බැංකුවේ අක්කට ගල් ගහලා මරමු

Champ HB

Well-known member
  • Oct 5, 2012
    5,861
    6,995
    113
    අපේ දිහෑ
    එතකොට දැන් මුන් කියන්නේ රාජකාරි වෙලාව තුල තමන්ගේ රාජකාරි සගය සමග තමන් වැඩ කරන මේසය උඩ ලිංගිකව එකතු වීම වරදක් නැහැ කියල ද?

    ඒ කෙල්ල පත්තිනි අම්ම කියලද? මොකද හැමෝටම ඉතින් හැගීම් දැනීම් තියෙනවනේ...සෙක්ස් කියන්නේ මැජික් එකක් නෙමෙයි නේ...කෙල්ලට මඩ ගහල ඉවර නිසා දැන් කෙල්ලව පත්තිනි අම්ම කරනවා...

    මීඩියා කාරයන්ට කෙල්ල වනසන එකත් නිව්ස් එකක්...උණුහුම මැකීගෙන යනකොට ඒකිව පත්තිනි අම්ම කරලා හරි ඒ නිව්ස් එක තව ටිකක් මාකට් කරගන්න බලන එක තමයි කරන්නේ...

    මම නම් කියන්නේ උන් කරපු වැඩේ වැරදියි...තමන්ගේ නිදි යහනේ කරන්න ඕනේ ඒවා රාජකාරි වෙලාවේ කරන එක නම් ඒ කෙල්ලගේ වෙස කම මිසක් වෙන මොකුත් නෙමෙයි...තමන් එතන ඉන්නේ වැඩ කරන්න මිසක් උකන්න නෙමෙයි කියන දේ තේරුම් ගන්න බැරි තරම් අඩුවක් තියෙනවනම්, ඒ තරම් මෝලක් තියෙනවනම් ඒ වගේ උන් බැංකුවක වැඩට හරියන්නේ නැහැ...කෙල්ලයි කොල්ලයි දෙන්නම....ඒ වගේම එක උඩ දාගෙන පොස්ට් හදල වීරයෝ වෙන්න දගලපු ෆේස්බුක් වෙස බල්ලොත් වැරදියි..

    ඒ නිසා දැන් උන්ව පත්තිනි අම්මල කරන එක නවත්තගනිල්ල....වෙච්ච දේ දැන් වුනා..මීට පස්සේ හරි මේකෙන් පස්සේ ඔය වගේ දේවල් වෙන එක නවතීවි...

    සිරාම කතාව බං ......මුන්ම මේක විකුණන් කාලා දැන් අපි වැරද්දක් කර වගේනේ යකෝ අපිට මේක කියන්නේ......
    මේක නිසියාකාරව හු#$#$# නොහැකියාව නිසා සිදු වූ වැරද්දක්....අපි මොකද්ද බං කොරන්නේ මේවට.....අයියෝ සල්ලි කිව්වලු.....
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    සිරාම කතාව බං ......මුන්ම මේක විකුණන් කාලා දැන් අපි වැරද්දක් කර වගේනේ යකෝ අපිට මේක කියන්නේ......
    මේක නිසියාකාරව හු#$#$# නොහැකියාව නිසා සිදු වූ වැරද්දක්....අපි මොකද්ද බං කොරන්නේ මේවට.....අයියෝ සල්ලි කිව්වලු.....

    නිසියාකාරව හු#$#$# නොහැකියාව :rofl::rofl::rofl:
     

    Thunderhawk

    Well-known member
  • Nov 19, 2013
    2,926
    1,343
    113
    යකෝ දැන් බැලුවම සම්පුර්න වැරැද්ද මේක ශෙයා කරන උන්ගෙයි. බලන උන්ගෙයි. එතකොට දැන් අරුන් දෙන්න සුකනකොට උන් බැංකුවට රිංගල හැංගිලා ඉඳගෙන ඕක බැලුවද? නෑනේ....
    නැත්නම් අරුන් දෙන්න සුකනකොට උන් හැංගිලා ඉඳන් වීඩියෝ කලාද?? නෑනේ......
    වීඩියෝ එකේ ඉන්න කොල්ලමනේ ඕක වීඩියෝ කලේ. එක්කෝ කෙල්ලත් දැනුවත්ව කොල්ල වීඩියෝ කළා, නැත්නම් කෙල්ල නොදැනුවත්ව කොල්ල වීඩියෝ කළා.
    කොහොම කලත් සිද්ධ වෙච්ච වැරැද්දෙන් වැඩි කොටසක් ඔය කෙල්ලගෙයි කොල්ලගේයිනේ.
    අනික මේක ඇවිල්ල ගොඩක් කල් වැඩිය ප්‍රසිද්ධියක් නැතුව තිබුනවීඩියෝ එකක්. fb එකේ ඉන්න කාලකන්නි සෙට් එකක් තමා මේක වවාගෙන කෑවේ.
    ඔය කෝකටත් වගකියන්න ඕනේ උන්දෙන්නම තමා.
    දැන් ඔයවගේ වීඩියෝ ඕනෑතරම් නෙට් එකේ තියෙනවා, ඒවා මේ වගේ හිට් උනාද? නෑනේ... මොකද ඒවාවල උන් ඒ දේවල කරලා තිබුනේ රූම් වල වගේ පුද්ගලික තැන් වල. ඒත් මුන් මේක කලේ බැංකුවේ. ඒක අපේ උන්ට නිකන් මැජික් වගේ වුනා.ඕකට අරකියන ලිංගික කුහක කමත් එකතු වුනහම වැඩේ නහුතෙටම නැගල ගියා.
    ඒත් ඉතිං ඕක බලන උන්ට අසහනේ නම් බැංකුවේ ඕක කරපු මුන් දෙන්නට තියෙන්න ඇත්තේ කොහොම අසහනයක්ද.
    උන්ට ඕක බැංකුවේ නැතුව රූම් එකකට ගිහින් කරගන්න තිබුනා.
    බැංකුවේම කරන්න ආසාවක් තිබුනානම් වීඩියෝ නොකර ඉන්න තිබුනා.
    තිබිච්ච පුකේ අමාරුවට වීඩියෝත් කලානම් ඒක එලියට නොඑන විදිහට වගබලාගන්න තිබුනා.
    අර මෝඩ හුත්ත ලංකාවේ තියෙන හොඳම ඉස්කෝලෙට ගියා කිවුවට ඒක මහා හාල් පාරුවෙක්.
    ඌ දන්නැද්ද ෆෝන් එකක ඩේට රිකවරී කලොත් ඩිලීට් කරපු ඩේට ගන්න පුළුවන්කමක් තියෙනවා කියල. (උඹලත් මතක තියා ගනිල්ලා එක එක මගුල් වීඩියෝ කරනවානම් ෆෝන් එකේ වීඩියෝ ස්ටෝර් වෙන ලොකේෂන් එකට එක්ස්ටර්නල් මෙමරි එක දීල ෆෝන් එක රෙපෙයාර් කරන්න දෙනකොට මෙමරි චිප් එක ගලවල දෙන්න.):D:D එහෙම බැරිනම් අඩු ගානේ මේ හුත්තිගේ පුතාල වගේ වෙන එවුන්ගේ පිට සම්පුර්ණ වරද්දම පටවන්නේ නැතුව ඉන්නවත් ඉගෙනගනිල්ලා.

    මම දැක්ක සෝෂල් මීඩියා වල තියෙනවා මේ වීඩියෝ එක ලීක් කරපු සහ ශෙයා කරපු උන්ට විරුද්ධව නීතිමය ක්‍රියාමාර්ග ගන්නවලු. අනේ හුකේ.
    අන්තිමට බැලුවම මේ සීන් එකේ ඉන්නේ උකාගත්ත අක්කයි. ශෙයා කරපු මල්ලිලයි විතරයිනේ. කෝ උකපු අයිය.

    ඕව ගොඩක් ඒවා අප්ලෝඩ් වෙන්නේ මෙහෙන් නෙවෙයි කියල සබ්ජෙක්ට් එක දන්න උන් දන්නවනේ. එතකොට අල්ලන්නේ කොහොමද? ඊට වඩා ලේසි නැද්ද ඕක වීඩියෝ කරපු කැරියව අල්ලලා උගේ ෆෝන් එකෙන් ඕක එලියට ගිය විදිහ හොයාගත්තනම්. එතකොට මුල ඉඳල හොයාගත්තහැකිනේ. එහෙම කරන්නනම් අර කෙල්ල ඌට විරුද්ධව පැමිණිලි කරන්න වෙයි. ඒකි එහෙම කරන්නෙත් නැහැනේ. උන්ටත් ඕනේ උන් කරපු හැමදේම හරි කියල සාධාරණීකරණය කරලා මේක ශෙයා කරපු උන්ටයි බලපු උන්ටයි දඬුවම් දෙන්නනේ. මමනම් කියන්නේ ඕක ශෙයා කරපු උන්ට දඬුවම් දෙනවනම් අනිවාර්යයෙන්ම ඕක වීඩියෝ කරපු එකාටත් දඬුවම් දෙන්නම ඕනේ.

    රෙප් කපන සුපින්වතුන් පහල කමෙන්ට් කරලා කපපල්ලා, නැත්නම් මම දන්නැහැ උඹල මගේ රෙප් කැපුවද කියලවත්. මොකද මම user CP එක පැත්ත පළාතේ යන්නේ නැහැ ඔය මගුල් හොයන්න මට රෙප් වලින් වැඩක් නැති නිසා. ඒක නිසා මගේ රෙප් කපනවට වඩා හොඳයි උඹලගේ වල්ල කපාගනිල්ලා.
    :D:D
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Thoppi_Chaminda
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    යකෝ දැන් බැලුවම සම්පුර්න වැරැද්ද මේක ශෙයා කරන උන්ගෙයි. බලන උන්ගෙයි. එතකොට දැන් අරුන් දෙන්න සුකනකොට උන් බැංකුවට රිංගල හැංගිලා ඉඳගෙන ඕක බැලුවද? නෑනේ....
    නැත්නම් අරුන් දෙන්න සුකනකොට උන් හැංගිලා ඉඳන් වීඩියෝ කලාද?? නෑනේ......
    වීඩියෝ එකේ ඉන්න කොල්ලමනේ ඕක වීඩියෝ කලේ. එක්කෝ කෙල්ලත් දැනුවත්ව කොල්ල වීඩියෝ කළා, නැත්නම් කෙල්ල නොදැනුවත්ව කොල්ල වීඩියෝ කළා.
    කොහොම කලත් සිද්ධ වෙච්ච වැරැද්දෙන් වැඩි කොටසක් ඔය කෙල්ලගෙයි කොල්ලගේයිනේ.
    අනික මේක ඇවිල්ල ගොඩක් කල් වැඩිය ප්‍රසිද්ධියක් නැතුව තිබුනවීඩියෝ එකක්. fb එකේ ඉන්න කාලකන්නි සෙට් එකක් තමා මේක වවාගෙන කෑවේ.
    ඔය කෝකටත් වගකියන්න ඕනේ උන්දෙන්නම තමා.
    දැන් ඔයවගේ වීඩියෝ ඕනෑතරම් නෙට් එකේ තියෙනවා, ඒවා මේ වගේ හිට් උනාද? නෑනේ... මොකද ඒවාවල උන් ඒ දේවල කරලා තිබුනේ රූම් වල වගේ පුද්ගලික තැන් වල. ඒත් මුන් මේක කලේ බැංකුවේ. ඒක අපේ උන්ට නිකන් මැජික් වගේ වුනා.ඕකට අරකියන ලිංගික කුහක කමත් එකතු වුනහම වැඩේ නහුතෙටම නැගල ගියා.
    ඒත් ඉතිං ඕක බලන උන්ට අසහනේ නම් බැංකුවේ ඕක කරපු මුන් දෙන්නට තියෙන්න ඇත්තේ කොහොම අසහනයක්ද.
    උන්ට ඕක බැංකුවේ නැතුව රූම් එකකට ගිහින් කරගන්න තිබුනා.
    බැංකුවේම කරන්න ආසාවක් තිබුනානම් වීඩියෝ නොකර ඉන්න තිබුනා.
    තිබිච්ච පුකේ අමාරුවට වීඩියෝත් කලානම් ඒක එලියට නොඑන විදිහට වගබලාගන්න තිබුනා.
    අර මෝඩ හුත්ත ලංකාවේ තියෙන හොඳම ඉස්කෝලෙට ගියා කිවුවට ඒක මහා හාල් පාරුවෙක්.
    ඌ දන්නැද්ද ෆෝන් එකක ඩේට රිකවරී කලොත් ඩිලීට් කරපු ඩේට ගන්න පුළුවන්කමක් තියෙනවා කියල. (උඹලත් මතක තියා ගනිල්ලා එක එක මගුල් වීඩියෝ කරනවානම් ෆෝන් එකේ වීඩියෝ ස්ටෝර් වෙන ලොකේෂන් එකට එක්ස්ටර්නල් මෙමරි එක දීල ෆෝන් එක රෙපෙයාර් කරන්න දෙනකොට මෙමරි චිප් එක ගලවල දෙන්න.):D:D එහෙම බැරිනම් අඩු ගානේ මේ හුත්තිගේ පුතාල වගේ වෙන එවුන්ගේ පිට සම්පුර්ණ වරද්දම පටවන්නේ නැතුව ඉන්නවත් ඉගෙනගනිල්ලා.

    මම දැක්ක සෝෂල් මීඩියා වල තියෙනවා මේ වීඩියෝ එක ලීක් කරපු සහ ශෙයා කරපු උන්ට විරුද්ධව නීතිමය ක්‍රියාමාර්ග ගන්නවලු. අනේ හුකේ.
    අන්තිමට බැලුවම මේ සීන් එකේ ඉන්නේ උකාගත්ත අක්කයි. ශෙයා කරපු මල්ලිලයි විතරයිනේ. කෝ උකපු අයිය.

    ඕව ගොඩක් ඒවා අප්ලෝඩ් වෙන්නේ මෙහෙන් නෙවෙයි කියල සබ්ජෙක්ට් එක දන්න උන් දන්නවනේ. එතකොට අල්ලන්නේ කොහොමද? ඊට වඩා ලේසි නැද්ද ඕක වීඩියෝ කරපු කැරියව අල්ලලා උගේ ෆෝන් එකෙන් ඕක එලියට ගිය විදිහ හොයාගත්තනම්. එතකොට මුල ඉඳල හොයාගත්තහැකිනේ. එහෙම කරන්නනම් අර කෙල්ල ඌට විරුද්ධව පැමිණිලි කරන්න වෙයි. ඒකි එහෙම කරන්නෙත් නැහැනේ. උන්ටත් ඕනේ උන් කරපු හැමදේම හරි කියල සාධාරණීකරණය කරලා මේක ශෙයා කරපු උන්ටයි බලපු උන්ටයි දඬුවම් දෙන්නනේ. මමනම් කියන්නේ ඕක ශෙයා කරපු උන්ට දඬුවම් දෙනවනම් අනිවාර්යයෙන්ම ඕක වීඩියෝ කරපු එකාටත් දඬුවම් දෙන්නම ඕනේ.

    රෙප් කපන සුපින්වතුන් පහල කමෙන්ට් කරලා කපපල්ලා, නැත්නම් මම දන්නැහැ උඹල මගේ රෙප් කැපුවද කියලවත්. මොකද මම user CP එක පැත්ත පළාතේ යන්නේ නැහැ ඔය මගුල් හොයන්න මට රෙප් වලින් වැඩක් නැති නිසා. ඒක නිසා මගේ රෙප් කපනවට වඩා හොඳයි උඹලගේ වල්ල කපාගනිල්ලා
    .
    :D:D


    මන් දැන් තෑග්ගක් දුන්නා +රේප් එක්ක ගිහින් බලහන්.;);)
     
    • Like
    Reactions: Thunderhawk

    Thunderhawk

    Well-known member
  • Nov 19, 2013
    2,926
    1,343
    113


    මන් දැන් තෑග්ගක් දුන්නා +රේප් එක්ක ගිහින් බලහන්.;);)


    බැලුවා බැලුවා. මම රේප් එකතු කරන්නේනම් නැහැ මචං. බට් තන්කුයි වේවා. කොහොම වුනත් උඹ කරලා තියෙන වැඩේ හින්ද දැන් නිතරම මට user CP එක පැත්තේ යන්න ආසාවක් ඇති වුනා..:D:D
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    බැලුවා බැලුවා. මම රේප් එකතු කරන්නේනම් නැහැ මචං. බට් තන්කුයි වේවා. කොහොම වුනත් උඹ කරලා තියෙන වැඩේ හින්ද දැන් නිතරම මට user CP එක පැත්තේ යන්න ආසාවක් ඇති වුනා..:D:D

    සැම සතියකට සැරයක්ම දාන පින්තුරය වෙනස් වෙනවා.:D:D
    maxboysl දුන්න වෙලාවේ එයාගේ වයිෆුත් දැකලා :baffled::baffled:
     

    Thunderhawk

    Well-known member
  • Nov 19, 2013
    2,926
    1,343
    113

    සැම සතියකට සැරයක්ම දාන පින්තුරය වෙනස් වෙනවා.:D:D
    maxboysl දුන්න වෙලාවේ එයාගේ වයිෆුත් දැකලා :baffled::baffled:

    ඔව් ඔව් මටත් වයිෆ්ට හොරෙන් තමා බලන්න වෙන්නේ :D:D:rofl:
     

    Thunderhawk

    Well-known member
  • Nov 19, 2013
    2,926
    1,343
    113
    ඇඃ උඹත් බැඳලද?:baffled::baffled:
    ගොඩක් එවුන් බැදලානේ.:D:D
    මන් විතරයි තාම බැදලා නැත්තේ.:sorry::sorry:

    බැදලා නෙවෙයි තම්බලා

    බැඳපන් බැඳපන් බැංකු වල ඉන්න කෑලි වලට ලයින් දදා ඉන්නේ නැතුව.
    හැබැයි හොඳට හොයල බලලා වීඩියෝ වල නැති එකක් බැඳපන්.
     
    Last edited:
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    බැදලා නෙවෙයි තම්බලා

    බැඳපන් බැඳපන් බැංකු වල ඉන්න කෑලි වලට ලයින් දදා ඉන්නේ නැතුව.
    හැබැයි හොඳට හොයල බලලා වීඩියෝ වල නැති එකක් බැඳපන්.


    එකනේ බන් අමාරුම.:D:D

    තියෙන වීඩියෝ තම බලල ඉවරයක් වෙලත් නැ:sorry::sorry: