කවුද බං මැරුනේ මේ ඉන්නේ හොදටosama merune kohomada bang. USA walin gahala neda
කවුද බං මැරුනේ මේ ඉන්නේ හොදටosama merune kohomada bang. USA walin gahala neda
කවුද බං මැරුනේ මේ ඉන්නේ හොදට![]()


mekata adala deyak newee.
10000 million withara bank ekee FD, investment dala athal ekee inne nathee aiyi business thawa karanna yanne me wage Colombo 7 inna minissu?
dan balapanko me manussayata salli thibilath oya kiyana widiyata stress ne bung. mona karumayak da
oya salli walin tour ekake dala, kala bila hena fun life ekake gewanna puluwan ne bung
ochara salli thiyagena business minissu karanna yana reason eka next generation eka wenuwan deyak hadala dennada ?
Oww ara nikan innakota seen eka nam atta thama.Othana scene eka thiyenne salli saha stress management eka kiyanne dekak. Salli kiyana eka stress ekata balapaanawa thamai but stress eka thaman control karaganna denaganna ona.
kochchara salli thibbath business karanna hethuwa ithin unge asawa thamai. apith eka digata kaalayak weda karala weda karanne nathuwa hitiyama eka apita aul wage neh. e wage thamai untath.

රනිලගෙ කාලෙ උන නිසා පොන්න ගුරෝසන් එහෙම මැරෙන්ඩ දගලයි , රාජපක්ශගෙ කාලෙ උනානම් නිසා ගනක් නැ හුත්තිගෙ පුතා මීක් නැ..රාජපක්ශගෙ කාලෙ උනානම් ගුපියො ජෙප්පි පොන්න කාදිනල එහෙම මැරෙන්ඩ දගලයි , රනිල නිසා ගනක් නැ හුත්තිගෙ පුතාල මීක් නැ..
ow eka wennath puluwan.Oww ara nikan innakota seen eka nam atta thama.
Family life eka hondata gewanne nathi wennath puluwan business passema duwanakota. dekama balance seen ekake wenna ona neda![]()
අපි දේශපාලන අනාතයො නෙමේ, අපි ප්රබුද්ධ දේශපලනයක් කරන්නෙ, චන්ද දිනන්ඩ පුලුවන් අපි, ඔය වේස මායම් දන්නෙ නැ..රනිලගෙ කාලෙ උන නිසා පොන්න ගුරෝසන් එහෙම මැරෙන්ඩ දගලයි , රාජපක්ශගෙ කාලෙ උනානම් නිසා ගනක් නැ හුත්තිගෙ පුතා මීක් නැ..