තැගි මුදල් බාරගෙන නෑඩොරල් 5000ක් දෙනවයි කිව්ව නේද. පොලිසියෙ අයට සලකන්න ඇති නේද
Addicts are all the sameඕකයි මම හැමදාම කියන්නෙ කුඩ්ඩො මරලම දාන්න ඕන කියලා. මුංව අල්ලලා හිරේ දාලා වැඩකුත් නෑ බං. හිරේදිත් මුන්ට පැකට් එක හම්බෙනවා. ආයෙත් මාස 6න් උපරිම අවුරුද්දෙන් එලියෙ. ඊටපස්සෙ ආයෙත් ගෙවල් කඩලා, මාල කඩලා, නවත්තලා තියන වාහනවල කෑලි උස්සලා නැත්තං යන වාහන වලට පැනලා හැප්පුනා කියලා මිනිස්සු බය කරලා හරි කුඩු ගහනවා.මේ නූගත් කාලකන්ණි කාඩ මුඩුක්කු කුඩ්ඩො කෝවෙ දාලා මකලවත් හදන්න බෑ. මුංව උසාවි නොදා STF එක දාලා කෙලින්ම මුංව වෑන් එකක පටවගෙන පුත්තලම වව්නියා වගේ පාලු පැත්තකට එක්කන් ගිහින් බැකෝ එකක් දාලා පත වලක් කපලා, මුංව පෝලිමට හිටවලා වෙඩි තියලා ඒ වලට දාලා ඒ වල වහලා ආවනං මුං හින්දා ඉස්සරහට විදවන්න වෙන අමාරුවෙන් ඉගෙනගෙන මහන්සිවෙලා සල්ලි හම්බ කරලා අමාරුවෙන් ජීවත්වෙන වැදගත් අහිංසක මිනිස්සු ගානක් සැනසීමෙ ඉදී.
අමානුෂිකයි....ඕකයි මම හැමදාම කියන්නෙ කුඩ්ඩො මරලම දාන්න ඕන කියලා. මුංව අල්ලලා හිරේ දාලා වැඩකුත් නෑ බං. හිරේදිත් මුන්ට පැකට් එක හම්බෙනවා. ආයෙත් මාස 6න් උපරිම අවුරුද්දෙන් එලියෙ. ඊටපස්සෙ ආයෙත් ගෙවල් කඩලා, මාල කඩලා, නවත්තලා තියන වාහනවල කෑලි උස්සලා නැත්තං යන වාහන වලට පැනලා හැප්පුනා කියලා මිනිස්සු බය කරලා හරි කුඩු ගහනවා.මේ නූගත් කාලකන්ණි කාඩ මුඩුක්කු කුඩ්ඩො කෝවෙ දාලා මකලවත් හදන්න බෑ. මුංව උසාවි නොදා STF එක දාලා කෙලින්ම මුංව වෑන් එකක පටවගෙන පුත්තලම වව්නියා වගේ පාලු පැත්තකට එක්කන් ගිහින් බැකෝ එකක් දාලා පත වලක් කපලා, මුංව පෝලිමට හිටවලා වෙඩි තියලා ඒ වලට දාලා ඒ වල වහලා ආවනං මුං හින්දා ඉස්සරහට විදවන්න වෙන අමාරුවෙන් ඉගෙනගෙන මහන්සිවෙලා සල්ලි හම්බ කරලා අමාරුවෙන් ජීවත්වෙන වැදගත් අහිංසක මිනිස්සු ගානක් සැනසීමෙ ඉදී.
අයි බන් මේ දවස් ටිකේම ඕක උස්සන CCTV වීඩියෝ ප්රවුත්ටි වල ගියේ.මම හිතුවෙ නැතිකරගෙන කියල.
උස්සලානම් උස්සපු එකාගෙ ඇට තලන්න ඕන.
එක තමයි, උගේ කකුලත් කඩල තියෙන්නේ..Suspect resisted arrest and asulted an officer by kicking him. Two separate charges now.
ඔව්. ඕකුන මැරුව කියල ඕව නවතින්නේ නැ. එත් ඕකෙන් ගැලෙව්වත් ඊට වැඩ උන් ඕවට පුරුදු වෙනවා. මේවා උත්තර නැති ප්රශ්න.අමානුෂිකයි....
ඊට වඩා හරියට ඒකෙන් මිනිහව ගැලවෙන විදිහට කරා නම් හරි නේ..
අපෝ ඔව්.මේවගේ කුඩ්දෝ නම් සාපයක්.අපෝ කුඩ්ඩෝ නම් ශාපයක් තමයි![]()