බයි අප්පොච්චාගේ තෙමස් (නු)ගුණ අනුස්මරන මහš

EK Boy

Banned
Apr 4, 2013
693
76
0
コロンボ
පුනරුත්ථාපනය වුනු පසුව පුනරුත්තාපනය කළ එකාගෙ අම්මගෙ ලඟ නිදි කරවීම සඳහා සූදානම් කර ඇති කුක්කෙක්
psychodoodle.jpg
Tho wesige putha ballo gana ochchara danne mahinda horikada ballage ac koodu wala hitapu ballo ube ammata arapu nisa neda?
 

Mr. Shan

Well-known member
  • Dec 15, 2013
    2,124
    452
    83
    In your mind
    Oya ubalage rep kapanne ponna Toiya wesi... oka mageth 10 parak withara rep kapuwa ohoma... Toiya thama (Dilwaale, Lejanyange, Dulhaniya) ponna nam walin inne...okage ammata mahindage AC kudu wala hitapu ballo hukala thama oka ipadila thiyenne... mu tharam mahindata puka dena ballek thawath na :angry::angry:

    eka nam aththa ban man hithanne Namaltawath uge appochcha gana muta tharam puke amaruwak nathuwa athi... mage ayeth ada rep kapala ponnaya wage nama noda maru wela...patta sathutui yako munta me tharama ridena ekata e wagema mara gatak enne..ela ela..:cool::cool:

    reputation_neg.gif
    බයි අප්පොච්චාගේ තෙමස්... 04-09-2015 05:34 PM තව හොඳට ගට ගන්න මගේ ගානෙ -rep :D
     
    • Like
    Reactions: EK Boy and wdk

    maraputha

    Member
    Dec 23, 2014
    3,720
    409
    0
    එළකිරියේදීත් බයි+ටොයි සමගිය ඇති වේවා...!! සැමට ජයවේවා..!!
     

    Mr. Shan

    Well-known member
  • Dec 15, 2013
    2,124
    452
    83
    In your mind

    man kiwwe mu me podi chu kollek kiyala..balapan mu dennema sigithi athal..eka parak natte idan goma gagaththa 2009 janadipathi Chandrika kiyala..dan mahindayage media team eken email karana chooty photo kali danawa..untath dan kiyanna baila nathuwada koheda photo kali hada hada danawa..me toiyath ra kaama eka ganna salli nathi kamata ewa kiriye share karanawa..anemanda ban..kamak na podi ekane..danwath gihin o/l walata padam karapan puthe..padam karala me parawath pass weyan..:yes::yes:
     

    madusha.stranger

    Active member
  • Feb 4, 2012
    717
    163
    43
    36
    Near the hell


    මචන් වෙන මුකුත් ඔනේ නෑ, සියලු බයියො වෙනුවෙන් උත්තරයක් දියන් ටොයියෝ. ඇයි බන් බයියො මෙච්චර ගූ බය. නම දාලා රෙප් කපපන් කියද්දිත් පො**යෝ වගේ හොරෙන් ගේම දීලා යන්නේ? හැමෝගෙම ජාතකේ එකද?
     

    madusha.stranger

    Active member
  • Feb 4, 2012
    717
    163
    43
    36
    Near the hell

    ස්වයන් අතල් එකක් ලබනවා වගේ..... යහපාලන ආණ්ඩුවේ සමලිංගික ස්ට් එක වගේ මේකත් සෙට් වෙලා පාලු ගෙයි වලං බිඳිනවා නේද ලෝල්ලෝ ටික..... හික්හික්

    උන්ම පොස්ට් දාල උන්ම උත්තර දාගන්නවා..ෆේක් වලින් එහෙම උත්තර දාගන්න කොට අමාරු ඇති නේද බන් ...... හෙන ආතල් එකක් බන් උබල ගන්නේ...... කල බල නොවී ඉඳපන් උඹලගේ ආණ්ඩුවෙන් සමලිංගික නීති සම්මත කරලා දෙවි ඉක්මනට.... දැනට අර සමලිංගික ෆිල්ම් එක බලපන් සෙට් වෙලා ගිහිල්ලා.... පොන්න රැල ...මයිත්‍රී රෙනකොට කට අල්ලපන් ගිහිල්ලා පෝලිමේ

    අනේ එහෙම කරනවද බන් උබලට? එනකන් තමා හිටියේ. ගොඩක් උන් පෑල දොරින් රින්ගලා රෙප් කපල යනව විතරනේ. අනික උබලටනේ මෙග නූල දාල දෙන්න යන්නේ. ඇයි මේ චෝදනා? :sorry::sorry::sorry:

    (ඔන්න දැන් පොඩි ගල් පාරක් ගහල අවුස්සන්න යන්නේ :rofl::rofl:)
    උබලෑ පප්පොච්චාගේ බොඩිය තාම වල දැම්මේ නෑලු නේ බන්. අන්න ඒක අර A.S.P කාරයගේ පී(කොක්) මැදුරට ගේනවා කියන්නේ.යනවද බලන්න? නරක් වෙලාද මන්ද බන් බොඩිය. :baffled::baffled::baffled::baffled:
     

    toiya

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    13,184
    4,589
    113
    පොන්සි ආණ්ඩුව
    අනේ එහෙම කරනවද බන් උබලට? එනකන් තමා හිටියේ. ගොඩක් උන් පෑල දොරින් රින්ගලා රෙප් කපල යනව විතරනේ. අනික උබලටනේ මෙග නූල දාල දෙන්න යන්නේ. ඇයි මේ චෝදනා? :sorry::sorry::sorry:

    (ඔන්න දැන් පොඩි ගල් පාරක් ගහල අවුස්සන්න යන්නේ :rofl::rofl:)
    උබලෑ පප්පොච්චාගේ බොඩිය තාම වල දැම්මේ නෑලු නේ බන්. අන්න ඒක අර A.S.P කාරයගේ පී(කොක්) මැදුරට ගේනවා කියන්නේ.යනවද බලන්න? නරක් වෙලාද මන්ද බන් බොඩිය. :baffled::baffled::baffled::baffled:
    :D:D හා හා උඹලගේ උන් ඉස්සරහ දොරෙන් මයි බන් රේප් කපන්නේ. ලස්සනට නම් ගම එහෙම දාල බන් කපන්නේ. කොහොම ඉස්තුති කරන්නද මන්ද බන්. පොඩ්ඩක් උන්ට කියපන් එක. උඹේ ෆේක් සෙට් එකටත් කියපන්.
    රේප් නැතිව මහා මගට ඇද වැටෙයිද බන් ?
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    man kiwwe mu me podi chu kollek kiyala..balapan mu dennema sigithi athal..eka parak natte idan goma gagaththa 2009 janadipathi Chandrika kiyala..dan mahindayage media team eken email karana chooty photo kali danawa..untath dan kiyanna baila nathuwada koheda photo kali hada hada danawa..me toiyath ra kaama eka ganna salli nathi kamata ewa kiriye share karanawa..anemanda ban..kamak na podi ekane..danwath gihin o/l walata padam karapan puthe..padam karala me parawath pass weyan..:yes::yes:

    :yes::yes::yes:
     

    naleen rox

    Well-known member
  • Jun 2, 2011
    3,339
    853
    113
    Ceylon
    බයි අප්පොච්චාගේ තෙමස්... 04-10-2015 07:47 AM අම්මට හොරිකඩ බල්ලෙක් හුකල ඉපදුන lolla

    :lol::lol::lol::lol:

    හොරිකඩ බල්ලා අදත් උදෙන්ම වැඩ අරන්
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    බයි අප්පොච්චාගේ තෙමස්... 04-10-2015 07:47 AM අම්මට හොරිකඩ බල්ලෙක් හුකල ඉපදුන lolla

    :lol::lol::lol::lol:

    හොරිකඩ බල්ලා අදත් උදෙන්ම වැඩ අරන්

    :rofl::rofl::rofl:
     

    madusha.stranger

    Active member
  • Feb 4, 2012
    717
    163
    43
    36
    Near the hell
    බයි අප්පොච්චාගේ තෙමස්... 04-10-2015 07:47 AM අම්මට හොරිකඩ බල්ලෙක් හුකල ඉපදුන lolla

    :lol::lol::lol::lol:

    හොරිකඩ බල්ලා අදත් උදෙන්ම වැඩ අරන්

    Ude oka nagitinawa aththe natta puke gahagenada koheda :lol::lol: