Mehemai. German rata athule jobs mara widiyata thiyenawa. Farms wala idan hama thanama podi gam asseth thiyenawa. No 1 requirement eka German Language B2 wath one. Non EU ratawal wala aya gannawa tikak adui Documentation wada nisa. Agency margen gannawa un wada tika karala dena nisa. Ubeta Romania wage gihin Auruddak withara idala TRC aran German enna lesi EU rataka inna nisa anika Schengen ratak nisa lesi kohomath.Mehee indan jobs apply karana eka saarthakada non-IT jobs valata? Manufacturing field ekee vagee.
Naththan ubeta "Ausbildung" program eken Company ekakata apply karala enna puluwan. "Ausbildung" Kiyanne NVQ wage seen ekak. Ubeta Job training ekak 3 years denawa e company eken. Passe exam ekak thiyana NVQ wage deela gannawa. Ekatath Nursing , Caregiver wage nam B1 one anikwata B2 one. E wage program ekakin yanawa nam NVQ hari TVAC course ekak karala yana eka watinawa.
German language ekakin karanawa nam State uni ekakin free karanna puluwan seen thiyenawa hoyala balapan poddak. B2 godak welawata athi wei man hithanne. Apply karapan hoda motivation letter ekak ekka.මං කරන stream එකේ English වලින් courses අඩු නිසා German වලින් degree එකකට එන්න language කරනවා.මෙහේ B2 වෙනකං විතරයි කරන්න පුළුවන්.B2 accept කරන courses වලට තමයි try කරන්න හිතන් ඉන්නේ.ගොඩක් ඒවට C1 ඉල්ලුවට මෙහෙ කරන්න බෑනේ C1 exams Goethe එකෙන් කරන්නෙත් නැති නිසා.ඇවිත් C1 දාන්න පුලුවන් වෙයිනේ.එයාලගේ accent වෙනස් නිසා තේරුම්ගන්න අමාරුයි නේ.Listening හරියට හදාගන්න වෙනවා නේද B2 වලින් පස්සේ specially.
------ Post added on Oct 1, 2024 at 3:38 PM
Awoth nam gemak gahaganna puluwan sudda.මටත් දැන් යුරෝප් යන්න හිතිල තියෙන්නෙ.![]()

------ Post added on Oct 1, 2024 at 3:39 PM