බඩුකාරයෝ වරෙල්ලා... උඹලා ගහලා තියෙන බඩු මොනවද?

උඹලා ගහලා තියෙන බඩු මොනවද?

  • පිටකොටුවේ හරි වෙන පැති වල පාරේ ඉන්න බඩු

    Votes: 8 8.2%
  • ස්පා වල ඒවා

    Votes: 18 18.6%
  • මඩම් වල ඒවා

    Votes: 5 5.2%
  • කොන්ටැක්ට් වලින් සෙට් වෙන ඉන්ඩිපෙන්ඩන්ට් බඩු

    Votes: 25 25.8%
  • මොඩල් ටයිප් හයි එන්ඩ් ඒවා

    Votes: 14 14.4%
  • තායි බඩු

    Votes: 12 12.4%
  • සුදු බඩු

    Votes: 15 15.5%
  • බඩු ගහලා නැහැ

    Votes: 55 56.7%

  • Total voters
    97

dfgrendezvous

Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    බඩුකාරයෝ වරෙල්ලා... උඹලා ගහලා තියෙන බඩු මොනවද?
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    තාරකගෙ වයිප්
    උඹටනම් උඹේ අම්මව මතක් කරලා අතේ ගහන එක විතරයිනේද වරුන incest වේසිගෙ පුතා ඕකට කියන්න පුලුවන්. 🤭 🤭
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    @todd2231048
    @Lovtus
    @SLK_sri
    @shenat

    මුන්ගේ මව්තුමියන්ලට තමා ඉතින්....

    tho weradila hari marry karanna ehema epa, aniwa wate inna ewun ube genita hukanawa, ada kiuwai kiyala hith ganin

    @nevermindNevergiveup mn deyak kiuwoth harida weradida???



    ps, badu pot wala badu gahala naha, SPA gihilla naha, owa karanneth naha
    serama personal contact week end eke aniwa 2k withara room adinawa,
    thailand baduwak dawas 2k thiyan gahuwa, airport ekenma hotel ekata aran awilla.

    owa serama marry karanna kalin sellan thamai

    dan school eke podi kale idan hitapu 3k witharak innawa athal ganna, ekath mage onakamata newei, okunge sex ona kamata
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Unuth bandapu un wenna athi ne? Unge minissunta ahu wenne nadda?
    unuth marry karala, unta mawa wishawasai a nisa onama deyak katha karanawa, sex life eka gena duka kiyaddi mn dena gaththa munta ona dewal,
    math ithi a side ekenma kathawa dala allan inne, habai meet wenne once a year. ita amatharawa daily video call athal thamai, okata lanakwe genu asai,