wada nisa. Agency margen gannawa un wada tika karala dena nisa. Ubeta Romania wage gihin Auruddak withara idala TRC aran German enna lesi EU rataka inna nisa anika Schengen ratak nisa lesi kohomath.

    Naththan ubeta "Ausbildung" program eken Company ekakata apply karala enna puluwan. "Ausbildung" Kiyanne NVQ wage seen ekak. Ubeta Job training ekak 3 years denawa e company eken. Passe exam ekak thiyana NVQ wage deela gannawa. Ekatath Nursing , Caregiver wage nam B1 one anikwata B2 one. E wage program ekakin yanawa nam NVQ hari TVAC course ekak karala yana eka watinawa.


    German language ekakin karanawa nam State uni ekakin free karanna puluwan seen thiyenawa hoyala balapan poddak. B2 godak welawata athi wei man hithanne. Apply karapan hoda motivation letter ekak ekka.
    ------ Post added on Oct 1, 2024 at 3:38 PM


    Awoth nam gemak gahaganna puluwan sudda. :yes:
    ------ Post added on Oct 1, 2024 at 3:39 PM

    Manufacturing filed ekee, engineering jobs tama balannee. Germany vala godak specialized job positions tiyennee kiyala ahala tiyennee. Ex. Lankawee nam "Mechanical Engineer".. Eth German vala experience illannee "automative engine design engineer/experience" vagee.

    Meeka gena poddak kiyanna puluvanda
     
    • Like
    Reactions: SimMaster

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,158
    113
    Manufacturing filed ekee, engineering jobs tama balannee. Germany vala godak specialized job positions tiyennee kiyala ahala tiyennee. Ex. Lankawee nam "Mechanical Engineer".. Eth German vala experience illannee "automative engine design engineer/experience" vagee.

    Meeka gena poddak kiyanna puluvanda
    "Ausbildung" program eken yannada balanne? Ehema yanawa nam me wage jobs godak thiyenawa. E program eken wenne Aurudu 3 - 3.5 wage on job training ekak denawa ube kamathi industry eke. Germany Labour law eke widiyata Minimum wage eke idan udata gewanawa. (Company eka anuwa Salary wenas)

    Naththan Kelinma job ekak aran ratata ennada balanne?
     

    Kevin kj

    Well-known member
  • Oct 2, 2022
    1,075
    1,089
    113
    Kalutara
    "Ausbildung" program eken yannada balanne? Ehema yanawa nam me wage jobs godak thiyenawa. E program eken wenne Aurudu 3 - 3.5 wage on job training ekak denawa ube kamathi industry eke. Germany Labour law eke widiyata Minimum wage eke idan udata gewanawa. (Company eka anuwa Salary wenas)

    Naththan Kelinma job ekak aran ratata ennada balanne?
    Ausbildung walata age 24 ho ita adu seen ekak thiyenawa neda.Man dakka dala thiyenawa kenek.Kelinma job ekakata ena eka lesi weineda meyata.Engineering ayata blue card danna puluwan wei neda.Skilled worker category nisa.Ethakota pr path ekath clear.
     

    Similar threads