umbala kiyana widiyata kawadawath aluth ekekta me rata karanna wenne na. Thathagen puthata yana deshapalane thama umabala one. Umba manager kenek nan e post ekak baaragaddi hamadema danagenada baragatte? Nattan umba danna general idea eka and experience eka pawichchi karala wate inna unge support ekenda tika kaalayak karagena giye?