@todd2231048
@Lovtus
@SLK_sri
@shenat
මුන්ගේ මව්තුමියන්ලට තමා ඉතින්....
tho weradila hari marry karanna ehema epa, aniwa wate inna ewun ube genita hukanawa, ada kiuwai kiyala hith ganin
@nevermindNevergiveup mn deyak kiuwoth harida weradida???
ps, badu pot wala badu gahala naha, SPA gihilla naha, owa karanneth naha
serama personal contact week end eke aniwa 2k withara room adinawa,
thailand baduwak dawas 2k thiyan gahuwa, airport ekenma hotel ekata aran awilla.
owa serama marry karanna kalin sellan thamai
dan school eke podi kale idan hitapu 3k witharak innawa athal ganna, ekath mage onakamata newei, okunge sex ona kamata