එයි දෙමලා , උබට සිංහල බැරි නම් ඇයි සිංහල හමුදාවට පොලිසියට බැනලා ත්රෙඩ් දාන්නේ .ehema kiyapam, ehenam mita passe hallu unai kiyala adagena thread asse enne nathuwa ballek wage hitapan
එයි දෙමලා , උබට සිංහල බැරි නම් ඇයි සිංහල හමුදාවට පොලිසියට බැනලා ත්රෙඩ් දාන්නේ .ehema kiyapam, ehenam mita passe hallu unai kiyala adagena thread asse enne nathuwa ballek wage hitapan
එයි දෙමලා , උබට සිංහල බැරි නම් ඇයි සිංහල හමුදාවට පොලිසියට බැනලා ත්රෙඩ් දාන්නේ .
උබේ අම්මා වෙසකම් කරපු නිසානෙද බෝගහයට ගුණසිංහපුර පොලිසියේ උබව ජාතක උනේapahu kiyannam, benala dapu thread ko, pennapan, berinam ube ammawa ubama wesa geni kara kiyala ubama pili gannawa
උබේ අම්මා වෙසකම් කරපු නිසානෙද බෝගහයට ගුණසිංහපුර පොලිසියේ උබව ජාතක උනේ
එක තමා මාත් කියන්නේ උබේ අම්මා නගරසෝභනියක් කියලා කී පාරක් කියන්නදube amma wesa baduwa kiyala ubamai ponnayo kiuwe,
එක තමා මාත් කියන්නේ උබේ අම්මා නගරසෝභනියක් කියලා කී පාරක් කියන්නද
උබේ අම්මා බඩුවක් කියලත් උබේ තත්තා කක්කෝල්ඩ් කියලත් උබ පුක් කාරයෙක් කියලත් නම් උබ පිලිගත්තාmn kiyapu nethi deyak uba kiyanaepa eth mn kiuwe uba kiyapu deyak ,
ube amma baduwa kiyala ubamai kiuwe, mn kiuwe naha
උබේ අම්මා බඩුවක් කියලත් උබේ තත්තා කක්කෝල්ඩ් කියලත් උබ පුක් කාරයෙක් කියලත් නම් උබ පිලිගත්තා
අම්මා අප්පා අල්ලන් සක්කිලි වගේ ප්රශ්ණ වලින් පැනලා යන උබ වගේ උන්ට දෙන්න ඕනේ උත්තරත් ඒ වගේ . උබට රිදුනදeeyya ponnaya uththara nathuwa ubage hithalu kiyawana epa ponanyo, amarunam thread eka dala penala palayanko thawath balu wenne nathuwa
අම්මා අප්පා අල්ලන් සක්කිලි වගේ ප්රශ්ණ වලින් පැනලා යන උබ වගේ උන්ට දෙන්න ඕනේ උත්තරත් ඒ වගේ . උබට රිදුනද. ඇත්ත නේද ඔය වේසකම් කරපු නිසායි උබත් මේ වලත්තකම් කරන්නේ
උබ මේකේ හැම එකාටම දෙමව්පියන් අල්ලන් බනින වලත්ත හැකියාවක් තියනවා ඒම කරන්නේ උබට කියන්න දෙයක් නැතුව බයිට් වෙනකොට තමamma appa wikunuwe ubai ponnyo, prahsna walin penala ,gihin hithalu hadagena hallu unai kiyagena adanne kawuda ponnayo
උබ මේකේ හැම එකාටම දෙමව්පියන් අල්ලන් බනින වලත්ත හැකියාවක් තියනවා ඒම කරන්නේ උබට කියන්න දෙයක් නැතුව බයිට් වෙනකොට තම. උබේ පොන්න කම තමා පොන්න දෙමලෙක්
ලොන්තයට තර්ක කරගන්න බැරි උනාම අම්ම අප්පා උනත් බැරැක්ක වලට ණයට දීලා ස්වයං වින්දයනය කරන එකෙක් උබ .kiyanna deyak naththe mokada me kiyala thiyenne, thota kiyanna dewal nathuwa thamai ponnayo amma appa adanne thread asse
රාජකාරී හැඳුනුම්පත භාවිත කරමින් මත්ද්රව්ය ජාවාරමේ යෙදුනු හිටපු බන්ධනාගාර නිලධාරියෙකු රුවන්වැල්ල පොලීසිය විසින් අත්අඩංගුවට ගෙන තිබේ.
සැකකරු මහර බන්ධනාගාරයේ, බන්ධනාගාර නිලධාරියෙකු ලෙස සේවය කරමින් සිට 2019 වසරේ දී ඉන් ඉවත්වූ පුද්ගලයෙකි.
ඉන්පසුව මෙම පුද්ගලයා සිය රාජකාරී හැදුනුම්පත භාවිතා කරමින් මෙම මත්ද්රව්ය ජාවාරමේ යෙදී සිට ඇති බව අනාවරණය වී තිබේ.
යුද හමුදා බුද්ධි නිලධාරීන්ට ලද තොරතුරක් මත ඉඹුලාන ප්රදේශයේ සිදුකළ වැටලීමක දී මෙම සැකකරු අත්අඩංගුවට ගත් බව පොලීසිය පවසයි.
එහිදී මෙම පුද්ගලයා සතුව තිබූ හෙරොයින් මත්ද්රව්ය මිලි ග්රෑම් 5,500 ක්, අයිස් මත්ද්රව්ය මිලිග්රෑම් 600 ක්, ගංජා සහ කිරුම් උපකරණ කිහිපයක් මෙන්ම ජංගම දුරකථන දෙකක් ද පොලිස් භාරයට ගෙන තිබේ.
වැටලීම කරන අතරතුර මත්ද්රව්ය මිලදී ගැනීමට පැමිණි පුද්ගලයෙකු ද අත්අඩංගුවට ගෙන ඇත.
පොලීසිය සඳහන් කළේ මෙම පුද්ගලයා ද මීට පෙර මත්ද්රව්ය ජාවාරමේ යෙදුනු අයෙකු බවට අනාවරණය කරගෙන ඇති බවය.
සැකකරුවන් රුවන්වැල්ල මහෙස්ත්රාත් අධිකරණයට ඉදිරිපත් කිරීමට නියමිතය.
උබ මේකේ හැම එකාටම දෙමව්පියන් අල්ලන් බනින වලත්ත හැකියාවක් තියනවා ඒම කරන්නේ උබට කියන්න දෙයක් නැතුව බයිට් වෙනකොට තම. උබේ පොන්න කම තමා පොන්න දෙමලෙක්
උබට පිස්සුනම් අංගොඩ පලයන්mona tharkada ?? monawatada tharaka karanna ona????, monawada kiyawanne pissuda??
උබට පිස්සුනම් අංගොඩ පලයන්
උබට පිස්සු නිසයි උබ පොලිසිය විවේචනය කරලා ත්රෙඩ් දාන්නෙpissu ubata, ekane welawakata hallu unalu, welawakata tharka nahallu
උබට පිස්සු නිසයි උබ පොලිසිය විවේචනය කරලා ත්රෙඩ් දාන්නෙ
උබ දාන ත්රෙඩ් කියවපන් දෙමලා උබට විවේචන තේරෙන් නැද්දonna ada hallu kathawa iwarai, dan විවේචනය කරලා ත්රෙඩ් danawalu, ko koheda mn monawada විවේචනය kare??????
උබ දාන ත්රෙඩ් කියවපන් දෙමලා උබට විවේචන තේරෙන් නැද්ද