බබෙක් ඉන්නවද? බබෙක් හම්බු වෙන්න ඉන්නවද?

thilihare

Well-known member
  • Apr 30, 2013
    6,686
    742
    113
    Kandy
    බබෙක් ඉන්නවද? බබෙක් හම්බු වෙන්න ඉන්නවද?

    බබෙක් ඉන්නවද? බබෙක් හම්බු වෙන්න ඉන්නවද? නැත්තම් ලගදි බබෙක් හදන්න බලන් ඉන්නවද? එන්න අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න?

    මේ කිනම් වර්ගයේ අපංබ්‍රන්ස්යක්ද කියල අහන්න එපා මම දන්න කියන කෙනෙක් එයා දන්න කියන දේවල් බෙදා ගන්නවා ෆ්‍රී හොදේ පුළුවන් නම් ඔයාලත් මොනා හරි දෙයක් ඉගෙන ගන්න ඕනි නම් එකතු වෙන්න


    ජය වේවා ----
    මුල් ළමාවියේ ගුරුවරු


    https://www.facebook.com/turttykids/ තමා page එක

    (දැන් අහන්න එපා ඇයි මේකේ දන්නේ කියලා මේකේ වෙබ් සයිට් එක හදන්නේ මම ඇත්තටම මේකේ දෙයක් වෙන නිසයි බෙදා ගන්න හැදුවේ)

    www.turtty.com :love::love::love:

    අපි වෙනුවෙන් අපි ජය වේවා

    මෙන්න මේකත් අහන්නකො එතකොට හරි

    https://youtu.be/-G0Ia0RmrJs
     
    Last edited:

    Sansaare

    Active member
  • Feb 12, 2015
    495
    245
    43
    බබෙක් හදන්න කෙල්ලෙක් සොයමින් පවතී.

    බබෙක් හදන්න කෙල්ලෙක්ම ඕන නෑ බන්. 45 ට අඩු ඇන්ටෙක් උනත් අවුලක් නෑ. මේකේ ඊයේ ත්‍රෙඩ් එකක් තිබ්බ එකෙක්ට මිනිහ මැරිච්ච ඇන්ටෙක් ගෙන් කරදරයි කියල. අන්න එක සෙට් කරගත්තොත් බබා හදන්න පුළුවන් වේවි. නමුත් ඔයාට පවුල් ජිවිතයක් ගත කරන්න නම් ඒක හරියයිද දන්නේ නෑ. ඔයත් අන්කල් කෙනෙක් නම් ඔන්න අව්ලක් නෑ.
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ

    බබෙක් හදන්න කෙල්ලෙක්ම ඕන නෑ බන්. 45 ට අඩු ඇන්ටෙක් උනත් අවුලක් නෑ. මේකේ ඊයේ ත්‍රෙඩ් එකක් තිබ්බ එකෙක්ට මිනිහ මැරිච්ච ඇන්ටෙක් ගෙන් කරදරයි කියල. අන්න එක සෙට් කරගත්තොත් බබා හදන්න පුළුවන් වේවි. නමුත් ඔයාට පවුල් ජිවිතයක් ගත කරන්න නම් ඒක හරියයිද දන්නේ නෑ. ඔයත් අන්කල් කෙනෙක් නම් ඔන්න අව්ලක් නෑ.

    :baffled::baffled::baffled:
     

    BIG-BOSS

    Banned
  • Jun 30, 2017
    2,896
    136
    63
    ☠Bad World☠

    බබෙක් හදන්න කෙල්ලෙක්ම ඕන නෑ බන්. 45 ට අඩු ඇන්ටෙක් උනත් අවුලක් නෑ. මේකේ ඊයේ ත්‍රෙඩ් එකක් තිබ්බ එකෙක්ට මිනිහ මැරිච්ච ඇන්ටෙක් ගෙන් කරදරයි කියල. අන්න එක සෙට් කරගත්තොත් බබා හදන්න පුළුවන් වේවි. නමුත් ඔයාට පවුල් ජිවිතයක් ගත කරන්න නම් ඒක හරියයිද දන්නේ නෑ. ඔයත් අන්කල් කෙනෙක් නම් ඔන්න අව්ලක් නෑ.

    :eek:
     

    BIG-BOSS

    Banned
  • Jun 30, 2017
    2,896
    136
    63
    ☠Bad World☠
    තවමොන බබාලාද බන්..ආණ්ඩුව අරින විදිහට බබා හම්බෙලා තියෙන්නේ!:baffled:
     
    Sep 4, 2015
    3,212
    269
    0
    අවුරුදු 45ට වැඩි ඇන්ටෙක් හම්බුනා නම් හැමදාම හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක ඉන්න තිබුණා.:cool:
     

    BIG-BOSS

    Banned
  • Jun 30, 2017
    2,896
    136
    63
    ☠Bad World☠
    අවුරුදු 45ට වැඩි ඇන්ටෙක් හම්බුනා නම් හැමදාම හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක හුක ඉන්න තිබුණා.:cool:

    35ට වැඩි!:P:P
     

    thilihare

    Well-known member
  • Apr 30, 2013
    6,686
    742
    113
    Kandy
    Bump

    liked babala gananm no idea

    Hikzzz ohom,a kiyana Aya Thama Babala dusimak withara hadanne

    Aduma 4 k wath balaporothu wenawa




    බබෙක් හදන්න කෙල්ලෙක්ම ඕන නෑ බන්. 45 ට අඩු ඇන්ටෙක් උනත් අවුලක් නෑ. මේකේ ඊයේ ත්‍රෙඩ් එකක් තිබ්බ එකෙක්ට මිනිහ මැරිච්ච ඇන්ටෙක් ගෙන් කරදරයි කියල. අන්න එක සෙට් කරගත්තොත් බබා හදන්න පුළුවන් වේවි. නමුත් ඔයාට පවුල් ජිවිතයක් ගත කරන්න නම් ඒක හරියයිද දන්නේ නෑ. ඔයත් අන්කල් කෙනෙක් නම් ඔන්න අව්ලක් නෑ.


    Hikzzzz


    Elazzz
     

    thilihare

    Well-known member
  • Apr 30, 2013
    6,686
    742
    113
    Kandy
    https://youtu.be/-G0Ia0RmrJs ඔන්න ඕකත් බලන්නකෝ එතකොට තේරෙයි ඇත්තටම මේකේ වැදගත් කමක් තියනවද නැද්ද කියලා..



    දැම්ම play වෙන විදිහට එහෙම දැම්මට play වෙන්නේ නැ එකයි ලින්ක් එක දැම්මේ