අමුතුවෙන් අස් වෙන්න දෙයක් නැ , මයිනා ලෙප්ට් උනහම කැබිනට් මන්ඩලේම ලෙප්ට් වෙනවා
R rangana26 Well-known member Feb 21, 2013 9,699 13,476 113 Apr 3, 2022 #21 අමුතුවෙන් අස් වෙන්න දෙයක් නැ , මයිනා ලෙප්ට් උනහම කැබිනට් මන්ඩලේම ලෙප්ට් වෙනවා
SK29 Well-known member Apr 14, 2017 7,525 8,894 113 Apr 3, 2022 #22 kingcharith said: Tiran mara dial ekak ne bn. Penna na habai mokak hari case ekak giya gaman miniha thama passe inne Click to expand... uuge nickname eka "MR ge baggage boy". me nickname eka 2015 ta kalin indan thibba ekak.
kingcharith said: Tiran mara dial ekak ne bn. Penna na habai mokak hari case ekak giya gaman miniha thama passe inne Click to expand... uuge nickname eka "MR ge baggage boy". me nickname eka 2015 ta kalin indan thibba ekak.
U-tag Well-known member Nov 18, 2011 12,732 14,353 113 Apr 3, 2022 #23 නාට්ය හා රංග කලාව season 01 Reactions: Arumbaya De Almeida
Aristotal Active member Nov 29, 2014 529 165 43 Apr 3, 2022 #24 ලොකු නාට්යක් Reactions: Arumbaya De Almeida
Fox C2 Well-known member Aug 27, 2011 15,275 2,675 113 nomans land Apr 6, 2022 #25 Anduwa wisurawa mathiwaranayak one
yakshaya Well-known member Aug 31, 2008 18,248 4,298 113 Apr 6, 2022 #26 Munta ona kalabala athi karanna.
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,879 1 51,857 113 ප*යාගල sorry.com Apr 11, 2022 #27 පච කෙලිනව ඌ