time machine ekak invent karanna kale hari wage nedacondom කොයි කාලෙද බං නිශ්පාදනය කරේ?

ටයිම් මැෂින් එකෙන් මොන කාලෙටද යන්නේ?time machine ekak invent karanna kale hari wage neda![]()
d a ge mada kipena kaletaටයිම් මැෂින් එකෙන් මොන කාලෙටද යන්නේ?

Private unta hdama eken kelawenw unget padi wadi une nattan...me wage lku ganakage salary wadi krama uddamanaya wenw sahena ganakin. Badu mila wadi wena hati blpnko.Private unata moaka wei da ban